Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

bugybuu

#3180
Quote from: horatiu.cosma on March 27, 2016, 12:40:46 AM
DN 1 intre Oradea si Alesd. Se mentin relativ ok peticirile din vara, dar au aparut cateva gropi proaspete destul de periculoase.
DN 1H, intre Alesd si Zalau. Asfaltul, consolidarile, debleele, semnalizarea, marcajele si in special peisajele sunt grozave. Defapt e de la sine inteles, doar a lucrat UMB. Vi-l recomand cu incredere.

La fel de bun e si intre Zalau si intersectia cu DN1C. Am fost pe el anul trecut pe bucati  pe el. Prima data de la Jibou la DN1C, am venit de la Cluj si am zis sa vad cum e, inafara de cateva curbe mai stranse totul e perfect. Inclusiv marcaje si refugii. Si a doua oara de la Zalau la Jibou la fel de bine facut ca si prima bucata. Daca nu ma insel parca vazusem ceva panou cu Strabag. Cred ca ei l-au facut de la Zalau la intersectia cu DN1C.

iuli

Road tip Arad - Chișineu-Criș - Ineu - Sebiș

https://goo.gl/maps/hh3fMkCEyYr

Arad - Chișineu-Criș DN79 (9:44 - 38:50) https://youtu.be/64C--nOjY5o?t=9m44s
Chișineu-Criș - Ineu DN79A (43:26 - 1:04:35) https://youtu.be/64C--nOjY5o?t=43m26s
Ineu - Sebiș DN79A/DJ792B (1:09:07 - 1:27:40) https://youtu.be/64C--nOjY5o?t=1h9m7s
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

#3182
Stadiul proiectelor in 17.03.2016

Diferentele intre 22.01.2016 si 17.03.2016.


"Lot 3 Reabilitare Pod de pe DN 39 km 8+988 la Agigea"

17.03.2016
Contract suspendat.





"Modernizare DN 5, Bucuresti – Adunatii Copaceni km 7+573 - km 19+220 (relicitare)"

22.01.2016
Antreprenorul a realizat organizarea de santier si ridicarile topo si a desfasurat activitati premergatoare executiei lucrarilor.
Avand in vedere slaba mobilizare a Antreprenorului, CNADNR a solicitat Inginerului Consultant sa intreprinda masuri Contractuale in acest sens.

17.03.2016
La solicitarea CNADNR, Inginerul Consultant a emis Instiintarea de Remediere nr. 1, cu termen de finalizare 21.12.2015. In caz de nerealizare, Beneficiarul este indreptatit sa rezilieze contractul.

Masuri:
I - Pod ARGES
- In anul 2015 Beneficiarul a intocmit o noua expertiza pentru Podul Peste Raul Arges. Prin aceasta expertiza se recomanda lucrari suplimentare fata de cele prevazute in Proiectul tehnic din 2011 si anume: se propune inlocuirea placii din beton armat de pe tablierul metalic, cu o placa noua.
Realizarea de catre antreprenor a proiectului si o evaluare a lucrarilor recomandate de expertiza tehnica.
II. - Mobilizarea deficitara si insuficienta a Antreprenorului
A fost emisa Instiintarea de remediere nr. 1 prin care i se solicita Antreprenorului sa finalizeze lucrarile la podetul de la km 9+300.
Beneficiarul este indreptatit sa penalizeze Antreprenorul, Raportul Inginerului recomandand rezilierea contractului in cazul nerespectarii graficului de executie.





"Contract 5R2A/21.12.2012 Lucrari de reabilitare DN 66 - Rovinari - Bumbesti Jiu km 48+900 - km 93+500"

22.01.2016
Stadiu fizic: 90,83%

Motivele intarzieri:
- Lipsa permisiunii de a executa lucrari intre km 89+100 si km 90+880 din cauza vestigiilor arhelogice existente
- Finalizarea exproprierilor pentru parcarile de lunga durata
Data de finalizare estimata: semestrul II 2016
Antreprenorul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Consultant.

