Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.


radudanutz

In drum spre Timisoara invit CNADNR-ul si prin Medias, sa vada ce mandrete de lucrare au facut acolo, la intrare dinspre Sighisoara pana la calea ferata: valuri, gropulete care sigur la primavara vor fi gropi, au ramas pe drum bucati de vreo 3-4 cm de bitum peste care dai si uite asa se duce cauciucul, sa nu mai zic ca probabil au vrut sa se vada in fiecare zi cat au lucrat pt ca imbinarile intre ce lucrau se vad si din avion. Daca treci cu bine dai de pasajul peste calea ferata unde in curand doar cu ceva inalt poti trece, in asa hal a ajuns . Daca totusi treci cu bine dai de nesimtinea soferilor care parcheaza pe prima banda de toate: masini mari si mici, carucioare, etc etc.
Oare ce se intampla in orasul acela de nimanui nu ii pasa de nimic?

Danny550394

Drumul este în Medias. Nu a fost refăcut de către STRABAG pentru ca nu aparține de CNADNR.
Da, nimănui nu-i pasă de orașul acela. Cel puțin primăriei nu-i pasă.

pasadia

Se intampla ROMGAZ. Adica una dintre cele mai mari si mai profitabile companii din tara, mulsa de multi localnici. Care sunt mai ocupati cu mulsul decat cu orasul.

Numai simpla prezenta a ROMGAZ-ului ar fi trebuit sa genereze suficienta bunastare pentru acea localitate. E ca si cum ai muta toate firmele din Bucuresti in Alexandria - in principiu totul ar fi trebuit sa infloreasca.


JohannDB

DN 10, Brașov - întorsura Buzăului - Nehoiu - Buzău.
    Nevoit să ajung la Buzău am luat la căutat comunicatele CNADNR-ului și am aflat că din data de 05.11.2015 se circulă fără închideri temporare de trafic pe zona Siriu, dar cu limitatre la max 3,5 tone, MTMA.
   Am plecat, cu o undă de îndoială, la drum, deoarece n-ar fi fost ultima dată în care comunicatele să fie fără cusur, așa cum sunt restricțiile și interdicțiile introduse și de care nu știe stânga de dreapta în programul transroute al "celebrei" noastre companii.
   Și da se circulă, chiar bine, cu cele 3,5 tone admise, peisajul este superb în zilele frumoase, așa cum a fost și ieri 13.11.2015, data de la care vă aduc imaginile din zona restricționată, de la viaductul în lucru.
















     Aici o privire spre Întorsura Buzăului/Prejmer.




              Lacul privit de pe stâncă !!









      Cele trei imagini de sus, sunt de la trecerea efectivă a șantierului.







                       Ca încheiere, ultimele trei imagini sunt e la "noul tunel" pentru protecția la căderile de pietre/stânci atât de dese în acest loc.
                       De final, se circulă fără întrerupere de trafic, dar numai cu 3,5 tone MTMA inclusiv. Dpă cum arată stadiul lucrărilor, mai avem de așteptat până la primăvară, pentru eventuala revenire "la normal".   

NGC

#2886
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 10:35:23 AM
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 08:33:18 AM
Pe de alta parte, CNADNR vrea sa faca ""Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila", propus a se realiza pe teritoriul judeţelor Tulcea (localităţile Smârdan si Jijila) şi Brăila (mun.Brăila şi comuna Vădeni)", pentru care a si solicitat acordul de mediu.

Quote
Drumul proiectat este împărţit în două secţiuni:
-   drumul principal (lungime 19,095 km)
-   drumul de legătura cu DN22 Smârdan - Macin (lungime 4,328 km)

[...]

Originea traseului este la intersecţia DN2B Buzău-Brăila-Galaţi cu şoseaua Baldovinesti (in apropriere de km 110 DN2B).
   La km 0+397, drumului proiectat va traversa cele 3 linii de cale ferata din zona (calea ferata dubla Brăila-Galaţi şi o linie industriala) printr-un pasaj superior  de 182 m lungime.
   Pe zona  km 4+486,10 - 6+680,30 drumul traversează fluviul Dunărea.
   Primul viaduct de acces este începe la poziţia km 4+486,10 şi are o lungime de 110,00 m lungime. Viaductul este urmat de podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului.
   Podul suspendat are o lungime totala de 1.974,30 m cu o deschidere centrala de 1.120,00 m si doua deschideri laterale de 489,65 si 364,65 m. Gabaritul pe verticala va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim pentru a îndeplini criteriile de navigaţie pe Dunăre.
   Podul este urmat de un al doilea viaduct de 110 m lungime, care se termină la km 6+680,30.
   Traseul drumului proiectat se termină la km 19+095, în DN22 Rm. Sărat-Brăila-Tulcea (în apropriere de km 108+265), spre Tulcea.   
   Traseul include şi o ramificaţie de la km 7+ 940, în direcţia Sud până la intersecţia cu drumul existent Smârdan - Macin (DN22).



Pentru rezolutie mai mare, vedeti aici.

JohannDB

#2887
Ar fi o frumoasă lucrare (cum arată și cea de la Giurgeni-Vadul Oii și la ora actuală, deși de dimensiuni mai mici, în ciuda "vechimii" ei) ; s-a renunțat la ideea de tunel? Ultima ofertă era un tunel, parcă.

NGC

Nu s-a renuntat la ideea de tunel.
De fapt situatia e putin mai complicata.
CNADNR da inainte cu podul la Braila, iar Primaria Galati vrea tunel(uri). Vezi mai multe detalii in primele mesaje din topicul de tuneluri.

NGC


paulmare

#2890
^

Lucrarile la care "face-ti" referire :)
si noi ne gandeam ca sunt prea multe filoloage in cnadnr, MT etc

MRS

Nimic nou pe DN5...
Conform panoului informativ lucrarea trebuie finalizata la 26 aprilie 2016, insa nimeni nu a vazut vreun muncitor pe traseu, iar podul peste Arges nu va putea fi reabilitat peste noapte.
Putem pune o intrebare?


PS Conform aceluiasi panou reabilitarea a inceput in 2010...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

JohannDB

#2892
^   
DN 5... Confirm, nimic nou pe acest drum, iar legat de podul peste Argeș, vineri seara la 20:30, venind dinspre Giurgiu-PTF, la traversarea acestui pod am suportat a "n"-a oară denivelările acestuia. La ora respectivă, pe sensul meu (spre București) erau niște balize de delimitare a benzii I-a și atât. Și la dus și la întors, l-am trecut pe întuneric.
     Să nu mai zic nimic de marea diferență de nivel dintre limitele localităților 1 Decembrie și Jilava dintre banda I și II spre București..... și alte "mărunțișuri".

yetiman

Am ramas dator de saptamana trecuta cu niste poze cu noii parapeti N.J. montati pe DN1 intre Cluj si Turda, respectiv la coborarea spre Turda.




,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

disney

#2894
Enjoy!

Situatia in 01.10.2015.