Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marinul

e frustrant pentru noi, dar pentru turistii din Slovacia Polonia sau Ungaria care vin de ani de zile in zona Padis. isi pun sperante in fiecare an ca drumul o sa fie mai bun decat anul trecut si gasesc acelasi santier de cativa ani incoace. Pacat ca proiectul asta nu s-a derulat oarecum normal, la fel ca si altele din zona care s-au incheiat cu bine si fara probleme majore ex Oradea-Arad sau Oradea-Satu Mare


Sent from my iPhone using Tapatalk

Io

E frustrant si pentru mine sa tot vin in Padis pe Arieseni-Stei-sate-Sudrigiu cind tare-as vrea la vara sa vin dinspre Huedin-Bucea-Bratca-Rosia-Beius si de-acolo pina-n Sudrigiu Dumnezeu cu mila suspensiei. Ca de la Soimus-Brad-Virfurile-Stei mi-am luat gindul pentru inca niste ani.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


NGC

S-a rezolvat problema trecerii unor sectoare de DN in administrarea CL Turda si se vor putea reabilita podurile de pe acele sectoare.

http://www.senat.ro/PDFIntrebari%5CR%20la%2014%2003%20Cordos%20A%203898%20a.pdf



bugybuu

Quote from: NGC20 on April 25, 2016, 10:52:59 PM
DN18

http://www.senat.ro/PDFIntrebari%5CR%20la%207%2003%20%20Bota%20M%203878.pdf


Presupun ca si aici proiectul s-a facut din birou, daca nu au vazut ca trebuie sa distruga niste case pentru a face parcarile. Chiar nu ii ok ce se intampla.

Dan74

Legat de DN76, in week-end am circulat pe sectorul Oradea - Stei si pe sectorul Azvi nici o modificare de anul trecut, nu inteleg ce face CNADNR, de ce nu reziliaza contractul?


NGC

^^^ Este "blocaj financiar al Antreprenorului datorita emiterii cu intarziere a Certificatelor Interimare de Plata de catre Inginerul Fidic DRDP Cluj".
Au o factura neachitata din Mai 2015 si abia in Martie 2016 au emis o noua factura, inca neachitata.

Dan74

Stiu de acea problema, dar am vazut plata catre ei la sfarsitul anului 2015 si am presupus ca s-a rezolvat situatia. Legat de facturare, daca nu au lucrat, pe ce sa emita factura?.

NGC

^^^ Pentru lucrari efectuate anterior, dar neconfirmate (total sau nu) de catre consultant.

GDPR

#3250
Au (re)început lucrările pe Jieț, spre Voineasa:
http://www.servuspress.ro/au-inceput-lucrarile-pe-jiet-spre-voineasa_125160.html

Asteptam si adoptarea HG pentru portiunea din DN7A dintre Vidra si limita jud. Hunedoara. Poate ca e inclusa in agenda sedintei de Guvern de maine  :|

In alta ordine de idei s-a publicat in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern de adoptare a indicatorilor tehnico-economici privind consolidarea DN7 in jud. Sibiu.


TibiV

Primul punct la capitolul HG din sedinta de maine:

Quote
III.         PROIECTE DE HOTĂRÂRE

1.    PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200 - km 86+601", judeţul Vâlcea

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ioio_viola

Un acord cadru cu durată de doi ani a fost semnat pe 22 aprilie de către Compania de Drumuri și Autostrăzi pentru parapete rigide prefabricate din beton ce vor fi montate pe sectoarele de drum cu patru benzi.

http://www.realitatea.net/toate-soselele-cu-4-benzi-vor-avea-parapete-de-beton-pe-mijloc_1928450.html


carutasul

#3253
Aseara pe la patru - cinci  Strabag, am corectati lucra la refacerea asfaltului pe DN6 aproape de Draganesti Vlasca.  N-am stat sa fac poze ca am facut o pana de cauciuc in aceeasi parcare in care aveau ei finisorul... S-a dovedit ca nu aveau nici o vina in problema cu cauciucul :)

NGC

#3254
http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9561A.pdf



Ei vorbesc mai sus despre finalizare pana la sfarsitul anului 2016 pentru tot proiectul Km 0+000 - Km 184+390, dar tronsonul Km 133+660 - Km 184+990 nu a fost relicitat complet. :o

Pentru acel tronson s-au licitat reciclari in situ si "Lucrari de punere in siguranta DN 76 km 133+660 - km 184+390, Beius-Oradea: – Pod peste Valea Holod la Copaceni km 141+358 (nou km 141+357)"; – Pod peste Valea Topa la Sambata km 144+561 (nou km 144+567); -Pod peste canal la Sambata km 144+939 (nou km 144+937)".

Revedeti istoria relicitarilor pentru acel tronson aici si aici.