17.03.2016
Stadiu fizic: 91,96%

Probleme: Finalizarea exproprierilor pentru parcarile de lunga durata
Masuri: Documentatia Tehnica necesara promovarii proiectului de hotarare de guvern de expropriere pentru parcarile de lunga durata este in curs de elaborare.
Termen: 09 Martie 2016 pentru parcarea de la km 48+900;
Pentru elaborarea documentatiei aferente parcarii de la km 86+010, mai este necesara parcelarea de catre Primaria Bumbesti Jiu a tarlalei 203 (mai lipsesc 5 proprietari). In baza parcelarii se va intocmi tabelul cu persoanele ce urmeaza a fi expropriate, primaria Bumbesti va pune viza si in baza acestor documente se va intocmi raportul de evaluare si documentatia va fi completa pentru obtinerea HG.
Termen: 16 Martie 2016 pentru parcarea de la km 86+010;





"Contract 5R3/29.06.2012 - Reabilitare DN 66, Bumbesti Jiu-Petrosani, km 93+500 - km126+000"

22.01.2016
Motivele intarzierii:
- Obtinerea Autorizatiei de Construire cu intarziere.
- Buget insuficient pentru anul 2013 (finantarea era asigurata de BEI)

Data de finalizare estimata: Semestrul II 2016
Antreprenorul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Consultant.

17.03.2016
Probleme:
1.Modificarea acordului de mediu din zona Manastirii Lainici;
2. Modificarea HG nr. 937/2013 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică "Reabilitare DN 66, Bumbesti Jiu-Petroşani, km 93 + 500 - km 126 + 000"
3. Scoaterea definitiva fara compensare echivalenta a terenurilor din fondul forestier national proprietate privata;

Masuri:
1. Au fost transmise de catre Proiectant Notificarea de revizuire a Acordului de Mediu la ANPM si completarie solicitate de ANPM catre CNADNR. Pana la sfarsitul saptamanii 07 - 11 Martie completarile vor fi transmise catre ANPM.
2.: Documentatia pentru promovarea unui nou HG de expropriere a fost returnata Proiectantului in data de 12 Ianuarie 2016 in vederea modificarii Raportului de Evaluare.
In data de 16 Februarie 2016 am transmis Raportul de Evaluare modificat Serviciului Exproprieri, Avize si Autorizati pentru a demara procedura de modificare a HG 937/2013
3. Dupa revizuirea Acordului de Mediu RO-ANPM/ nr. 5/24.04.2013 si obtinerea unui nou HG de expropriere se va asigura demararea procedurii de scoaterea definitiva fara compensare echivalenta a terenurilor din fondul forestier national proprietate privata in baza documentatiei intocmite si transmisa de catre Proiectant.





"Contract 5R10a/12.11.2013 - Reabilitare DN 76, Soimus – Brad, km 0+000 – km 30+436"

22.01.2016
Stadiu financiar: 37,86%

PROBLEME care au cauzat intarzieri:
1.Proiectantul nu a intocmit Proiectul de amenajare al intersectiilor si planul de semnalizare si marcaje rutiere, precum si detaliile la podete pentru tronsonul DN 76, Deva-Oradea.
2. Slaba mobilizare a Antreprenorului in santier.
3. Obtinerea cu intarziere a Autorizatiei de Construire.

Data estimata de finalizare: Semestrul II 2016
Consultantul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Beneficiar.

17.03.2016
Stadiu financiar: 47%

Probleme:
1. Proiectantul a transmis cu intarziere (decembrie 2015) Proiectul de amenajare al intersectiilor si planul de semnalizare si marcaje rutiere. Proiectul se afla la DRDP Timisoara, urmeaza a fi avizat de catre CNADNR.
2. Proiectantul nu a transmis detaliile la podete pentru acest sector.
3. Lipsa Proiectului de parapeti, conform normativului AND 593.

Masuri:
1. Proiectul este in curs de verificare la DRDP Timisoara si va fi avizat de catre CNADNR
2. Proiectantul va transmite detaliile de executie pentru podete.
3. Proiectantul are obligatia sa transmita Proiectul de parapete.





"Contract 5R10b/02.10.2012 - Reabilitare DN 76, Brad - Ionesti km 35+432 - km 55+425"

22.01.2016
Stadiu financiar: 57%

PROBLEME care au cauzat intarzieri:
1.Proiectantul a transmis cu intarziere (septembrie 2015) Proiectul de amenajare al intersectiilor si planul de semnalizare si marcaje rutiere, precum si detaliile la podete pentru tronsonul DN 76, Deva-Oradea.
2. Obtinerea cu intarziere a Autorizatiei de Construire.

Data estimata de finalizare:Semestrul I 2016

Inginerul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Consultant.

17.03.2016
Stadiu financiar: 70%

Probleme:
Lipsa Proiectului de parapeti, conform normativului AND 593.

Masuri:
Proiectantul va transmite Proiectul de parapeti catre Inginer pana la finalul lunii Martie 2016





"Contract 5R11/04.10.2012 - Reabilitare DN 76, Ionesti - Varfurile, km 55+425 - km 69+350"

22.01.2016
Contract reziliat in data de 24.09.2015. Decizia privind rezilierea contractului a fost luata ca urmare a repetatelor constatari din teren referitoare la slaba mobilizare a antreprenorului si a neindeplinirii obligatiilor contractuale de catre Antreprenor.
Se estimeaza relicitarea acestuia in perioada ianuarie-iunie 2016, urmand ca implementarea contractului relicitat sa se realizeze in perioada 30.06.2016 - 31.12.2017

17.03.2016
Disparut din lista




"Contract 5R12/28.08.2009 Reabilitare DN76, Varfurile – Stei, km 69+350 – km 102+660"

22.01.2016
PROBLEME care au cauzat intarzieri:
1. Intarzieri in obtinerea Autorizatiei de Construire pentru Judetul Arad datorita greutatilor intampinate de Beneficiar in promovarea Hotararii de Guvern pentru exproprieri.
2. Obtinerea cu intarziere a avizul Romsilva pentru scoaterea din fondul forestier a suprafetelor care au necesitat defrisari in vederea realizarii lucrarilor de consolidare si executie banda a 3-a
3. Lipsa alocare bugetara pentru anul 2013 (finantarea era asigurata de BEI).
4. Slaba mobilizare a Antreprenorului in santier.
5. Neemiterea Certificatelor de Plata si a Ordinelor de Variatie de catre DRDP Timisoara - Inginer FIDIC

Data estimata de finalizare: Semestrul II 2016

Consultantul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Beneficiar.

17.03.2016
Probleme:
1.Neemiterea de catre DRDP Cluj - Inginer FIDIC a Certificatelui de Plata nr. 30 care contine lucrari certificate de vechea consultanta AECOM si a Ordinelui de Variatie nr. 4 referitor la corectiile aritmetice din listele de cantitati care diminueaza valoarea initiala de contract cu 322,485.10 Euro.
2.Perioada de executie a lucrarilor a expirat in data de 01.06.2015. Inginerul a transmis determinarea pentru extensia de timp interimara pana la data de 13.05.2016;

Masuri:
1. Beneficiarul a solicitata Inginerului FIDIC sa emita IPC si OV in baza documentelor asumate de vechea Consultanta
2. CNADNR a solicitat Inginerului sa confirme faptul ca extensia este fara costuri suplimentare; adresa antementionata este pe circuitul de aprobare al CNADNR.





"Contract 5R13/ 30.08.2012 – Reabilitare DN76, Stei - Beius, km 102+660 – km 133+660"

22.01.2016
Stadiu financiar: 34,77%
Stadiu fizic: 50,29%

PROBLEME care au cauzat intarzieri:
1.Proiectantul a transmis cu intarziere (septembrie 2015) Proiectul de amenajare al intersectiilor si planul de semnalizare si marcaje rutiere, precum si detaliile la podete pentru tronsonul DN 76, Deva-Oradea.
2. Obtinerea cu intarziere a Autorizatiei de Construire.

Data estimata de finalizare:Semestrul II 2016

17.03.2016
Stadiu financiar: 40,43%
Stadiu fizic: 51,19%

Probleme:
Blocaj financiar al Antreprenorului datorita emiterii cu intarziere a Certificatelor Interimare de Plata de catre Inginerul Fidic DRDP Cluj.

Masuri:
Monitorizare atenta din partea Beneficiarului a Antreprenorului in vederea incadrarii in termenul contractual.





"Contract 5R14/30.01.2012 Reabilitare DN76, Beius – Oradea, km 133+660 – km 184+390"

22.01.2016
Datorita slabei mobilizari, situatiei financiare precare a Antreprenorului si a faptului ca nu a putut sustine din punct de vedere financiar executia lucrarilor, CNADNR a reziliat Contractul in data de 25.05.2015.

Antreprenor: SC CCCF Drumuri si Poduri Timisoara SRL & CO.GE.FA S.p.A & S.IM.CO SRL.

Contractul 5R14 a fost predat in data de 09.07.2015 catre DRDP Cluj.
Se vor executa lucrari de intretinere periodica constand in realizarea unei reciclari in situ cu lianti hidraulici si bituminosi a straturilor asfaltice existente. In vederea realizarii lucrarilor, DRDP Cluj va elabora documentatia de atribuire (Proiect Tehnic, Caiet de Sarcini, etc.) in vederea derularii procedurii de achizitie publica precum si implementarea Contractului.

17.03.2016
Disparut din lista




"Contract 5R15/18.10.2011 - Reabilitare DN56, Craiova - Galicia Mare, km 0+000 - km 47+000"

22.01.2016
Cauzele intarzierii:
Neasigurarea finantarii in cursul anului 2013
Beneficiarul a obtinut ordinul de scoatere din fondul forestier cu intarziere
Conditii climatice nefavorabile exceptionale in anul 2014

Data estimata de finalizare:Semestrul I 2016

Consultantul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Beneficiar.

17.03.2016
Probleme:
Imposibilitatea extinderii contractului de Consultanta .
Blocaj tehnic datorita emiterii cu intarziere a aprobarilor asupra proiectului de semnalizare si aprobarilor de materiale de catre Consultant.

Masuri:
Au fost intocmite Note de Fundamentare pentru achizitia serviciilor de supervizare





"Contract 5R16/ 06.08.2012 DN56 Galicea Mare - Calafat, km 47+000 – km 84+020"

22.01.2016
Data estimata de finalizare: Semestrul II 2016

Consultantul a transmis o propunere de extensie de termen, aceasta fiind in analiza la Beneficiar.

Cauzele intarzierii:
Neasigurarea finantarii in cursul anului 2013
Diferente de cantitati intre PT si teren
Conditii climatice nefavorabile exceptionale in anul 2014
Blocaje financiare datorita situatiei bancare si financiare din Grecia, tara de origine a Antreprenorului , fapt care a dus la o mobilzare necorespunzatoare a antreprenorului.

17.03.2016
Probleme:
1. Mobilizarea insuficienta a antreprenorului pentru a recupera intarzierile
2. Blocaje financiare datorita situatiei bancare si financiare din Grecia (tara de origine a Antreprenorului)

Administrative:
3.Imposibilitatea extinderii contractului de Consultanta .
4.Probleme accese proprietati localitatea Golenti si Basarabi.
5. Exproprierea suplimentara in zona intersectiilor. (DN56A, Dj561A)

Masuri:
Au fost intocmite Note de Fundamentare pentru achizitia serviciilor de supervizare;
Proiectantul a fost instructat sa intocmeasca documentatia pentru exproprierile suplimentare din zona intersectiior.
Monitorizare atenta a Antreprenorului in vederea incadrarii in termenul contractual.





"Modernizare DN 73, Pitesti-Campulung-Brasov km 13+800 - km 42+850; km 54+050 - km 128+250"

17.03.2016
Probleme:
1. Obtinerea Autorizatiei de Construire pe cca 37 KM dintr-un total de 103 KM
In urma revizuirii PT ului din 2015 in confomtitate cu expertiza tehnica din 2015, au aparut cantitati de lucrari suplimentare, exproprieri suplimentare si este necesar revizuirea Acordului de mediu fapt ce a generat ca sectoarele afectate sa nu faca obiectul AC.
2. Aditionarea Contractului / Achizitie lucrari noi suplimentare
In urma revizuirii PT ului din 2015 in confomtitate cu expertiza tehnica din 2015, au aparut cantitati de lucrari suplimentare (consolidari, relocari utilitati) precum si schimbari de Eurocoduri.

Masuri:
1. dupa finalizarea procedurii de revizuire a acordului de mediu si dupa transmiterea de catre Antreprenor a documentatiei complete, insotita de toate avizele, CNADNR SA va putea intainta aceasta documentatie catre Ministerul Transporturilor in vederea obtinerii autorizatiei de construire.
2. In ceea ce priveste lucrarile suplimetare, in special lucrarile de consolidare care reprezinta o pondere mare (aprox 40 milioane lei) se studiaza posibilitatea relicitarii sectoarelor aferente acestor lucrari din cadrul contractului pentru a putea finaliza intreaga lucrare conform PT abrobat





"Constructie pasaj suprateran peste drumul de centura al Municipiului Oradea in zona strazii Nojoridului"

22.01.2016
Stadiu financiar: 23,60%
Stadiu fizic: 31,23%

17.03.2016
Stadiu financiar: 30,72%
Stadiu fizic: 31,72%

1.Exproprieri suplimentare (in proiect exista diferente intre suprafetele expropriate de catre Primaria Oradea initial, si cele necesar a fi expropriate in momentul de fata).
2.Necesitatea translatarii unei parti (o parte din Rampa sus - Giratia 1) a proiectului in coridorul deja expropriat.
3.Necorelari intre Proiectul Tehnic si situatia din teren

