Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

MRS

#2310
Da @iuli, ala e constant in intersectie uitandu-se catre "clienti" la linia CF; eu cred ca locuieste in postul ala comunist de langa el..
Azi, pe DN5, NIMENI la lucru:
Dinspre Bucuresti spre Giurgiu:

1. Jilava, trafic "normal"

2. "Minunata" intersectie cu DNCB




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

4. Banda 1 sensul spre Bucuresti - LIPSA - de aproape 2 ani deja

5. Zona OK - Sabar/Jilava - 1 Decembrie

6. 1 Decembrie  - no comment


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

7. Iesire 1 Decembrie - praf


8. Pod Arges - limita Ilfov/Giurgiu  - limitare 40km/h, imposibil de parcurs la viteza aceea  :o



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

A aparut PANOUL - 2016  :wtf: :wtf: :yikes:
Doar 6 ani pentru 19km -- multumim


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

cutter

Am obținut cu mari eforturi rapoartele de progres ale proiectelor de reabilitare de drumuri naționale și construcție de variante ocolitoare din fonduri europene. Găsiți fișele respective în PDF-ul atașat.

Un singur cuvînt îmi vine în cap: JALE!


sebba

de nenorocitele de pasaje de la Arad nu se specifica nimic? sau mi-a scapat mie vreo pagina?
bine ca-si dau demisii sau si mai rau, arunca pisica moarta de colo colo... i-a cazut dracu si capu' si coada la pisica aia... dar nu vad nici un progres p-acolo... progres REAL, nu ascunderi dupa deget cu tot felul de abureli si vrajeli cu care-si acopera de fapt incompetenta, dezinteresul si iresponsabilitatea!
pana nu vad capete cazute - hai sa zic "legate" sa nu ma mai acuzati ca instig la cine stie ce violente - si recuperari ale daunelor provocate tarii nu cred o iota din toata polologhia politicului imputit si anti-national, toti, fara deosebire de culoare, orientare sau slogan
Sailing away! S/Y Haimana

cutter

Pasajele de la Arad nu sunt pe finanțare europeană. Rapoartele astea sunt doar pentru proiectele cu finanțare europeană.

sebba

nu? sunt finantate din "banutii nostrii"? uite ca nu am dat atentie acestui lucru, habar nu aveam...
in cazul asta e chiar mai rau: ne batem (isi bat) joc de banii nostrii! sa le spuna cineva povestea aia cu banu muncit... %$#^^&&**%$$##&((**)_)_*^&&%_..  uck!
Sailing away! S/Y Haimana

rocklee

imagini cu podul de la soimus ....sambata se lucra slabut de tot



infraAdi_ro

sambata erau liberi majoritatea celor de la Selina!!!am prieteni care lucreaza acolo si ziceau ca forteaza sa termine o banda pe 20 iunie ca sa se poata deschide circulatia pe o banda!!!se lucreaza la borduri si la hidroizolatie...90% se lucreaza doar acolo din  tot tronsonul Brad-Soimus.Subcontractorii au cam plecat din cauza neplatirii facturilor!!!Daca nu se lucreaza nici banii nu vin!!!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

stangabriel

http://www.zvj.ro/articole-35455-DN+7A+++i+DN+66++Situa++ia+lucr++rilor.html

DN 7A şi DN 66 / Situaţia lucrărilor

http://www.zvj.ro/articole-35460-Aten++ie++++oferi+++Transalpina+e+in+continuare+inchis.html

CNADNR a preluat Transalpina şi s-a apucat de reparat şoseaua, montând totodată şi ,,elementele de siguranţă pe tot traseul".

Peste tot se lucrează. CNADNR a preluat de curând drumul şi s-a apucat de refacerea zonelor de drum rupte, care au cedat în ultima vreme. Ion Tudor, de la drumurile naţionale, subfiliala Tg-Jiu, cel care răspunde acum şi de aceste lucrări, ne-a comunicat că pe Transalpina nu se poate circula din cauza utilajelor şi muncitorilor care lucrează zilnic, şoseaua fiind oficial închis. ,,Drumul a fost preluat de CNADNR, iar directorul general, domnul Neaga, a dispus nişte măsuri de conservare a şoselei, pentru că sunt zone unde drumul s-a rupt şi există pericol de accidente. Se vor face nişte umpluturi în zonele respective, iar pe anumite tronsoane vor fi montate nişte elemente de siguranţă, obligatoriu, în sensul că sunt zone unde este drumul mai îngust şi trebuie montat parapet. Cu vopsea galbenă s-a trasat deja marcajul, din Rânca până la Obârşia Lotrului, pe mijloc (pe ax) şi pe lateralele drumului, alte elemente de siguranţă importante care nu existau. Drumul nu este deschis traficului rutier, mai circulă pe el doar cei cu stânele sau proprietarii de oi din zonă. Câteodată mai apar şi câţiva turişti rătăciţi, care nu au informaţia că se lucrează la drum şi că e închis, dar acestea sunt cazuri mai rare. Nu pot să vă dau acum un termen de finalizare a lucrărilor, ceea ce ştiu este doar faptul că lucrările continuă şi vor mai dura ceva vreme".

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/com%20presa%20semnare%20contract%20publicitate%20dn29.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi și Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat în data
de 05 iunie 2015 contractul de servicii ,,AsistenŃă tehnică pentru măsuri de publicitate
aferente proiectului ,,Modernizare DN29, Suceava – Botoşani, km 0+000 – km 39+071",,.
Obiectivul principal al contractului constă ȋn furnizarea de servicii de informare și
publicitate privind asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice pentru
proiectul: ,,Modernizare DN29, Suceava – Botoşani, km 0+000 – km 39+071".

adiarc

Achiziție directa pt un drum de 39 de km?...hmmmm
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura