Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Depinde la ce ruta te referi. De la Zalau la Oradea, prefer 1H fiindca e extrem de bun asfaltul. Pe la Suplacu de Barcau scap de serpentine, dar intre Nusfalau si Chiribis e destul de valurit asfaltul, cu multe surprize neplacute. Spre Satu Mare sau Cluj prefer 1F la orice ora.

nenea_hartia

Quote from: bogdymol on August 02, 2015, 05:29:14 PM
Am vazut si eu astazi un numarator de masini pe centura Arad, la breteaua ce face spre Nadlac.
Haios, atâta vreme cât pe centură există contori electronici de trafic funcționali.

danutzu_1069

#2507
@horatiu. Ruta Zalau Cluj. Dar am inteles.
@ nenea_hartia, mai exista si camerele ptr roviniete. Se pot obtine informatii si de aici.

Aaaa, stati un pic, zice cineva ca aparatul CNADNR e supradimensionat???? Uite-i ca sunt la treaba!!! Sa mai zica cineva ceva!

nenea_hartia

^ Pe centura Arad nu există cititoare de vignete. :)

danutzu_1069

Nu m-am referit la centura Arad ci la nivel national. :)

TibiV

Si contori, si oameni.
Contorii nu stiu de unde vii si unde mergi... :)
Quote
Comunicat
17.04.2015
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România informează participanții la trafic că luni, 20 aprilie 2015, ora 8:00, va fi demarat recensământul traficului rutier care circulă pe teritoriul României, indiferent de țara în care sunt înmatriculate.

Acțiunea are loc ca urmare a recomandării Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite și se va desfășura în toate țările Uniunii Europene.

Înregistrările de trafic se desfășoară după un calendar prestabilit (conform Anexa), timp de zece zile, în diferite perioade ale anului, respectiv două zile în luna aprilie, două zile în luna mai, trei zile în luna august, o zi în luna octombrie și două zile în luna noiembrie.

Recensământul traficului rutier se va încheia în data de 14 noiembrie 2015, ora 20:00.

Efectuarea înregistrării circulației rutiere pe rețeaua de drumuri publice se va realiza printr-o metodă combinată, manual-automat. Această metodă prevede înregistrări automate, cu caracter permanent, folosind contori de trafic rutier și înregistrări manuale, pe formulare.
Pe întreaga rețea de drumuri publice vor fi înregistrate vehiculele în 3.350 posturi de recenzare, dincare 960 de posturi pe rețeaua de drumuri naționale și 2.390 posturi pe rețeaua de drumuri județene  și comunale.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#2511
Nu are importanta de unde vii si unde te duci. Important e sa se afle MZA-ul

TibiV

Niu e chiar asa.
E important sa stii si pe ce traseu merg masinile si ce "preferinte" au soferii lor.
Nu e suficient sa stii ce MZA este in in punctul X de pe DNY daca nu stii care este motivul pentru care trece o masina pe acolo. Poate pe acolo e drumul mai scurt, dar poate e mai lung dar mai bun....
Este un raspuns statistic la scara nationala pentru thread-ul nostru "Cum ajung din A in B?"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panda_no 5

Si pe A4 intr-un punct si pe A2 erau 3 puncte de numarare
Astazi pe A2 sigur au pierdut sirul la ce trafic a fost spre Bucuresti.

danutzu_1069

Aia deja se numeste ancheta statistica, si presupune oprirea tuturor masinilor care trec prin punctul respectiv.
Aaaa, si eventual sa-i intrebe daca sunt multumiti de calitatea asfaltului.  :D

Dar eu zic sa ne oprim aici ca ne "urecheaza" sefu`

Pe V Oltului se continua cu lucrarile de consolidare / largire.







E o zona pe care deja se circula pentru ca niste alpinisti fixau plasa contra caderii pietrelor
















TibiV

Quote from: danutzu_1069 on August 02, 2015, 09:54:31 PM
Aia deja se numeste ancheta statistica, si presupune oprirea tuturor masinilor care trec prin punctul respectiv.
Aşa se si face, dacă ai răbdare să cauţi vei vedea că niște colegi ne-au relatat despre chestionarele la care au răspuns când au fost opriţi în prima etapă.

Si nu trebuie oprite TOATE mașinile, ci doar o parte, de regulă cele care NU sunt din județul respectiv.
Opresc doar un eşantion. Este ca la exit-poll la alegeri....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Pe sectorul pe care s-a intrat pe largire se vede ca va fi 2+2. Pacat ca e o zona scurta si ce se castiga pe acesti kilometri, se va pierde la strangularea la o banda.

TibiV

Poate va fi 2+1+parcare ?...
Sunt unii şoferi care au nişte tahometre si trebuie să tragă pe dreapta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan74

Fiind plecat in excursie abia acum am citit despre licitatia cu reciclarea de pe DN76. Portiunea lipsa e de fapt zona in care s-a incercat o asemenea varianta si s-a obtinut un "rahat" (scuzati expresia, dar asta e  cat de cat civilizata). Cineva zicea de magarie, cred ca pur si simplu e bataie de joc.

adyneamtu

Are cineva informații despre vreo licitație pentru repararea DN55 Craiova-Bechet ?
Au început să asfalteze cu strat nou din Craiova/Făcăi până în Malu Mare. În Malu Mare pauză, apoi în Secui cam 2 km sunt asfaltati si pare ca vor continua cu asfaltarea.  După Bratovoiești sunt câteva zone rașchetate pentru peticeală, apoi iar pauză.

Am găsit doar o știre veche într-un ziar local. În Septembrie 2010 : " Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova urmează să scoată la licitaţie luna aceasta lucrările de modernizare a şoselei DN 55 Craiova – Bechet, evaluate la circa 20 de milioane de euro. Pentru această lucrare s-a întocmit studiul de fezabilitate, fiind asigurată şi finanţarea, prin Banca Europeană de Investiţii, astfel că lucrările ar putea debuta din această toamnă sau cel mai târziu din primăvară."   Și au trecut 5 ani.