Mod de rezolvare
1.Se va obtine de catre Primaria Oradea acordul notarial al propietarilor din zona, a caror parcele urmeaza a fi expropriate. Primaria Oradea si-a luat angajamentul ca va efectua procedura de expropriere.
2. Proiectul a fost transmis catre Primaria Oradea in vederea asigurarii de catre aceasta a terenurilor necesare executie.
3. Emitere de dispozitii de santier de catre proiectant si incadrarea acestora in contract





"Constructie pasaj suprateran peste drumul de centura al Municipiului Oradea in zona strazii Ciheiului"

22.01.2016
Stadiu financiar: 20,60%
Stadiu fizic: 26,06%

17.03.2016
Stadiu financiar: 21,60%
Stadiu fizic: 30,53%

1.Exproprieri suplimentare (in proiect exista diferente intre suprafetele expropriate de Primaria Oradea initial, si cele necesar a fi expropriate in momentul de fata).
2. Identificare utilitati suplimentare
3.Necorelari intre Proiectul Tehnic si situatia din teren

Mod de rezolvare
1.Se va obtine de catre Primaria Oradea acordul notarial al proprietarilor din zona, a caror parcele urmeaza a fi expropriate. Primaria Oradea si-a luat angajamentul ca va efectua procedura de expropriere.
2.proceduri contractuale si indeplinirea obligatiilor de catre proprietarii de utilitati in conformrmitate cu HCL emis de Primaria Oradea.
3. Emitere de dispozitii de santier de catre proiectant si incadrarea acestora in contract





"Podul de la Giurgiu peste Dunare pe DN 5 km 64+884"

22.01.2016
Stadiu financiar: 53,58%

Termen estimat de finalizare: semestrul II 2016
Urmare solicitarii Antreprenorului, Consultantul a transmis recomandarea de aprobare a extinderii duratei de executie pana in Iulie 2016

17.03.2016
Stadiu financiar: 54,00%

Extensia Duratei de Executie - Antreprenorul a solicitat extinderea Perioadei de Executie a lucrarilor si aprobarea Programului de Executie cu o Data de Finalizare a lucrarilor diferita de cea prevazuta in contract, respectiv iulie 2016.

Metoda de solutionare: Exista aprobarea Consultantului pentru solicitarea privind extensia Duratei de Executie, aceasta fiind in analiza in vederea aprobarii de catre a Beneficiar, potrivit prevederilor Sub - Clauzei 8.4 din Conditiile speciale ale Contractului de lucrari .





"Podul rutier peste Oituz la Poiana Sarata pe DN 11 km 90+450"

22.01.2016
Stadiu financiar: 7,20%

Motivele intarzierii: obtinerea avizelor privind eliberarea Autorizatiei de Construire.
Urmare solicitarii Antreprenorului, Consultantul a transmis recomandarea de aprobare a extinderii duratei de executie pana in aprilie 2016.
Data estimata de finalizare: semestrul I 2016

17.03.2016
Stadiu financiar: 17,00%

Extensia Duratei de Executie - Antreprenorul a solicitat extinderea Perioadei de Executie a lucrarilor si aprobarea Programului de Executie cu o Data de Finalizare a lucrarilor diferita de cea prevazuta in contract, respectiv Aprilie 2016.

Metoda de solutionare: Exista aprobarea de principiu a Consultantului care a stat la baza revendicarii privind extensia Duratei de Executie, urmand ca acesta sa fundamenteze corespunzator revendicarea si sa actioneze in conformitate cu Clauzele Contractuale in vederea aprobarii acesteia de catre Beneficiar.





"Pasaj suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti, municipiul Bucuresti si judetul Ilfov"

22.01.2016
In procedura de achizitie publica, in evaluare, faza Contestatii la ANAP dupa comunicare cistigator-STRACO GROUP

17.03.2016
In procedura de achizitie publica, in reevaluare, faza





"Reabilitare DN 2D Focsani-Ojdula sector km 0+000 -118+873, sector III km 95+000 - km 118+873"

22.01.2016
propunere receptie in primul trimestru al anului 2016

17.03.2016
Receptie s-a realizat in data de 03.03.2016.


GDPR

#3183
Multumim @NGC20. Ar fi fost util ca la toate proiectele in desfasurare CNADNR-ul sa mentioneze stadiile fizice si valorice.

NGC

#3184
Stadiile fizice si financiare actuale sunt mentionate in documentele care au stat la baza comparatiei.
In lista de mai sus apar doar diferentele. Daca vrei sa vezi valorile actuale, deschide documentul care apare la inceputul listei de mai sus.

Din pacate cei de la CNADNR nu au facut modificari in document asa cum fac cei de la CFR, in sensul doar sa adauge informatii si data la care le-au adaugat. De aceea a trebuit sa compar manual ambele versiuni ale documentului si am trecut doar diferentele.

GDPR

Clar. Efortul este apreciat. Dar poate vorbeste vreun "factor de raspundere" cu CNADNR ca de luna viitoare sa-si modifice putin formatul raportului.

stangabriel

#3186
Asta e o lucrare in stil giratoriu suspendat de langa Ploiesti, de multe ori mai mare, in toate aspectele. Avem DN-uri cu probleme si mai vor o trecere peste Carpati. Daca portiunea montana A3 a iesit din carti, macar DN1 V sa se infaptuiasca.

În acest sens, după o hotărâre aprobată de Consiliul Judeţean în cursul lunii trecute, în urmă cu câteva zile, CNADNR a preluat efectiv DJ 102I Câmpina – Lunca Mare – Teşila – Trăisteni – limita judeţului. În total, este vorba de 41,9 km de drum judeţean, care se află pe teritoriile administrative ale următoarelor localităţi: Câmpina – 1,6km; Şotrile – 8,3km; Brebu – 2,7km; Valea Doftanei – 29,1km.

http://www.observatorulph.ro/viata-prahovei/64329-un-drum-judetean-din-prahova-transformat-in-drum-national-alternativa-pentru-dn-1

ionut.top

#3187
^

Daca nu ma insel, primii 26.5 km din DN 1H, intre Alesd si Zalau, au fost executati de OHL ZS. Oricum drumul e excelent. Sa speram ca tine  :)


TibiV

"Este o zonă frumoasă pe acolo, se numește Valea Doftanei"

Pe bune ?
Nea Nicu ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Sincer mi se pare o prostie ca sa se opreasca trecerea de DJ-uri in patrimoniu CNADNR. Pot fi cazuri si sunt o gramada, când respectivul drum are trafic de DN principal, dar e construit ca un amarat de DJ sau mai rau. Mai mult...avand acea clasificare, nici nu poate fi investit nu stiu cat in el.

Pe de alta parte....inca avem DN-uri cu piatra sparta pe ele, sau piatra cubica....sau trafic de drum comunal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Dar ce, a zis cineva ca se va opri trecerea DJ-urilor in curtea CNADNR-ului?
Insa treptat ar trebui sa invatam si CJ-urile sa poarte de grija propriilor drumuri. Nu tot timpul hai sa le dam la Guvern.

Cat priveste DN1V, ii urez nastere grea!

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

slartibartfast

În județul Vrancea s-a făcut o nenorocire cu transformarea DJ-urilor în DN. Când era ministru al transporturilor, Mitrea a transferat niște DJ-uri la CNADNR, ca să-i mulțumească lui Oprișan că l-a ajutat să fie ales senator la el în județ reparându-i drumurile cu fonduri de la bugetul național. Dar n-a apucat. Pe urmă a venit guvernul lui Tăriceanu, când CJ-urile au primit multe fonduri de reparat drumuri județene, și s-au reparat multe DJ-uri, dar astea din Vrancea nu, pentru că au rămas în coada CNADNR-ului.

DJ-urile alea nu au ce căuta la CNADNR, sunt Jitia-Vintileasca, Vintileasca-Dumbrăveni, Dumbrăveni-Bogza-Căiata. Și de atâția ani nu s-a găsit nimeni să le ceară înapoi la CJ Vrancea. Degradarea lor a atins cote îngrozitoare, iar CNADNR le are foarte jos în lista de priorități.

Cam asta e de evitat. Dar în general, dacă un DJ începe să suporte trafic de anvergură mai mare, trebuie trecut la CNADNR.

alecu26

Pe surse sau pe bune...stie cineva de ce sunt inghetate lucrarile pe VO la zonele cu 3 benzi? (stiu de problema arheologica de la turnul spart....dar asta e veche..si e punctuala problema).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).