Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

ultrasbz

Sincer nu mai tin minte exact in zona respectiva. E posibil sa mai fi fost mici portiuni neasfaltate, dar e practicabil.

NGC

#2836
DJ151D (km 0+000 – km 15+513) Ungheni - Acatari se va transforma in DN15H si se va moderniza.

horatiu.cosma

Oare va fi si o schimbare la calitatea asfaltului, sau doar cu numele?

NGC

#2838
^^^ Se face modificarea pentru ca se intentioneaza si modernizarea lui ca sa preia mai bine traficul de pe A3.
Altfel spus, modernizeaza mai bine acest nou DN decat sa continue cu A3 pana la nodul urmator care era tot la Acatari, ca asta ar mai dura.

NGC

DN65D (km 0+000-10+184) care era prevazut sa se faca intre Albota si Bascov nu se va mai face.

SILVIUFG

Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 11:05:08 AM
^^^ Se face modificarea pentru ca se intentioneaza si modernizarea lui ca sa preia mai bine traficul de pe A3.
Altfel spus, modernizeaza mai bine acest nou DN decat sa continue cu A3 pana la nodul urmator care era tot la Acatari, ca asta ar mai dura.

Modernizare insemnand doar reasfaltare, semne de circulatie si marcaje presupun... Fara largirea carosabilului. Acolo ai vreo 5 localitati de trecut. Daca se gandeau din timp licitau A3 pena la Acatari. Dar ma rog....

NGC

#2841
DN76

Situatia la data de 12.10.2015

http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.stenograma?ids=7569&idm=30,002&idl=1

Quote
1. Tronsonul DN 76 Şoimuş - Brad, Km 0 - Km 30 + 436 are un stadiu fizic de 41%.
2. Tronsonul DN 76 Brad - Ioneşti, Km 35 + 431 la KM 55 + 425 are un stadiu fizic de 90%.
3. Tronsonul DN 76 Ioneşti - Vârfurile, KM 55 + 425 la KM 69 + 350 a fost reziliat în data de 24 septembrie. Progresul fizic realizat pentru acest contract, la data rezilierii, este de 29,76%.
4. Tronsonul DN 76 Vârfurile - Ştei, KM 69 + 350 la KM 79 + 300 are un stadiu fizic de 45,2%.
5. Tronsonul DN 76 Ştei - Beiuş, KM 102 + 660 la KM 133 + 660 are un stadiu fizic de 50%.
6. Tronsonul DN 76 Beiuş - Oradea, KM 133 + 600 la KM 184 + 390 a fost reziliat, în data de 25 mai anul acesta, progresul fizic realizat pentru acest contract la data rezilierii este de 7,39%.
7. Contractul 5R11 - DN 76 Ioneşti - Vârfurile, KM 55 + 425 la KM 69 + 350 a fost reziliat în data de 24 septembrie din cauza neîndeplinirii obligaţiilor contractuale de către antreprenor. Progresul fizic realizat pentru acest contract la data rezilierii este de 29,76%. Acest contract va fi relicitat în primul trimestru al anului 2016.
8. Contractul 5R14 - DN 76 Beiuş-Oradea, KM 133 + 660 la KM 184 + 390 a fost reziliat în data de 25 mai. Acest contract va fi relicitat în primul trimestru al anului 2016.

NGC

#2842
DN76

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r7725A.pdf

Punctul 2 se refera la contractul 5R14 cu CCCF Timisoara, "Beiuş-Oradea, KM 133 + 660 la KM 184 + 390".







Daca va uitati pe pagina anterioara la raspunsul din 12.10.2015 din Parlament, veti observa ca pentru tronsonul "DN 76 Ştei - Beiuş, KM 102 + 660 la KM 133 + 660", aveam stadiu fizic de 50% in 12.10.2015, iar in 07.10.2015 aveam 43,10%.
Au progresat foarte repede. :lol: :lol: :lol:
De fapt, e clar ca raspunsul curent a fost elaborat mult mai devreme.

horatiu.cosma

Antreprenorul e constructorul, dar Inginerul cine e, consultantul?

horatiu.cosma

Ba da.

3. Tronsonul DN 76 Ioneşti - Vârfurile, KM 55 + 425 la KM 69 + 350 a fost reziliat în data de 24 septembrie. Progresul fizic realizat pentru acest contract, la data rezilierii, este de 29,76%. Ultimul post pe pagina anterioara.

NGC

#2845
Acum multi ani s-au realizat mai multe lucrari in cadrul proiectului "Fluidizarea traficului pe DN1 între km 8+100-17+100 si centura rutiera în zona de nord a Municipiului Bucuresti".

Obiect 1A+1B - "Lărgire DN1 între Aeroportul Băneasa (km 7+735) şi Pasajul Otopeni (km 11+938)"
Obiect 1C - "Pasaj inferior pe DN 1 la intersecţia cu b-dul Aerogării şi cu b-dul Ion Ionescu de la Brad"
Obiect 5A - "Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins intre DN1A –DN 1"
Obiect 5B - "Reabilitare si extindere la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins între km 2+400 si DN 2 Etapa III: ,,km 2+396-km 3+420; km 4+920-km 5+216; km5+574-km 6+140; km 6+627-km 6+896; km 7+408-km 7+810; km 8+640-km 9+550; km 10+020- km 11+056; km 11+750-km12+620""
Obiect 6 - "Continuarea centurii existente a Municipiului Bucuresti cu pasaj superior peste CF la Otopeni"
Obiect 7 - "Completarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins între DN 7 si DN 1A – extindere la patru benzi"

Acum anumite portiuni (anexa) din DN1 vor trece inapoi de la MT la CGMB.



NGC

A fost lansata licitatia pentru "Servicii de proiectare E.T. + reactualizare S.F. – Modernizare DN 28B Tg. Frumos - Botosani km 0+000 – km 76+758".
SF-ul final trebuie realizat in 6 luni.

mariansb

lucrari de intretinere la DN1, la iesirea din Sebes spre Sibiu, sambata dimineata

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

Sunt total inutile acele frezari...ba chiar contraproductive....n-am mai văzut gropi pe acea porțiune si nici macar denivelări care sa merite frezari adânci......

Se fac acele petice pe suprafața f.mica care nu fac decat sa reducă semnificativ rezistența drumului si sa-L faca mult mai denivelat ....probabil asta se si dorește .....reparații cat mai dese....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura