Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alexV

Pasajul de pe DN14B peste viitoarea CF coridor IV aflata in constructie. Undeva langa Coslariu si Teius, ALBA. Constructor e Pizarotti.

Mi-a stat respiratia cand am vazut asfalt pe pasaj si am crezut ca i-au dat drumul pe o banda :)
Pasaju are vreo 2 ani de cand e in constructie. Restrictionarea traficului e din vara asta. Asta e ritmul de lucru la contractele CFR-ului.















boer_escu

Quote from: user201 on December 12, 2015, 10:37:11 AM
boer_escu
Mulțumesc de poze. Așteptam și eu de ceva vreme poze și informații legate de DN76. Erau multe semafoare pe zona parcursă?

Era un singur semafor pe Brad-Soimus, iar pe Varfurile-Ionesti doar 'paletele' din Varfurile, unde se asfalta.

boer_escu

Quote
Multumim pt poze si informatii!

http://ev.csc.kth.se/cristi/maps/full.html#map=11/46.127/22.823
Inteleg ca Ionesti-Brad e verde (sau albastru? are marcaj lateral?) si Brad-Soimus ramane galben?


Ionesti-Brad are doar marcaj median si inca lipseste semnalizarea definitiva la insulele de calmare a circulatiei la intrari/iesiri din localitati.

Brad-Soimus cred ca mai are un pic si poate deveni si el verde. Practic momentan pe el nu este nicio denivelare majora, se poate merge aproape in totalitate fara grija. Probabil mai spre primavara cand se vor apuca de cei 1000-2000 m ramasi cu asfaltul vechi, atunci vor mai aparea unele probleme.

NGC

Quote from: TEO73H11 on December 12, 2015, 02:08:32 PM
Am o intrebare pentru NGC 20 si una pentru cunoscatori. Se stie faptul ca trei loturi din DN 18 sectorul Moisei Iacobeni au fost atribuite contractele de lucrari si faptul ca lotul 4  e in faza contestatiei. As vrea sa stiu in ce stadiu sunt contenstatile si cand sunt urmatoarele termene si daca pe celelante loturi s-a inceput efectiv lucrul sau sunt inca in proiectare.

Raspund eu la ambele intrebari.

Durata fiecarui contract (lot) este de 48 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (24 luni perioada de proiectare si executie, 24 luni perioada de garantie).

Contractele pentru loturile 1 si 2 au fost semnate in 06.07.2015, iar pentru lotul 3 in 21.07.2015.
Conform acestui raspuns, ordinul de incepere pentru lotul 3 a fost dat in 14.09.2015, iar pentru primele 2 probabil cam in aceeasi perioada (mai trebuie sa verific). Asadar, acum ne aflam inca in perioada de proiectare.

Referitor la lotul 4, CAB a intors in 19.11.2015 decizia CNSC asa cum am scris aici, iar acum se reevalueaza ofertele.

user201

Quote from: boer_escu on December 12, 2015, 09:48:58 PM
Era un singur semafor pe Brad-Soimus, iar pe Varfurile-Ionesti doar 'paletele' din Varfurile, unde se asfalta.
Mersi

colinb73

#2960
^
Sapt trecuta erau trei semafoare pt Brad-Soimus: intrare in Brad, localitatea Podele si unul la Valisoara.
Sigur s-a facut doar unu, nu prea parea dupa cum aratau lucrarile.

dorinpoe

Pe sectorul Soimus-Brad nu mai exista nici un semafor, iar din unele zvonuri, incepand cu ziua de 16.12. inceteaza si lucrul, pana dupa sarbatori.

radudanutz

Sa vezi si sa nu crezi: acum ceva vreme relatam ca la intrare in Medias au frezat si asfaltat deplorabil , o lucrare de toata mantuiala, azi am trecut pe acolo si sunt petece , au carpit in urma lor. Eu ca om de rand intreb urmatoarele:
1. e posibil asa ceva, au primit bani pe acea lucrare care ar fi trebuit sa arate bine, totul dintr-o bucata, fara petece, ca doar e astfalt nou pe toata bucata ai a de 400 - 500 m si lata de 4 benzi si arata ca naiba.
2. oare cine a platit, constructorul si daca da cum de primaria a fost de acord ca acea lucrare sa fie peticita la nici o luna de cand au astfaltat, nu trebuia sa ii puna sa dea tot jos si de la cap cu biciul langa ei...........

colinb73

Quote from: dorinpoe on December 13, 2015, 05:15:01 PM
Pe sectorul Soimus-Brad nu mai exista nici un semafor, iar din unele zvonuri, incepand cu ziua de 16.12. inceteaza si lucrul, pana dupa sarbatori.
Pai si in locurile unde erau semafoare a ramas doar o banda probabil utilizabila.
O sa fie destul de greu de trecut pt ca unele erau destul de lungi, ma mir ca s-au scos semafoarele, chiar daca nu se lucreaza era necesare cred.
Mai ales ca vine si aglomeratie de sarbatori.

StefanCelMare

Despre defileul Jiului nu am mai prea auzit nimic în ultima vreme... A fost cineva recent pe acolo?
Se pare că voi trece pe acolo de sărbători, poate apuc să fac ceva poze.
Cel mai recent articol găsit nu e foarte detaliat referitor la ce s-a făcut și ce nu, dar nu ne prea dă speranțe că ar fi de vine.
http://www.mesagerulhunedorean.ro/defileul-jiului-o-promisiune-neonorata/

micutzu

Am fost de curând pe DN 2D (Târgu Secuiesc - Focșani) recent reabilitat (sau terminat de reabilitat/ modernizat). Părerea mea este ca poate fi considerat unul dintre cele mai frumoase drumuri din România atât ca și peisaje cât și ca mod de reabilitare. Bineînțeles ca a lucrat UMB acolo, deși nu știu sigur dacă pe tot tronsonul fiindcă am observat stiluri diferite de lucru. Oricum.... :gj:


P.S. am și ceva poze...încă nu știu sa le pun aici (dacă pot) ...după ce îmi dau seama le voi pune

Dan74

Horatiu, abia acum am vazut intrebarea ta legata de Oradea-Beius, am inteles de la cunostinte ca s-a terminat, dar mai sunt ceva portiuni cu probleme, posibil zona celor 3 poduri pentru care exista contract separat. Saptamana viitoare o sa merg in sat si in functie de ora plecarii voi incerca sa fac cateva poze.

horatiu.cosma

O sa ajung si eu in vreo 2 saptamani pe acolo, deci poate reusesc si eu sa fac poze.

Dan74

Deja DN-ul este varianta optima de mers spre Beius, pacat ca cei de la Azvi nu se prea omoara cu lucrul, daca si ei terminau mare parte din sector puteam spune ca se circula in conditii bune pe DN76 in judetul Bihor.

ciprebbe

Metoda reciclării asfaltului câştigă teren şi în România. În doar 3 luni, peste 50 de kilometri din DN 76 au fost refăcuţi –

Sursa, FOTO&VIDEO
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe