Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Dan74

Claudiu Pop (prefect de Bihor) a scris pe facebook ca in 8 septembrie se vor semna contractele pentru cele 3 tronsoane de pe DN76 cu refacerea in situ, daca nu vor fi contestatii.
Detalii aici http://www.bihon.ro/incep-lucrarile-la-inca-trei-tronsoane-de-pe-dn-76/1568150

NGC

MT a emis astazi o autorizatie de construire pentru DN5.

01.09.2015: "Lucrări rămase de executant aferente autorizației de construire nr. 029 din 24.05.2011 din cadrul obiectivului de investiție Modernizare DN 5 – București – Adunații Copăceni, km 7+573 – km 19+220"


dr4qul4

DN57B - un drum superb, dar extrem de aglomerat.

Am dat si peste o alunecare de teren, si chiar si cateva gropi (mici), probabil urmari ale interdictiei de pe DN57.














Totusi, un drum ce poate fi parcurs fara probleme chair si noaptea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

#2629
DN6... Plugova-Caransebes....un drum impecabil








Foarte aglomerat dar reabilitat "cu cap" - latime, centuri, benzi de urcare si chiar parcari.

continuarea A6 ar presupune km buni de tunel doar pe aceasta portiune care pe harta pare "ca-n palma". In realitate, tot munti sunt si pe aici.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

DN68...alt drum impecabil....si un accident surprins




Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Frumoasă vacanță ai avut !
Iar noi îţi distrugem definitiv "bad karma"... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

de DN 57 B am vrut sa scriu si eu mai demult: mi se pare cel mai frumos drum national din Romania in privinta privelistilor expuse.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78

#2633
"Blestemul drumului DN7A" loveste din nou! Avertismentul oracolului de la Petrosani: "Toti cei ce indrazniti a deranja suprafata acestui drum cu vreo lopta, tarnacop sau alte asemenea, veti fi loviti de insolventa, veti fi calcati de DNA sau alte nenorociri se vor abate asupra voastra!!"  :p

Intr-o nota mai serioasa, stiti daca sunt planificate lucrari de stabilizare si protectie (bolturi, plase, etc) pe versantii de stanca deasupra drumului pe portiunea din defileu? In special in perioada primaverii acei versanti arata spectaculos, dar FOARTE periculos. Pentru cine nu stie, cascade spectaculoase de gheata se formeaza aproape in fiecare an pe stancile deasupra drumului, deseori perdelele de turturi masivi atarna chiar deasupra drumului in cateva puncte cu surplomba. Primavara cand incepe dezghetul, apa ce se scurge de pe versanti dizloca blocuri mari de gheata, de multe ori impreuna cu bolovani mari. Pana acum, doar traficul foarte scazut cauzat de starea drumului a prevenit o tragedie...

De multe ori am vrut sa fac poze dar mi-a fost frica si sa opresc acolo...

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78


NGC

Quote from: NGC20 on July 27, 2015, 12:27:55 PM
Era aici un mesaj cu un articol din ziar si a disparut acum.

Era vorba de cele 2 licitatii de care am scris pe pagina anterioara.

Quote from: NGC20 on July 25, 2015, 12:32:37 PM
DN76

Pentru doua bucati din tronsonul de care se ocupa CCCF Timisoara (Km 133+600 - Km 184+390) prin contractul 5R14, CNADNR a lansat azi licitatii de reciclare in situ.

[161498] / 25.07.2015: "Lucrari de reciclare in situ a sectorului de drum DN 76 km 133+600-150+000 pentru SDN Oradea"

[161521] / 25.07.2015: "Lucrari de reciclare in situ a sectorului de drum DN 76 km 150+000-166+000 pentru SDN Oradea"

QuoteDurata contractului: 31.12.2015

Deci e clar ca nu e vorba de reabilitare, asa cum a fost vorba in contractul 5R14 "Reabilitare DN76 – km.133+660 – km.184+390, Beius – Oradea, lungime 50,730 km", cu lucrari realizate in proportie de abia 7,46% in 25.05.2015, conform DRDP Cluj, contract care a fost reziliat.

