Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on February 16, 2015, 04:16:56 PM
MT a eliberat astazi doua autorizatii de construire pentru reabilitarea DN76.

16.02.2015: ",,Desfiinţare poduri existente la km 109+030, km 115+078, km 120+483,  km 120+675 şi km 126+370" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea km 0+000 - km 184+390, Contract 5R13, Ştei - Beiuş km 102+660 - km 133+660""
16.02.2015: ",,Desfiinţare pod existent la km 176+486" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea km 0+000 - km 184+390, Contract 5R14, Beiuş – Oradea km 133+660 - km 184+390""

Ieri a mai eliberat doua autorizatii pentru DN76.

24.02.2015: ",,Desfiinţare pod existent la km 102+622" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea km 0+000 - km 184+390, Contract 5R12, Vârfurile – Ștei km 69+350 - km 102+660"
24.02.2015: ",,Desfiinţare poduri existente la km 24+248, km 24+695, km 28+714, km 120+675 şi km 126+370" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea km 0+000 - km 184+390, Contract 5R10a, Şoimuș - Brad km 0+000 - km 30+436""


MNU

^^
Este vorba de sectorul de la iesire din Lugoj pe Dealul Viilor. Se va ocoli pe A6 - A1.

florin74

 Servicii de intocmire expertiza tehnica, studii teren, proiectare SF, avize si acorduri, asistenta tehnica acordata beneficiarului la intocmirea si sustinerea aplicatiei de finantare si asistenta tehnica la documentatia de atribuire a PT +executie pentru " Reabilitare DN 17C km 0+000-81+295, Bistrita-Salva-Moisei"  -Castigator  SC NV CONSTRUNCT SRL- SC CADSIL SRL – SC SODI CONSTRUCTII SRL –SC PRO XPERT CONSULTING SRL

Servicii de intocmire expertiza tehnica, studii teren, proiectare SF, avize si acorduri, asistenta tehnica acordata beneficiarului la intocmirea si sustinerea aplicatiei de finantare si asistenta tehnica la documentatia de atribuire a PT +executie pentru " Reabilitare DN 17D km 0+000-103+637, Beclean-Carlibaba  Castigator SC DP CONSULT SA

Ambele au fost castigate cam cu 1,1 mil lei.

Daca a mai fost publicata informatia, scuze.

cricric

@frunzaverde sau cine stie: care e valoarea maxima de trafic proiectata pentru DN1 intre Sibiu si Fagaras/Brasov? Parca frunzaverde vorbea de 11.000 MZA.

JohannDB

Ce l-aş mai pune pe cel ce-a proiectat şi pe cel care a aprobat TOATE ACELE INSULE/INSULIŢE şi ŞICANE de pe DN1 (Codlea-Bradu, spre Sibuiu) să trecă de mai multe ori pe zi, mai ales în condiţii de noapte (cu mirifica iluminare a obstacolelor) prin această zonă, sau mai rău să trecă cu-n agabaritic şi să plătească el toate costurile de demontare-remontare semnalizări (asta dacă primeşte AST prin zonă şi nu este trimis în excursie pe rute ocolitoare prin ţară), etc.....
Cert este că, din discuţiile avute cu poliţia rutieră, de la momentul "edificării" tuturor acelor "obstacole" de pe acest tronson, NUMMĂRUL ACCIDENTELOR A CRESCUT, lucru sesizat de poliţia rutieră, dar nebăgat de nimeni în seamă, până azi.......
Mai am o întrebare..... Ce se mai ştie de taxa de DJ pe Constanţa şi Tulcea ?

MNU

Numarul accidentelor a crescut pentru ca nu sunt instalate astfel de insule pe toate drumurile astfel incat sa fie cunoscut ca o chestie obisnuita (poate o mediatizare a lor).

Fac accident exact acei "cascati" grabiti la care urmaritul indicatoarelor si marcajelor este optional cand conduc. E incredibil cati soferi cunosc care pur si simplu ignora semnele de circulatie. Conduc "la moment"... doar pe ce vad in fata ochilor pe asfalt.

Daca vezi: limitare de viteza la 30 km/h, apoi presemnalizare de "sens giratoriu" cu aditional "50m" si indicator "sens giratoriu" (alb pe fundal albastru, reflectorizant - perfect vizibil noaptea, si pe ploaie)... Cum naiba sa te infigi in sens perfect perpendicular pe rondul central?  In medie unul pe saptamana... :lol:

alecu26

acolo CNADNR când le-a solicitat...trebuia sa se gandeasca la intretinere. Un asistat social, ar trebui sa fie cu cu o carpa in mana si o galeata, si zilnic sa spele ochii de pisica. Mai ales iarna. Plus ca, ca masura urgenta se pot instala ceva chestii solare...care se emita ceva lumina intermitetnta...orice...doar sa semnalizeze din timp.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

Am trecut pe acolo dupa realizarea insulelor doar o data, ziua, si nu-mi amintesc, sunt ceva indicatoare de avertizare (limita de viteza, "drum ingustat", orice)?

