News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Exact acolo e! Se mobilizasera chiar bine. Dar doar intre cf si str ana ipatescu
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Horațiu 87

un videoclip (care nu imi apartine) cu lucrarile de largire a DN 7 de pe Valea Oltului

http://www.youtube.com/v/fpJypaabyMg

adiarc

Se vede din nou cat de usor ar fii sa se dea in circulatie cei cativa km finalizati......
Dar...merge si asa...nu mai conteaza victimele omenesti.....ele raman doar niste statistici......niste cifre goale
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

S-a atribuit contractul de lucrari pentru "Consolidare versant, parapeti si refacere parte carosabila pe DN 73C, km 31+600 – Lot 1; Consolidare versant, parapeti si refacere parte carosabila pe DN 73C, km 31+800 – Lot 2" catre MARISTAR COM SRL.

nirolf

Ăsta bănuiesc că e lotul 1, lotul 2 nu, s-ar putea să fie mai recent și să nu apară pe StretView.

lupualb

#3095
Astazi am mers pe drumul de la Deva spre Beius (E 79). Cred ca se incep, sau reincep lucrarile la acest drum. Cel putin eu asa sper. E pacat ca acest drum este varza, pot spune fara nici o rezerva ca drumul Varfurile - Beius e cel mai prost drum pe care am mers pana acum, iar eu merg in lunile bune si peste 7000 km doar in tara. Situatia e urata de tot in zona Stei-Beius. Pacat de acest drum pentru ca tranziteaza pe deoparte o zona foarte frumoasa, drumul este fara prea multe serpentine, destul de lat, iar daca drumul ar fi fost in conditii bune cu siguranta ar fi fost o buna optiune pentru cei care merg spre Oradea -Bors si care  intra in Transilvania pe Valea Oltului. Asa fara acest drum, traficul se inghesuie pe zona Cluj- Oradea. Chiar si in conditiile construirii A10  si A3 in intregime, cei care in drumul lor tranziteaza judetul  Alba pe un drum A1-Brad-Varfurile- Oradea din punct de vedere al numarului de kilometrii si al timpului ar fi mult mai rentabil, mai ales pentru masinile  3,5 sau 7,5 t. Nici nu mai vorbesc din punct de vedere turistic ce-ar insemna un E79 de calitate.
Prin urmare astazi am vazut  o echipa cu muncitori si un buldozer ce testau utilajul in zona Bejan. O alta echipa cu mai multe utilaje lucra la intrarea in Brad, dinspre Oradea. Acolo drumul era dirijat de muncitori cu paleta. O alta echipa mai serioasa lucra in judetul Bihor, la vreo 2 kilometrii de la intrarea in judet, undeva in zona cu pilonii din poza. La intoarcere am vazut langa Brad ca erau mai multe utilaje intr-o parcare, iar un trailer exact in acel moment a mai sosit cu un utilaj. Sper sa se apuce de lucru si sa avem si acest drum in stare buna pentru ca pe langa faptul ca nu avem autostrazi, din cauza ca avem drumuri nationale ca E 79, traficul se aglomereaza pe alte rute.

[/img]

Urata intrare de judet domnilor  :(

[/img]







Am prins si ceva gheata pe drum, m-am mirat putin cand am vazut pe un drum asa slab circulat o masina ce administra antiderapant



Ultimele doua poze le-am luat din miscare asa ca nu sunt asa clare. Aici este echipa din Bihor. Cu un utilaj am vazut ca punea pamant intre zidul de beton si razor.

















AlexIP

Eu personal aş pune la ieşirea din Oradea spre Beiuş o placă cât tot drumul pe care să scrie mare în mai multe limbi inclusiv poloneză că n-au ce căuta pe acolo (cu diferenţa reală de timp pe care o pierd) şi să ocolească. Deja va fi al nu ştiu câtelea an în care o să văd vara polonezi extenuaţi (cu sau fără pană) pe Deva - Brad care se iau după indicativul de DN şi îşi fac traseul spre Grecia pe DN76/66 că pare ok după hartă.

NGC

A inceput sezonul autorizatiilor de construire.

Deocamdata avem 2 pentru lucrari la drumuri nationale.

15.02.2016: "Construire pod km 35+900 (km 35+844)" din cadrul obiectivului de investiţie "Reabilitare DN18 Baia Mare – Sighetul Marmaţiei, km 3+522 – km 62+234, sector 2, partea B"

26.02.2016: "Modernizare DN 73 Pitești - Câmpulung km 13+800-km 42+850 Etapa I suplimentar și sectoarele km54+050-km 58+900, km66+400-km70+000, km70+800-km74+100, km97+900-km99+500, km 104+000-km108+500, km109+000-km128+250", din lucrarea "Modernizare DN 73 Pitești - Câmpulung-Brașov km 13+800-km 42+850; km 54+050-km 128+250"

filippasteur

Dupa Beius spre Oradea e chiar mai prost ca Stei - Beius, pe o portiune de vreo 20km (dupa parerea mea). O rusine nationala acest drum! Si ca sa fie tacamul complet: am primit avertisment de la un echipaj de Politie Rutiera ca nu aveam farurile aprinse in timpul zilei pe portiunea mizerabila dintre Oradea si Beius.

