Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

MRS

Re DN5: niciun semn ca s-ar fi apucat de treaba, cu toate ca panourile indica 26 aprilie 2016 ca data de finalizare  :bash:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dr4qul4

Acum 1 ora erau 2 buldoexcavatoare intre Petrom si Bucuresti. Aveau si soferi in ele, dar in loc sa tina picioarele pe pedale, le tineau pe bord (dormeau).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

aditd

Largire Valea Oltului (3 -4 benzi): vreo stire/video/poza noua? Exista un termen de finalizare/dat drumul?

GDPR

Conform unui comunicat al Guvernului, in sedinta de Guvern de azi s-a adoptat HG pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Consolidare DN7 km 246+500 - km 251+025", judetul Sibiu.

Insa, conform Capital, purtătorul de cuvânt al Executivului, Dan Suciu, a declarat într-un briefing la Palatul Victoria ca: "Avem aşadar prin Hotărâre de Guvern stabiliţi indicatorii tehnico-economici pentru consolidarea şi protecţia versanţilor de pe DN7A. E vorba de un proiect cu o investiţie de 125 de milioane de lei, demarat în 2008, însă în 2012 a fost oprit ca urmare a rezilierii contractului cu constructorul. Rămân în executare lucrări de 66 de milioane de lei, pe care le pornim din nou anul acesta, în urma acestei Hotărâri de Guvern."

Dar in comunicatul Guvernului nu apare nimic despre DN7A, asa ca what the...?  :bash:

TibiV

#3229
Adrian, cred că este doar o transcriere incorectă în Capital.

Omul o fi zis :"protecţia versanţilor de pe DN7... aaaaa... . e vorba de un proiect cu o investiţie de 125 de milioane de lei, demarat în 2008" :)

Uită-te aici: http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/declaratii-de-presa-sustinute-de-purtatorul-de-cuvant-al-guvernului-dan-suciu-impreuna-cu-ministrul-mediului-apelor-i-padurilor-cristiana-pa-ca-palmer-ministrul-fondurilor-europene-aura-raducu-si-ministrul-transporturilor-dan-costescu

Costescu vorbeşte la un moment dat despre cumpărarea "Romanian Air Force One" şi stenodactilografa guvernului a transcris " am cooptat ANAF că au experiență în achiziții publice".
ANAF apare de mai multe ori.

Evident, este vorba de ANAP, dar dacă femeia nu o fi auzit în viata ei, a scris ANAF, că toată lumea ştie de ei... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


GDPR

Se pregătesc restricții în Defileul Jiului:

,,Asfaltul se va turna fără probleme în această vară, inclusiv uzura. Este parcarea de la Lainici, de la mănăstire, unde vor mai fi lucrări de amploare și podul de peste Jiu, în aval de mănăstire, unde este posibil să prelungească perioada de execuție."

http://www.servuspress.ro/se-pregatesc-restrictii-in-defileul-jiului_124960.html

ddfab

pe valea oltului, largirea dn7 este aproape de finalizare. zona largita este asfaltata proaspat, lipsesc parapetii de protectie. fotografii din directia Sibiu, spre valcea.
inceputul zonei largite.



















si finalul.

mai stie cineva ceva despre evolutia contractului? nu am vazut nici tipenie de muncitor in zona si nici utilaje.
merci.

clau

Nu au lucrat nimic anul asta... Am trecut de 6-7 ori anul asta si nu am vazut muncitori... Exact asa era si in toamna ca in poze...

GDPR

Mai mult, organizarea de santier de la Lazaret a firmei Vectra a disparut. Nu stiu ce au de gand cu lucrarea asta.

boer_escu

Am facut astazi un drum Sibiu-Brad si retur.

Impresii de pe DN 76, sectorul Soimus-Brad in reabilitare de catre Selina de... 3 (?!  :bash:): de la ultimul drum in zona acum 4 luni, lucrarile au mai evoluat, dar tot mai e de lucru.

- am numarat 3 semafoare si alte cateva locuri unde traficul se dirija cu paleta.
- sunt zone intinse pe care se circula pe stratul binder de asfalt, binder care a cedat si s-a faramitat in multe locuri, mai ales spre Brad, si acum tocmai se peticea.
- in alte zone, tot cu binder, tocmai se taia si sapa pentru a introduce podetele casetate (o intrebare pentru specialisti - @alecu26&co : e in regula ca proces tehnologic sa se introduca podetele casetate la final?? )
- un utilaj de la Züblin tocmai fora la un pod, chiar inainte de Brad; alte 2-3 poduri au ramas neatacate pe cate un sens
- impresia generala a lucrarii este tot de calitate aproximativa (ca sa nu zic 'de mantuiala') mult sub ceea a facut, de exemplu, Strabag in alte locuri din tara.

Concluzie:
- drumul Soimus-Brad l-am parcurs azi (sambata) in aproximativ 30 de minute (deci acceptabil) si fara prea multe locuri in care sa-ti periclitezi masina din cauza lucrarilor (mai sunt ceva denivelari, gropi, inclusiv ingustari periculoase ale drumului din cauza lucrarilor pe un sens).
- la cum au avansat lucrarile in 4 luni (de iarna, ce-i drept), as vedea un sfarsit al lucrarilor prin august. Daca nu ma insel, lucrarile au inceput in toamna lui 2013. Rezulta 3 ani pentru 30 si ceva de kilometri... Mult prea mult!!! Si macar daca rezultatul lucrarilor ar fi fost impecabil calitativ si estetic!

alecu26

#3236
E modus operandi de la UMB, faza cu podețele.  Se trage tare la asfalt unde sunt bani mulți si umflate preturile. Podețele mai ieftine și migălos la sfârșit.  Nu e ok deloc dpdv tehnologic și al calității finale obținute.  În plus e și mai scump, dar cashflow ul e mai important la firmele românești decât orice.
Păcat ca nu ai trecut dincolo de Brad. Și din auzite și din raportul CNADNR Porr sunt cam gata, dar nu au primit proiectul de semnalizări și siguranță circulației. Cea ce mie mi se pare iinacceptabil. Cine o sa plătească claimul e lui Porr?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

Am fost eu pe lotul Porr Brad-Ionesti( limita Jud.Arad) ... E impecabil... Peste Selina... Si da lipsesc parapetii si marcajele permanente...

afreddyapp

Eu va invit sa parcurgeti si sectorul Stei-Beius,sector de care e(inca!!!) respnsabil AZVI.Nu au mai lucrat absolut nimic din sfarsitul toamnei trecute!!!E absolut horror sa circuli pe acest sector.

clau