Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.



Beowulf

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/cele-mai-periculoase-drumuri-din-regiune--217295371.html

Cel mai primejdios drum din Moldova este E85.

Cit ar fi costat in momentul "reabilitarii" sa se faca a doua banda (cea de urgenta) cu 1m-1,5 m mai lata? Astfel ar fi fost doua benzi adevarate pe sens, existind posibilitatea monarii unor parapeti de beton pe mijloc. Probabil ar fi costat in plus 10-15%... dar am fi avut un DN2x2 destul de apropiat unui drum expres, fara accidente frontale.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

zol21

La fel e si DN1C Cluj - Dej, o porcarie de drum. >:(

TEO73H11

Ciao.Citeam despre valoriile de trafic si se constata o crestere mare a MZApe DN1C DEJ BAIA MARE. Parerea mea ca acest lucru se datoreaza faptului ca DN 18 IACOBENI BAIA MARE se afla intr-0 stare dezastroasa ,rusinoasa pentru o tara membra a UE. Traficul spre vest din Suceava, Botosani si parte din Iasi si Neamt s-a mutat  pe  DN1C profitand de faptul ca imediat dupa SATU MARE  se face legatura cu autostrada M3 din Ungaria. As vrea sa atrag atentia de acest aspect rusinos in care se afla DN 18 pe acel tronson de aproape zece ani!!!! Practic zona e izolata si ar trebui declarata stare de urgenta, dar in schimb au loc doar rezilieri,relicitari, contestatii,proiectare dar urma de lucru nicicum. RUSINE CNADNR,RUSINE ROMANIA



infraAdi_ro

DN 18 Moisei-Borsa sunt sanse sa se apuce de treaba cei de la TEHNIC ASIST.Am trecut prin zona si se vedea trasat axul drumului.Momentan proiectul e in curs de aprobare in CTE la CNADNR si se lucreaza la organizarea de santier.O sa postez poze pe luni.Pe LOT 2(ARL)  nu am vazut nici o miscare.Pe LOT 3 se vedea trasat axul drumului si se lucra la organizarea de santier in localitatea Botos.LOT 4 e inca in contestatie.Am inteles ca sunt alocati 12 mil euro pe tot contractul Moisei-Iacobeni pentru anul acesta.

Oricum de la Borsa la Carlibaba DN 18  e dezastru,groapa langa groapa.....mi-o fost mila de masina.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

adiarc

#3216
Apropo....la Dn la intrarea in Sighișoara ( deasupra tunelului ),au reînceput lucrarile la terasamente
Sper sa nu fie doar o singura "floare" ( cu o floare nu se face primăvara ),datorata vizitei ministrului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Apropo....în una din poze se vede ca sa tablier ul la podul în arc este deja pus. Banuiesc ca se va începe în curând la arcul propriu zis
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marinul

#3218
Quote from: NGC20 on April 09, 2016, 11:52:29 AM
http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9296A.pdf


ce raspuns in bateie de joc, excat ca si lucrarile la acest drum.

Stei-Varfurile, Varfurile-Stei sunt doua sectiuni diferite, banuiesc ca fiecare sectiune e pe sensul de mers scris :)

cristi767

#3219
^

Ultimele două contracte ar fi Stei - Beius și Beiuș - Oradea (sau mă rog, până unde s-o opri, că distanța e un pic mai lungă decât cei 51 km). Mă mir cum pot fi răspunsurile luate în serios, în materie de cifre, dacă documentele ies sub semnătura ministrilui cu denumiri greșite..

alecu26

#3220
Îți dai seama care e nivelul de competenta de acolo. Acele răspunsuri trec/sau ar trebui sa treacă prin câteva filtre. Totuși. ...nu e un răspuns dat către forumisti sau API, ci către parlament. Pe Ministru îl înțeleg. ...dar oricine sub el, trebuia sa știe sau sa verifice el însuși ce răspuns sa dat de cel de sub el.
Adică nu e cazul sa avem zeci d3 contracte de reabilitare și zeci de tronsoane de autostrăzi astfel încât sa fie așa complicat sa știi cam ce unde cum
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AFC

^ Comentariul meu pentru situatia asta este fix semnatura lui @adiarc. :bash:
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell