Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

NGC

#3060
^^^ In nici un caz nu putem lasa intersectia asa cum este acum (plus cele 2 sensuri giratorii din plastic). Cine vrea sa ajunga la Deva (fara a traversa Simeria) sau catre termocentrala Mintia, tot pe acolo va iesi.

Quote from: rocklee on January 26, 2016, 07:17:24 PM
ce se mai aude cu intersectia ....dintre dn7 si dn76 de la podul peste mures ....deva @soimus

Deocamdata se evalueaza singura oferta depusa pentru realizarea SF-ului pentru intersectia DN7 / DN76 de la Soimus.

istvan78

Quote from: NGC20 on January 26, 2016, 07:31:05 PM
^^^ In nici un caz nu putem lasa intersectia asa cum este acum (plus cele 2 sensuri giratorii din plastic). Cine vrea sa ajunga la Deva (fara a traversa Simeria) sau catre termocentrala Mintia, tot pe acolo va iesi.
Tot ce vine dinspre vest pe A1 sau dinspre nord pe DN76, cu destinatia Deva-Hunedoara si toate localitatile dinte ele, plus Mintia va iesi pe acolo.

Oricum, avem situatia absurda de a avea o intersectie in T intre doua drumuri nationale in care nu se poate vira stanga. Inadmisibil. Iar improvizatia cu "giratoriile" de plastic care nu respecta nicio norma de geometrie sau de siguranta traficului evident nu poate ramane la nesfarsit.

yetiman

QuoteComunicat de presă
27.01.2016
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România informează utilizatorii rețelei
de drumuri naționale din România că în data de 28.01.2016, în intervalul orar 00:00 – 02:00,
circulația rutieră va fi închisă pe DN 6, în zona km 11+139, în vederea executării lucrărilor de
montare "Pasarelă pietonală peste DN 6 (sos. Alexandriei) km 11+139, nr. 103 - 103A".
În perioada instiuirii măsurii de închidere, traficul rutier va fi deviat în ambele sensuri de deplasare
pe următoarea rută ocolitoare:
 DN CB - DJ 602 (Domnesti) - DJ 401A (Clinceni) - DN 6 (Bragadiru).
Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită si semnalizarea rutieră
temporară.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul
Companiei Naţionale de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din Romania S.A., la numerele de telefon
021/264.33.33, 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro .
CNADNR SA
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC




NGC

Dupa cum vedeti, "in conformitate cu prevederile legale privind executia lucrarilor de infrastructura pe perioada de timp friguros", la unele lucrari se emite "ordin de sistare a executiei lucrarilor" pe "perioada de timp friguros (de regula 15 Noiembrie - 15 Martie)".
De ce doar la unele lucrari si nu la toate? Nu este o problema daca lucreaza in continuare daca se poate lucra, dar cum se face diferentierea?

sorinuss

Oameni buni, cand va fi gata A11? Arad Oradea?  Ca e un drum de 124km facut de mine in 2 ore de maxim chin. Tiruri, sate, orasele gen Salonta care nu se mai termina, iesirea in Oradea spre Bors prost semnalizata, ca dracu. Nu mai zic ca daca vii de la TS tre sa tai tot Aradul

Kidu

Sunt si altii care sunt in situatia asta. Cred ca trebuie sa fim realisti si sa intelegem ca in momentul de fata A11 nu este cea mai stringenta necesitate in conditiile in care Transilvania nu e legata pe autostrada de Muntenia si Moldova.

cristi5

Am vazut undeva o idee de a colabora cu Ungaria pt culoarul Arad-Oradea pt ca le-ar folosi si lor. Vedem ce se alege de Schengen...

istvan78

La DN7A, in ansamblul sau nu sunt nicidecum 30% ramasi de executat.
Problema e ca acolo sunt si au fost o sumedenie de contracte pentru lucrari si nu cred ca mai intelegem foarte bine care ce anume acopera.
Contractul care a fost reziliat la 73% se referea strict la protectia versantilor pe portiunea (aprox) Ob.Lotrului - pasul Groapa Seaca (limita judet VL/HD) Deci nici nu se refera la corpul drumului, care e dezastru pe multe portiuni.

