Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dorum

#2940
Quote from: rizelgeorgel on December 06, 2015, 06:55:59 PM
Am mers pe soseaua veche Sebes - Sibiu, nici tipenie de om, 100 la ora viteza medie. Sibiul traversat prin oras...

Vezi, eu asta nu pot s-o inteleg... Ai autostrada, exceptie 20km intre Sebes si Sibiu... nu te simteai mai safety sau mai relaxat sa conduci pe A1? Crezi ca e OK sa scoti o medie de 100kmph pe soseaua veche intre Sebes si Sibiu? Parerea mea e ca nu... Daca ai condus corect in localitati, in afara lor ai fost un pericol public... daca ai mers constant cu 100, in localitati ai fost acelasi lucru... oricum o iei, nu poti scoate 100kmph medie pe 60km conducand corect pe un drum cu limite 50/100...

Un mic exemplu: Vineri a murit un om, altul grav ranit si vreo trei incarcerati intre Arad si Pecica... unde exista A1, iar intrarea/iesirea de pe A1 e la iesire din Pecica si la intrare in Arad... a meritat mentalitatea ""acum e liber DN, ma duc pe aici, ca doar e deschisa A1?""

Pentru ce dracu militam noi si ne rupem coatele sa se faca autostrazi? In orice caz nu pt a avea ce poza sau pt a face clasamente tara x sau tara y cati km de A au... ci petru SIGURANTA CIRCULATIEI si DEZVOLTARE ECONOMICA.... iar cand e vorba de viata unui om, totul paleste in fata SIGURANTEI....

PS: sa nu ma intelegi gresit, nu-ti contest decizia... doar nu sunt de acord cu ea

AlexIP

#2941
Doru, omul înflorește, că media lui finală bate aproape cu estimările hărților online ca timp, ălea care respectă și limitările de 40 km/h prin zona Aciliu și cele de 30 km/h de pe viaductele de pe VO, ca să ai vreme să admiri peisajul și cum îți cad pietrele în cap. 100 km/h e media pe care a văzut-o el pe bord, probabil. Și ăia 150 km/h constant de pe bord sunt 130-135 km/h reali, că dacă era pe GPS nu s-ar fi pierdut în RM-V.  :p

Hai să nu mai deviem atât. Concluzia generală e că centura RM-V e închisă - ÎNCĂ închisă - și e o problemă cu indicatoarele.

rizelgeorgel

Dorum, degeaba te superi. Am mers pe sosea pentru ca aveam treaba la Lukoil in sibiu, langa aeroport, si n-avea rost sa ocolesc pe autostrada. Am scurtat 7 km mergand prin centrul Sibiului, prin orasul liber. M-am exprimat gresit, nu 100 media, ci 100 constant, bineinteles nu in localitati. Oricum nu am mers niciodata peste 120 pe sosea normala, nu sunt criminal si nici nebun cu depasiri. Daca pot merg, daca nu stau in spate. Dupa Saliste spre sibiu drumul este drept, mult timp sunt 2 benzi pe sens. Daca la 3 dimineata ti se pare mult 100 la ora, imi pare rau. Un pic simt ca m-ai atacat, si asta ma nemultumeste. Am vrut sa va impartasesc experienta mea, si faptul ca la Valcea centura e inchisa. Desi citesc mult acest forum, n-am stiut aceasta informatie. Mai trebuie precizat ca toate lucrarile la E60 la Negreni au fost terminate (asfaltare totala pe cativa km, + marcaje belea), podul de peste Cris de la Tileagd inca e nasol, mai ales dinspre Oradea, trebuie cu 30, Podul de peste calea ferata dinainte de Huedin nu mai are gauri, de asemenea de la Sibiu spre Valcea sunt numeroase portiuni reabilitate frumos si marcate, drumul este excelent pot spune, mici exceptii la viadute unde trebuie sa iei mai usor.

NGC

In 08.12.2015 a fost semnat contractul cu EXPERT PROIECT 2002 pentru "Servicii de proiectare (E.T.+ S.F.) – ,,Modernizare DN 2L Soveja – Lepsa, km 60+145-km 76+277,,".

raresc

Quote from: NGC20 on December 06, 2015, 10:33:40 AM
Quote from: NGC20 on November 06, 2015, 06:23:58 PM
Ofertele pentru "Servicii de proiectare E.T. + reactualizare S.F. – Modernizare DN 28B Tg. Frumos - Botosani km 0+000 – km 76+758":

   254.032,26 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    SC INTO SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea SC ADURO IMPEX SRL - SC RJR INTERNATIONAL SRL
3. ? RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL

Contractul a fost atribuit catre RUTIER CONEX XXI pentru 240,000.00 RON fara TVA.



Poti sa-mi spui te rog care e durata contractului? Cand putem avea acest SF reactualizat?
Multumesc

NGC

#2945
Quote from: raresc on December 10, 2015, 11:38:14 AM
Poti sa-mi spui te rog care e durata contractului? Cand putem avea acest SF reactualizat?
SF-ul final trebuie realizat in 6 luni de la ordinul de incepere, iar durata contractului este de 12 luni de la ordinul de incepere si include obtinerea acordului de mediu.

Zimox

Quote from: NGC20 on December 10, 2015, 07:22:40 AM
In 08.12.2015 a fost semnat contractul cu EXPERT PROIECT 2002 pentru "Servicii de proiectare (E.T.+ S.F.) – ,,Modernizare DN 2L Soveja – Lepsa, km 60+145-km 76+277,,".

Servicii de proiectare, dar cand vom sti cand vor intra efectiv in ''natura''? sa refaca complet acea portiune ''dezastruoasa'' dpmdv.
Oricum e o veste buna, multam!
!

cricric

Cat poate costa un km de drum 1+1 cu sectiune dupa normativul de drum expres? Oare mai mult de 2 milioane € per km?
Edit: terenul fiind plat si fara lucrari de arta. Ma refer la Baia Mare-Satu Mare.

boer_escu

#2948
Azi am facut un drum Gyula-Sibiu si fiind vineri si asteptandu-ma la un trafic aglomerat pe valea Muresului, am ales ruta DN79A+DN76: Varsand-Chisineu Cris-Ineu-Varfurile-Brad-Soimus si apoi A1. Nu stiam la ce sa ma astept pe sectorul Varfurile - Ionesti (DN76), nu mai fusesem pe acolo de peste 2 ani cand m-am jurat ca nu voi reveni prea curand, iar acum stiam doar ca stadiul reabilitarii e undeva pe la 15-20%. Am riscat si mi-am zis ca fac si o documentare pentru forum :) (sotia s-a ocupat de poze)

Mai jos pun imaginile in ordinea lor, incepand cu interectia din Varfurile unde era singura miscare pe de lot si continuand spre Ionesti:













































Concluzia:

Situatia e tragica, dat fiind ca se 'lucreaza' de atata timp pe acest sector, dar desi in imagini drumul pare jalnic, am reusit sa merg cu minim 50 km/h si macar nu erau denivelari / gropi majore, ceea ce a facut ca cei 15 km sa treaca destul de repede...

Iar mai apoi sectorul celor de la Porr Ionesti-Brad e finalizat ca asfaltare si e impecabil, de asta nu am nici o poza.

Urmeaza sectorul Brad-Soimus cu o surpriza placuta...

boer_escu

#2949
Sectorul Brad-Soimus al DN76, reabilitat de cei de la Selina (asa cum pot si ei, asa cum se pricep, asa cum le-a iesit - mediocru) e in proportie de peste 80% gata din punct de vedere al asfaltarii. Fata de mijlocul lui septembrie cand am fost ultima data in zona, avansul e remarcabil. S-a lucrat mai mult in aceasta toamna, fata de cat se lucrase in vara (anterior fusesem in luna iunie pe acest traseu). Mai trebuie asternut strat de uzura pe mai multe portiuni si probabil au ramas mai putin de 2 km unde nu s-au apucat de calea de rulare. Momentan mai este un singur semafor, iar timpii de parcurs sunt decenti. Mai jos doua imagini de pe portiunea semaforizata:





Concluzia drumului meu de azi, dupa ce duminica am parcurs Sibiu-Varsand-Gyula pe A1-Valea Muresului(DN7)-Centura Arad-DN79-Varsand ca varianta prin DN76 e identica ca si timp (la fel a calculat si Google Maps), mult mai lejera din punct de vedere a traficului si decenta ca si calitate daca facem abstractie si strangem din dinti pe portiunea de 15 km dintre Ionesti si Varfurile, dar care pana la urma este 'comestibila'.

Oricum, este revoltator cum a putut fosta conducere CNADR sa gestioneze acest contract de reabilitare cu finantare europeana (ma refer la tot DN76 si mai ales la Ionesti-Varfurile). In mod normal, cred ca se puteau termina lucrarile in 15 luni. Pana acum au trecut peste 2 ani de la data de incepere a lucrarilor!!!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

boer_escu
Mulțumesc de poze. Așteptam și eu de ceva vreme poze și informații legate de DN76. Erau multe semafoare pe zona parcursă?

horatiu.cosma

Multumim de update. Despre Oradea-beius ce se mai aude? Au terminat reciclarea in situ? Cum e calitatea lucrarilor?

cristi5

Quote from: boer_escu on December 11, 2015, 10:52:18 PM
Iar mai apoi sectorul celor de la Porr Ionesti-Brad e finalizat ca asfaltare si e impecabil, de asta nu am nici o poza.

Sectorul Brad-Soimus al DN76, reabilitat de cei de la Selina (asa cum pot si ei, asa cum se pricep, asa cum le-a iesit - mediocru) e in proportie de peste 80% gata din punct de vedere al asfaltarii

Multumim pt poze si informatii!

http://ev.csc.kth.se/cristi/maps/full.html#map=11/46.127/22.823
Inteleg ca Ionesti-Brad e verde (sau albastru? are marcaj lateral?) si Brad-Soimus ramane galben?

Am avut la sfarsitul lui octombrie un raport, se pare ca lucrurile au evoluat mult pe Ionesti-Brad.

TEO73H11

#2954
Am o intrebare pentru NGC 20 si una pentru cunoscatori. Se stie faptul ca trei loturi din DN 18 sectorul Moisei Iacobeni au fost atribuite contractele de lucrari si faptul ca lotul 4  e in faza contestatiei. As vrea sa stiu in ce stadiu sunt contenstatile si cand sunt urmatoarele termene si daca pe celelante loturi s-a inceput efectiv lucrul sau sunt inca in proiectare. MULTUMESC