Quote from: NGC20 on July 28, 2015, 08:20:09 AM
Quote from: NGC20 on July 27, 2015, 12:27:55 PM
Era aici un mesaj cu un articol din ziar si a disparut acum.

Era vorba de cele 2 licitatii de care am scris pe pagina anterioara.

A mai fost scoasa la licitatie o bucata.
[161534] / 28.07.2015: "Lucrari de reciclare in situ a sectorului de drum DN 76 km 166+000-180+794 pentru SDN Oradea"

Din tronsonul prevazut in contractul initial de reabilitare, mai ramane asadar o portiune de circa 3,6 Km pentru care inca nu avem o solutie.

Quote from: NGC20 on August 15, 2015, 02:26:39 PM
Quote from: Dan74 on August 15, 2015, 12:36:36 AM
Legat de acele licitatii, refacerea in situ eu cred ca va f frectie la picior de lemn, trebuie refacut terasamentul pentru ca reabilitarea sa aiba succes.

Quote from: ovideatza on August 15, 2015, 01:42:37 PM
Refacerea respectiva e buna unde terasamentul e ok.

Nu cred ca e cineva pe aici care contesta ceea ce ziceti voi.
Ce vroiam sa scot in evidenta e ca, decat nimic pana se reliciteaza si reatribuie acel tronson (cu amanari de deschideri oferte, contestatii, lipsa bani, etc), e bine macar si o reciclare in situ. ;)
Si de aici rezulta poate si reciproca, adica faptul ca nu au de gand sa reliciteze cat de curand.

Am citat mai sus mesajele vechi pentru ca acolo sunt portiunile care vor fi reciclate in situ.

Dar acum au mai relicitat ceva legat de tronsonul initial "km.133+660 – km.184+390".

[378803] / 03.09.2015: "Lucrari de punere in siguranta DN76 Beius-Oradea km 133+660-km 184+390"

Ese vorba in principal de finalizarea unor poduri si podete, dar si alte lucrari de drum.

NadlacII

#2637
Reabilitarea DN56 Craiova - Calafat a început să prindă contur. Drumul se prezintă deja mult mai bine decât anul trecut, însă marcajele rutiere lipsesc încă cu desăvârşire.

În timp ce accesul către Podul Calafat - Vidin este foarte simplu de pe partea bulgărească, existând două benzi pe sens, dar şi un semafor pentru TIRuri pe sensul către România pentru ca acestea să nu staţioneze pe pod în aşteptarea controlului de la PTF, accesul de pe malul românesc este mult mai dificil.

Între localitatea Basarabi şi banda de acces către pod (porţiune de ca. 1,5 km), nu există decât o singură bandă pe sens, iar TIRurile staţionează pe banda către Calafat, deoarece nu pot ieşi pe marginea drumului pentru a face loc maşinilor mici din cauza unor sanţuri enorme pentru scurgerea apei ce au fost săpate în cadrul reabilitării DN56.
Astfel, autoturismele care merg spre Calafat sau Bulgaria pierd timpul făcând slalom pentru a depăşi camioanele.

Aceasta porţiune de drum trebiua prevăzuta măcar cu o bandă suplimentară pentru TIRuri pe sensul către Bulgaria - lucru care s-ar putea încă remedia, cu ceva bunăvoinţă din partea CNADNR!


TibiV

Propunerea ta este corectă, planşa e frumoasă...
Ştie cineva dacă proiectul de reabilitare nu prevede cumva 2 benzi în zona aceea ?
Dacă nu, CNADNR nu va face nimic până nu vor fi un pic tăvăliţi pe la TV pe chestia asta.Cozile de TIR-uri sunt permanente, NadlacII ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

DN5

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r7201A.pdf



De retinut sunt data de incepere a lucrarilor si data de predare a amplasamentului.