ciprebbe

Comunicat CNADNR

Au fost recepŃionate 100 de autofreze de curăŃat zăpada şi 7 vehicule
echipate pentru intervenŃii speciale pe timp de iarnă
POST/2015/3/2/013
La sfârşitul anului 2015, Compania NaŃională de Autostrăzi şi Drumuri NaŃionale din
România S.A. a recepŃionat 100 de autofreze de curăŃat zăpada şi 7 vehicule echipate pentru
intervenŃii speciale pe timp de iarnă achiziŃionate cu sprijin financiar de la Comisia Europeană
in cadrul proiectului ,,AchiziŃie autofreze de curăŃat zăpada şi vehicule echipate pentru
intervenŃii speciale pe timp de iarnă" finanŃat prin Programul OperaŃional Sectorial Transport
2007-2013.
Valoarea totală utilajelor recepŃionate este de 118.230.973,00 lei fără TVA.
ContribuŃia Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională este de 85% din
valoarea utilajelor, restul sumei fiind asigurată de la Bugetul de Stat.
Prin achiziŃionarea acestor utilaje se urmăreşte îmbunătăŃirea capacităŃii CNADNR S.A.
de a acŃiona eficient pentru diminuarea efectelor generate de fenomene meteorologice
nefavorabile care conduc la blocarea, restricŃionarea sau îngreunarea traficului rutier pe
drumurile naŃionale, europene şi autostrăzi în vederea asigurării continuităŃii viabilităŃii reŃelei
de autostrăzi şi drumuri naŃionale pe timp de iarnă.
AchiziŃia utilajelor de deszăpezire şi vehiculelor echipate pentru intervenŃii speciale pe
timp de iarnă a fost realizata pentru deservirea celor 7 DirecŃii Regionale, care asigură
activitatea de administrare şi întreŃinere a întregii reŃele naŃionale de Drumuri Europene,
Drumuri NaŃionale şi Autostrăzi astfel:
− Lot 1 DRDP Bucureşti - 12 autofreze (capacitate medie);
− Lot 2 DRDP Craiova - 9 autofreze (capacitate medie);
− Lot 3 DRDP Timişoara - 7 autofreze (capacitate medie);
− Lot 4 DRDP Cluj - 8 autofreze (capacitate medie);
− Lot 5 DRDP Braşov - 5 autofreze (capacitate medie);
− Lot 6 DRDP Iaşi - 20 autofreze (capacitate medie);
− Lot 7 DRDP ConstanŃa - 8 autofreze (capacitate medie);
− Lot 8 DRDP Bucureşti - 11 autofreze (capacitate mare);
− Lot 9 DRDP Timişoara - 6 autofreze (capacitate mare);
− Lot 10 DRDP Braşov - 6 autofreze (capacitate mare);
− Lot 11 DRDP ConstanŃa - 8 autofreze (capacitate mare);
− Lot 12 DRDP 1-6 - 7 vehicule speciale.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cristi N

#3072
Lucrarile pentru DN7A se refera la partea din judetul Valcea.
Pe portiunea Voineasa - intersectia cu drumul spre statiunea abandonata de pe malul lacului (km: 40-63) vor sa faca reciclare in situ. Mi se pare buna solutia, nu am observat probleme la fundatia drumului.
Pe urmatoarea portiune, de la coada lacului pana la limita judetului (km: 63-86) sunt mai multe probleme:

  • podete la care s-a lucrat si nu au fost finalizate unde se circula pe niste variante provizorii din pamant
  • alte podete mai mici din tuburi de beton care au fost inlocuite dar tasarea nu s-a facut corespunzator si drumul s-a lasat
  • cel putin o zona unde o banda s-a lasat deoarece fundatia drumului a luat-o la vale
Aici am vazut ca vor sa faca expertiza cu restul lucrarilor ramase de executat dar nu am gasit pe nicaieri cine a fost constructorul care a inceput lucrarile, de ce s-a reziliat sau alte detalii.

Toate stirile sunt legate de portiunile urmatoare km63-86 si km86-105 unde a lucrat Romstrade.

GDPR

Cateva precizari legate de DN 7A:

Atat raspunsul Ministrului Transporturilor la interpelarea deputatului Buican cat si comentariul meu se refera la portiunea DN 7A dintre km 63+000 – km 86+601, adica dintre intersectia cu  drumul catre statiunea Vidra si limita judetului Hunedoara din pasul Groapa Seaca, care a facut obiectului contractului "Consolidare si protectie versanti DN 7A, km 63+200 – km 86+601" semnat cu Romstrade in 2008 si care a fost reziliat in anul 2012. La data rezilierii, din valoarea totala de contract de 61,377,039.21 lei se realizasera lucrari in valoare de  43,744,314.96 lei, fiind ramas de executat un rest de 17,632,724.23 lei fara TVA.

Contractul nu prevedea doar protectia versantilor, ci si consolidarea drumului prin ranforsarea structurii rutiere cu imbracaminte asfaltica, largiri ale partii carosabile pe anumite portiuni si chiar zone unde traseul proiectat parasea traseul existent al drumului. De altfel, cine a fost pe acolo in ultimii ani poate vedea ca drumul a fost largit si asfaltat pe unele portiuni dintre limita de judet si intersectia cu DN 67C, inainte de 2008 fiind de tip forestier. Pentru mai multe informatii, vedeti caietul de sarcini pentru serviciile de expertiza tehnica pe care il puteti gasi aici: http://archive-ro.com/page/2936338/2013-09-30/http://www.drdpcv.ro/licitatii/2013/Expertiza-DN7A.pdf (site-ul permite doua vizualizari ale documentului, dupa care cere parola).

Celalalt proiect de reabilitare a DN 7A se numeste "Consolidare si amenajare DN 7A, km 86+601 – km 105+120" si se refera la modernizarea portiunii de drum dintre limita judetului Hunedoara si intersectia cu DJ 709F care duce spre cabana Rusu, contractul de lucrari fiind semnat cu Straco in anul 2013.

Acum se doreste si reciclarea in situ a portiunii dintre km 40+000 – km 63+000, adica intre Voineasa si Vidra, asta insemnand ca in total o sa fie trei proiecte de reabilitare a DN 7A.

GDPR

Ca tot am vorbit de DN 7A, am gasit o filmare facuta in luna noiembrie pe tronsonul Obarsia Lotrului-Petrosani: