Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^ Nu e vorba inca de lucrari, dar au licitat oricum jos.

TibiV

Refraze...

Ăia de pe locul 1 au de gând să pună asfaltul direct peste lanul de grâu ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

N-ai inteles TibiV, nu e vorba in general de asfalt. Licitatia este pentru STUDIUL de fezabilitate. Atat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

:lol:

Eu acum mi-am dat seama că sunt 263 mii lei, nu milioane....

Mea culpa....
:((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Asa cum ziceam ieri, o sa pun si niste poze si o filmare de pe Oradea-Beius, proaspat reciclat in situ. Zona filmata e in prima jumatate pornind de la Oradea. Pe partea a doua, cam dupa Sambata, calitatea scade, asfaltul e foarte "zgomotos", si ceva mai denivelat. Pe portiunea in linie intre Sambata si Copaceni, nu e facut inca, e denivelat si plin de petece. Mare parte din podete nu sunt la nivel cu asfaltul.






http://www.youtube.com/v/PQqDZbKXTww

In alta ordine de idei, chiar vroiam sa laud ieri semnalizarea de pe DN 1H, intre Hereclean si Alesd. Intersectiile bine semnalizate, in mare parte cu benzi scurte de accelerare/decelerare, curbele la fel. Dar asta a fost ieri. Azi am trecut pe acolo pe la 12 noaptea, pe o ceatza groaznica. Si mi-am schimbat parerea. Cateva curbe m-au surprins, noroc ca merg frana, reflexele si carosabilul nu era inghetat. E criminal ca din ceatza sa imi apara in fata panourile ce indica o curba extrem de periculoasa si eu deja sa fiu in curba. Nu am mers tare, dar unele curbe de pe traseu, la aproape 180 de grade, chiar nu pot fi luate cu 60-70, si apar de nicaieri, dupa portiuni lungi in linie. Plus ca asfaltul e perfect, chiar si pe ceatza tentatia e mare sa apesi pe acceleratie. Oricum, ar trebui sa punem putina presiune sa faca panourile ce indica acele curbe stranse inainte de curba, nu in ea.

hentz

Cine ma lamureste  si pe mine,unde ar putea fi tunelul Plugova ,aprox intre care kilometri? Exista vreo propunere?

DanCld

Tunelul de la Plugova a fost proiectat ca parte a modernizarii DN6 (in acelasi pachet cu ocolitoarea Mehadia, Domasnea, Caransebes si Lugoj). Nu s-a facut din motive birocratice.

Din cate mai tin minte, trebuia sa inceapa undeva la intrarea in Plugova (pe aici prin zona: https://goo.gl/maps/NwB3vMacaFS2), sa aiba aprox 800m iar noul drum sa se "intepe" direct in DN 57B (pe aici probabil: https://goo.gl/maps/iSzbbDHLns52). Intr-adevar, pacat ca nu s-a mai facut.

aschiutza

cateva poze de pe DN Craiova-Calafat. Tema fotoreportajului sunt santurile de pe marginea drumului

https://www.facebook.com/trosca/posts/10206486858828094

rocklee

strigator  la cer ..acele santuri criminale ...la ce leau facut asa adanci numai ei stiu ..... >:(

MNU

Probabil pentru a da "cadere" pentru scurgerea apei. Inevitabil, ajungi la adancimi mari pana la punctul de colectare pluvial.

nenea_hartia

Quote from: hentz on December 28, 2015, 04:16:09 PM
Cine ma lamureste  si pe mine,unde ar putea fi tunelul Plugova ,aprox intre care kilometri? Exista vreo propunere?
Ți-am răspuns aici.


rizelgeorgel

Astazi am facut Oradea - Satu mare dus - intors. Drumul e foarte bun, cu exceptia Careiului care este o rusine !!!!!!  Desi sunt 2 benzi pe sens, e plin de gauri, denivelari, si deseori intrii pe contrasens pt ca benzile 1 sunt aproape nefolosibile. Nu stiu de ce nu s-a putut realibilita soseaua si in acest oras, dar probabil politica isi spune cuvantul. Este aceeasi situatie ca si in multe localitati de pe DN 76 (ex Brad), unde in interiorul localitatilor soseaua nu este reabilitata. Ca o mentiune, in viata mea nu am vazut atat de multe prostituate in miezul zilei , pe tot parcursul drumului. Zona Sacuieni - Valea lui Mihai este preponderent "blonda", iar saracia este extrema.

bugybuu

Stie cineva despre ce sector de drum judetean e vorba din DJ109F trecut la CNADNR (intre ce localitati) si de ce?

Morosanu

Vezi hotararea aici:
http://www.cjmaramures.ro/legislativ/hotarari/hotararea-nr-203-din-11-11-2015

Cred ca este vorba de sectorul de drum de la intrarea in Maramures venind de la Galgau si pana la Targu Lapus. Motivul o fi cred pentru a putea fi reabilitat. Si apoi era interjudetean acest dj 109f (MM si SJ), de la Galgau (SJ) pana la Feresti (MM)
Politica distruge tot ce atinge.