Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

clau

Ori km 246.500 ori 264.500... In anexa e km 264

NGC

#3106
Este trecut gresit 264 in anexa. In realitate este 246.

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 02:46:57 PM
Pe sectorul respectiv (Km 246+500 - Km 251+025), nu este prevazuta a 3-a banda.


Cristi N

Avem si Proiectul de HOTĂRÂRE A GUVERNULUI pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenţi obiectivului de investiţii ,,Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200 – km 86+601", judeţul Vâlcea: link

Motivatia
Proiect
Anexa

O intrebare nu tocmai ontopic: Care sunt pasii pe care urmeaza sa ii faca, Proiect->Dezbatere->Aprobare->Licitatie->Contestatii si clarificari->Ordin de incepere ?

TibiV

Quote
Comunicat de presă
04.03.2016

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că  în perioada 07.03.2016 - 30.06.2016, traficul rutier va fi restricţionat pe sectorul drumului naţional DN 7 cuprins între km 200+615 – km 200+815.

Restricţia se impune urmare a executării lucrărilor de "Consolidare viaduct pe DN 7, km 200+615 – km 200+815 peste Malul Lacului la Cozia (viaduct Cârligu Mic)".

Pe perioada instituirii măsurii de restricţionare, circulaţia rutieră se va realiza cu dirijarea traficului alternativ, pe un singur sens de deplasare.


CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma


anacronox

#3111
^^
iar consolidare. Si anul trecut tot acolo se lucre, dar pe o portiune tot asa mica. :bash:

GDPR

@Cristi N: Dupa aprobarea HG urmeaza a se derula procedura de achizitie publica a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica, vezi raspunsul MT la interpelarea deputatului Buican postat la pag. 206 a acestui topic.


JohannDB

#3113
Quote from: horatiu.cosma on March 04, 2016, 10:53:54 AM
............, oare cine a avut ideea asta de "fluidizare"?

http://ziardebusteni.ro/2016/02/28/busteniul-s-a-fluidizat-din-nou/

....Cine a avut ideea acestui fel de "fluidizare", a uitat să traseze și câte-o....pistă pentru bicicliști..... :hm:... Chestia cu "tortul" și "cireașa".

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marius_ar

#3115
DN1 din Brasov pana aproape de Sibiu (intersectia cu DN7), filmat in februarie:
http://www.youtube.com/v/1w3XkUvmkOo

JohannDB

#3116
   Pentru cine vrea să ajungă înTransilvania din zona Galați/ Brăila via Focșani, poate face acest lucru fără probleme... Și asta pentru că la această oră DN 2D este terminat și oferă condiții excelente de deplasare.
   Până la Focșani, de la Brăila puteți utiliza DN 23 din giratoriul de la "Rompetrol" de pe "Centura Brăilei" și până la giratoriul de intrare în "Centura Focșani", cale de 84 km. De la giratoriul "Rompetrol" Brăila, până la limita de județ Brăila/Vrancea, care este la 41 km distanță, acest DN este de condiție bună, reasfaltat pe foarte multe porțiuni, dar totuși asfaltul, nu știu din ce motive (deși nou) este vălurit... Asfaltul unde a rămas cel vechi și petecit, are o condiție mai slăbuță la nivelul vechilor petece; aici simțindu-se un pic diferențele la roată, dar nu tare sau foarte tare. După intrarea pe judetul Vrancea, condiția drumului este mult mai bună; per total acest DN 23 este bun la această oră, față de ceea ce auzeam, cu ceva vreme în urmă.
  Și acum să revenim la DN 2D, care după ce se desparte de drumul de Odobești, la ieșirea din Focșani este impecabil....
  Fără mari greutăți (trebuie s-o lași mai moale prin comune și sate) te trezești deja ajuns la Lepșa....





....la ieșirea din tunel (unde este Loganul alb din poză) sensul celălalt era neterminat (neasfaltat definitiv) până de curând. Acum este totul în regulă, așa cum vedeți.

 



  Dacă-n poza cu indicatorul spre Soveja, drumul este și curat, în continuare vreau să scot în evidență, că DN 2D în această zonă a devenit deosebit de murdar....plin cu noroi adus în carosabil de cei ce se ocupă cu activitățile forestiere și nu numai...



    Sunt foarte multe locuri unde noroiul s-a transformat într-o pătură de mâzgă și material alunecos, mai ales la vreme umedă, închisă, cețoasă, de ploaie..... Cât despre curățare, la primele ploi serioase, poate !



   Deși vremea esra închisă, iată că am prins din urmă doi cicliști; șoseaua este numai bună pentru o astfel de activitate, împreună cu aerul din zonă și peisajul de aici.



   Eh...ce mi-e finalizarea lucrărilor în 2013.... ce mi-e în 2015; problema este alta.....





   Cele două poze de sus, arată o viitoare? problemă a șoselei în această porțiune; o crăpătură care pentru moment se-ntinde pe vreo 12 metrii lungime și 2-3cm lățime ce este de găsit la KM 95+300.



   Din nou noroi scos din pădure!!!



JohannDB

 O a doua problemă din DN 2D, care a rămas așa de la începutul reabilitării lui...









   A fost și va mai rămâne, această zonă, unde terasamentul are alte gânduri înafara celui de-a rămâne sub șosea; să vedem ce vor spune cei ce au de rezolvat și treaba asta. Aici este KM 102, înainte de coborârea finală spre Ojdula.

   În restul drumului până la intersecția cu DN 11 la Tinoasa, drumul este așa cum trebuie, semnalizările  corespunzătoare... Totuși, prin localități șanțurile adânci și celebrele capete de podețe (nu așa de înalte, dar suficient de...., la "o adică").






   Aici intrarea în Ojdula (sus).


   În poza de sus, iată că se pot face și șanțuri acoperite, iar reabilitarea să aibă o "înălțare" decentă, pentru a nu "îngropa" poarta omului (partea dreaptă, la indicatoare)....



   Ojdula, zona centrală...Poliția / Rendorseg / Polizei / Police... :)


   Ei...aici, peste 100 de metrii (suntem în Tinoasa) se termină DN 2D; dreapta, prin Moldova, până la Urali sau stânga, până la prima autostradă, de pe care să mai coborâm pe...malul Atlanticului !!
   Lăsând gluma deoparte, acest drum chiar merită și scutrează bine anumite trasee, în condiții optime. Drum bun, tuturor!

alecu26

stiati ca se are in vedere asa ceva?

,,Servicii de proiectare în faza SF pentru
obiectivul: « Drum de legatură DN 5 km 60+500 – şoseaua de centură
Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)",

Se cearta Tecnic cu altii italieni pe el.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

#3119
In mod sigur problema semnalata la km 95+300 se va rezolva la semnarea PVRTL-ului, insa nu si cea de la km 102, pentru ca a fost exclusa din proiectul de reabilitare a DN2D.