Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

NGC

#2580
Quote from: dan_c on July 09, 2015, 03:26:05 PM
Comunicat de presă
09.07.2015
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că a
fost aprobat în Programul de Investiţii pe anul 2015 obiectivul ,,Sporirea capacităţii de circulaţie a
sectorului de drum naţional DN15, km 61+100 – km 69+215, Recea – Târgu Mureş".


Quote from: yetiman on July 09, 2015, 06:18:41 PM
Practic e vorba de drumul de la Tg. Mures la Aeroport.

S-a lansat licitatia pentru "Intocmire SF pentru obiectivul: Sporirea capacitatii de circulatie a sectorului de drum national DN 15 km 61+100 - 69+215, Recea-Tg. Mures".


CristiM

Foarte interesant procedeul. Bine ca ajuns si pe la noi.
Vad ca are o lungime destul de mare, nu stiu cum s-ar descurca pe serpentine acest utilaj.
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga


MRS

umb a terminat reparatiile la Crasna/Marul de Aur pe DN24
Sper sa tina de data aceasta







A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

bgd77

Cateva poze de azi de pe DN73F (link). Acest drum care recent a devenit national face legatura intre Moieciu de Jos si Moieciu de Sus (jud. Brasov) si cred ca a fost de curand reabilitat. Arata excelent (poze ceva mai slabe din cauza ploii):





















In alta ordine de idei, pe DN73 intre Rasnov si Bran si pe DN73A intre Rasnov si Zarnesti (chiar la intrarea in Zarnesti) erau echipaje de la CNADNR care se ocupau de recenzia traficului.

pasadia


JohannDB

#2587
Și dacă a devenit DN, sunt curios...dacă are 3,50 m lățime  fiecare bandă, între dungile albe sau are 3,10-3,20 m lățime ? De ce întreb ?? Fiindcă mai sunt sectoare de DN care sunt departe de 3,50 m lâțime carosabilă, între dungile albe din mijloc și margine... Ca la Suceava de la Șcheia la Selgros/Burdujeni spre Siret, unde avem "numai 3,10 m lățime sau în zona Cluj după Căpușul Mare  spre Gilău, când din DN 1 faci stânga (tranzit de camioane)  pe DN1J/combinat DJ 103K, pe 9 km distanță tot cu 3,10 m lățime, până ajungi la Gârbău unde faci dreapta pe DJ 108C care este comun tot cu DN 1J, cu aceeași "lățime" de DN.... Aici (pe astfel de locuri) se procedează ca la Cluj pe vechea tranzitare pe " BUNĂ ZIUA", când se anunța "coboară coloană, urcă coloană"...
  Puteți râde copios, dar și la ora la care scriu (este trecut se 22:00 și traficul greu are "verde" pe DN 1), dacă dau drumul la stație, aud șoferii de tir cum anunță urcarea sau coborârea de coloană pe serpentinele între "Cotul Donului"/Timișul de Sus și Predeal (deși aici benzile au 3,50 m lățime).... Trăim aici și asta ne cam papă zilele....

TibiV

#2588
Quote from: pasadia on August 23, 2015, 10:18:25 PM
De cand a devenit DN?  :o

Păi probabil de când au văzut că CJ nu are bani de reabilitare, şi l-au mutat la CNADNR...
Metoda folosită şi la alte drumuri, nu ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

CJ-ul s-a chinuit sa scape de alt DJ, ala dintre Sercaia si Hoghiz. Astalalt era vorba ca il vor renova dupa ce vor accesa fonduri alaturi de CJ Dambovita - chiar visau la o legatura rutiera intre Moeciu de Sus si zona Bolboci (dupa modelul atat de gresit al Trans-Bucegiului).

Pe de alta parte insa existau si zvonuri legate de nervozitatea unor proprietari de spatii de cazare din zona (printre ei inclusiv Mazare).

ashbird

Poze de pe DN2D din data de 16 august (cu scuze de intarziere si de calitate ) facute cu un Samsung Galaxy 2 si parbriz murdar

Am parcurs drumul dinspre Focsani spre Tg Secuiesc-Brasov O sa il mai parcurg cu placere. 
Era duminica dupa Sf Maria si nu era nimeni pe santier.

Un drum cu peisaje nemaipomenite dar si foarte multe localitati pana la Lepsa :) :captain:
pe alocuri in urma ploilor din ultimele luni au fost aduse pe carosabil piatra noroi si bucati de lemn de pe versanti (chiar daca exista canalizare) in dreptul intersectiilor cu drumurile forestiere

Atentie la pietonii in varsta care traverseaza drumul.

Deci POZE:
Album pentru cei cu PC

Imagini:
Un mic preview cu drumul de la Focsani spre Lepsa









Tunel







Zone fara marcaj



Urcare




Alte zone fara marcaj


un Panou :)


Asfalt Proaspat:


Primul Hop:


Asfaltul vechi cu gropi si crapaturi


Incepe zona in lucru



fara parapeti


Pod in constructie



Continuam


Constructie temporara  :D






Organizare de santier


Alt Pod in constructie


Rigole


Inceputul zonei neasfaltate dar bine tasata fara denivelari am mers cu 40km/h si am ajuns jos fara praf pe masina,








Asfalt din nou
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

AFC

Multumim pt poze. +1 :)
Parca UMB reabiliteaza aici, nu? Lucrarile arata bine si pot fi finalizate repede. Drumul asta imi propun sa-l fac si eu in curand. Am mai auzit si din alte surse ca peisajele sunt superbe.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Zimox

Drumul arata mult mai bine decat se vede in poze, si eu am trecut vineri pe acolo..si pot spune ca inafara de 3 puncte cheie si portiunea de astfalt peticita tronsonul arata ffff bine in stil UMB iar peisajul este estraordinar de frumos.
!

pasadia

#2593
Si cu ocazia asta am mai aflat de un tunel aflat in grija CNADNR. Spuneau intr-un document ca ar avea 10 in grija (pagina 4) si eu nu stiu deocamdata decat de 5:
- Balea, pe DN7C
- 2 pe DN6, intre Drobeta si Orsova
- Cheile Bicazului, pe DN12C
- acesta pe DN2D


danutzu_1069

#2594
In continuarea post-ului de pe A1 (ete na, nu Antena 1!!) drumul meu catre Zalau a cuprins si DN79, DN 1 si DN1H.
Recent reabilitatul DN79, este ok, mai ales dupa ce au "indulcit" pastilele pentru calmarea traficului. Daca cu vechile borduri "indulcirea" era de 75% acum este de 25%!. Poti trece aproape in linie dreapta, cu viteza. Asta daca nu se anunta pe Waze vreun radar. Sau vreun coleg pe statie.
Azi apreciez ca a fost destul de aglomerat, dar se poate depasi.
Apropo de depasiri, sunt unele zone unde as fi pus linie continua, pentru ca nu ai vizibilitate. Sunt zonele unde avem deal - vale.
DN1, nimic de spus, deja e clasic si stiut.
DN1H, alt drum reabilitat, in prima portiune este destul de vorajat, dar pentru peisaj merita sa mergi incet. Vorbesc despre portiunea Alesd - Zalau
Cred ca s-ar putea organiza ceva raliu pe portiunea Alesd - Nusfalau, Sunt niste ace de par in urcare, de toata frumusetea.
poze:








Ce mi s-a parut interesant sunt doua ... megaparcari. Nu am mai vazut asa ceva in Romania