Eu daca merg pe un drum pe care nu am mai mers, daca vad limita de viteza instalata aparent fara motiv, nu franez pana la valoarea de pe indicator, dar cel putin ridic piciorul de pe acceleratie si casc ochii pt ca poate urma orice. Merg destul de tare si mi s-a intamplat sa fiu depasit sau "blitz-uit" in astfel de situatii, de catre cei care ma urmau si care, probabil, cunosteau (sau nu?) drumul.

JohannDB

Deci, pe DN1, sectorul Codlea-intrare Avrig, semnalizarea rutieră nu mai corespunde standardului şi mai ales la aliniamente (porţiunule lungi şi drepte) unde au fost făcute acele insule cu bordură colţuraoasă, acei "popici de 50-60 cm înălţime nu mai sunt vizibili de jeg, de faptul că lipsesc şi mai ales ILUMINATUL LOR cu instalaţii solare este SUBLIM, dar lipseşte cu desăvârşire (...ori nu mai merg, ori sunt nişte simple "lumânări").
Apoi invenţia cea mai ucigaşă este acea insulă la coborârea de pe podul peste calea ferată pe direcţia Făgăraş (pe linia dreaptă până la intrarea în Făgăraş), unde la aproximativ 10 m după ce ieşi de pe grinzile podului ai insula de separaţie a benzii de viraj la stânga (în plină coborâre şi sub linia "orizontului" creată de curbura podului pe sensul spre Făgăraş). Aici este o singură ţeavă de 1,2m înălţime, cu o lumină galbenă intermitentă care se poate vedea cu chiu cu vai peste curbura podului şi ce-i mai rău e că se confundă lesne cu luminile ce răzbat de la Kaufland-ul de la intrarea în Făgăraş..... Ieşi de pe pod şi dai în nas cu "insula"....câţi n-au rupt braţe în insulă sau au ieşit în râpa rambleului, demolând şi glisierele......

Marius

Daca e vorba despre podul din link-ul de mai jos, semnalizarea nu e cu nimic mai deficitara fata de tarile din vestul europei:

https://www.google.ro/maps/@45.831701,25.016314,3a,77.5y,280.39h,81.85t/data=!3m4!1e1!3m2!1sMmJ9RTOPMcWzlBXRgzNV9A!2e0?hl=ro

Ucigasa e pentru cei care circula pe pod cu 100kmh sau mai mult, cu toate ca la intrarea pe pod exista o limitare de viteza de 70 kmh.

iuli

Am circulat pe portiunea aceea toamna trecuta atat pe zi cat si pe noapte si nu mi s-a parut nimic iesit din comun. Mi se par chiar utile acele insule pentru ca sunt la intersectii cu drumuri secundare si astfel, in teorie, se elimina unele posibilitati de accidente. Asa cum zicea si MNU, totul depinde de sofer. Am vazut autocare de la Atlassib care chiar daca nu aveau nimic sa depaseasca intrau pe contrasens numai sa nu incetineasca la acele insule, ca sa nu mai vorbim de masini mici. M-am trezit depasit de un sofer cand intram in dreptul unei alveole. E adevarat insa ca nu sunt extrem de curate acele indicatoare sau ca nu se vad ca la inceput ochii de pisica dar nu e o scuza sa conduci ca animalul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

sunt perfect normale aceste insule! nici nu pot fi comparate cu insulele de calmare pozate de @adiarc.

Aici avem viraje la stanga! . Si sa fim sinceri: mai bine intra un bizon in bordura, decat sa intre intr-unul care vrea sa faca stanga.
Semnalizarea este ok. Cum sa nu le vezi?
Avem limita de 70, presemnalizare pt intersectie cu drum la stanga (ditamai indicatorul), pod cu linie continua, semn de ATENTIE + semn de obstacol, depasire interzisa, 4 stalpisori reflectorizanti si sageata pt ocolire CU LAMPA!!

Si toate astea pt o bordura pentru care, daca ai merge lipit de marginea din dreapta nu ai nevoie sa misti de volan.
Iar ca sa o ocolesti, chiar si la 110 kmh, nu vad sa fie o asa de mare problema.

Poate pune probleme doar la viteze foarte mari, pe ploaie la 100 kmh, sau doar daca intrii in depasire pe linie continua. Sau daca circuli "din amintiri" in loc sa te uiti dupa semne.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Majoritatea camioanelor ating bordurile. Sunt de acord cu ele,dar parca si cu masina mica par stramte.

MNU

#1964
Quote from: stangabriel on March 01, 2015, 08:05:17 PM
Majoritatea camioanelor ating bordurile. Sunt de acord cu ele,dar parca si cu masina mica par stramte.

Ideea este ca ele trebuie sa te forteze sa reduci viteza. De aia ti se par stramte.