StefanCelMare

Din declarația de astăzi a ministrului transporturilor de la ProTV, nu am înțeles la ce drum național din Vâlcea spre Târgu Jiu se referă spunând că va fi deschis în 2020. Se schimbă ceva la DN 67? Aveți vreo idee? Declarația este:
Între prioritățile noastre este veșnicul proiect Pitești-Sibiu. În acest moment, termenul este 2021 pentru întreaga autostradă, cu cele cinci tronsoane, iar pentru sectoarele de capăt va fi posibilă darea în exploatare mai devreme, cu un an înainte. Este foarte important mai ales pentru Pitești — Curtea de Argeș, care va fi dată în funcție odată cu drumul național care va circula spre județele Vâlcea și Gorj. Este o veste bună pentru cei care merg în acea direcție pentru că, din 2020, aceștia vor putea circula în alt regim către destinațiile lor
http://www.voceatransilvaniei.ro/anunt-oficial-cand-va-fi-gata-autostrada-sibiu-pitesti/

horatiu.cosma


radudanutz

27.02.2016... Zona crepusculara Medias



La trecerea peste calea ferata cand se pune semnalul ai timp sa : schimbi uleiul la masina ( prima masina ) , sa speli taxiul ( a doua masina ) iar eu am tras sun pui de somn... radem, glumim dar e dezastru orasul ala, capcanele , adica gurile de canal indoite ca sa iti rupa cauciucul sunt tot acolo, fiecare parceaza pe dn cum are chef, etc etc., apoi daca trece trenul te confrunti cu o ditamai rampa , ceea ce nu cred ca e ok, hai ca modernizam calea ferata dar nu cred ca constructorul e indreptatit ca pana la finalizarea lucrarilor sa lasa asa trecerea peste cf

Daca Marty se teleporta doamne fere in Medias ( parca pe 15 oct 2015 era in film ) ramanea traumatizat pe viata...

Intre timp am aflat cu ce se ocupa oamenii din Medias in loc sa puna mana la infrastructura:

http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/ca-la-ei-la-nimeni-un-mediesean-prins-cu-jderul-in-baie-114562.html

Politia sta la loc de cinste la ciupeala la Rusi, sunt o gramada de puncte negre pe drum, dar nu ei se incapataneaza sa stea numai acolo, de ex as sugera la iesire din Tarnava catre Copsa Mica, in acea curba blestemata sunt atatea resturi pe masini in sant de poti sa faci una noua, nu mai sunt nici indicatoare , toate au fost rase de iesirile in decor si ghici, nimeni nu ia nici o masura cat de mica, din pacate azi toamna am avut eu acolo accident, un tinerel cu carnetul de cateva luni a derapat in fata mea si am avut noroc sa m-a luat in spate lateral si m-a aruncat in sant, norocul meu a fost ca nu m-a luat frontal ca acolo ramaneam, politia mi-a spus ca se intampla asa ceva saptamanal dar NIMENI nu ia nici o masura spre bucuria celor de la tractari....


image share

Felicitari Strabag ca drumul nu are pana acum nici o groapa dar rusine celorlati ca isi bat joc de el fie prin marcaje total aiurea fie prin ciupeli etc etc

NGC

#3102
DN67B

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r8972A.pdf



Inca din Aprilie 2015 se tot reziliaza contractul ala, dupa cum am mai scris si aici si aici. :o

TibiV

#3103
http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1101-hg02032016tr

Proiectul de HOTĂRÂRE A GUVERNULUI pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Consolidare DN7 km 246+500 - km 251+025", judeţul Sibiu

Text: http://mt.gov.ro/web14/documente/acte-normative/2016/03_02/text_proiect.doc

Anexa: http://mt.gov.ro/web14/documente/acte-normative/2016/03_02/anexa.doc

Intră azi în şedinţa de Guvern.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

^^
Ce-ar fi mers si aici o largire la 4 benzi prin extinderea platformei spre dreapta, pana in localitatea Boita..


Dar banda pentru vehicule lente intre km 252+500 - km 253+200 de ce n-or face cand e evidenta necesitatea si relieful nu creaza probleme??
https://www.google.ro/maps/@45.6505266,24.2674399,3a,75y,359.12h,81.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEyXz-lxvxQQq2Ql002azuw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Sunt visator, totusi poate realizeaza cineva ca sunt necesare.....