Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cricric

Pai vezi ca habar n-ai?

1. Acum 15 ani situatia era mai buna pentru ca se asfaltase.
2. Ba mai mult, se facuse (cvasi) centura pentru traficul greu (pe care tiristii o evita, ca ei e smecheri).
3. Nu poti compara traficul greu care distruge strada cu traficul de scutere si biciclete din Tarnaveni.
4. Drumul a tot  fost pasat intre primaria Fagaras si MT. Ultima data se judecau, nu stiu daca au terminat acum. Procesul oricum are mult mai putin fata de aia 15 ani scosi din burta de tine.
5. Probabil asta e singurul lucru bun pe care il face primaria. Daca as fi primar in Fagaras, as mari intr-o noapte craterele si mai mult. Poate se misca careva de la Bucale, daca nu autostrada macar o centura amarata.

adiarc

bravo...din cauza acestei mentalitati unele orase au autoritati care mentin jalnic orasele...iar in altele lucrurile sunt decente , chiar cu bani putini
ma opresc aici...nu-mi doresc sa-ti schimb parerea.....ceea ce ramane este un drum jalnic si o primarie jalnica care nu e in stare sa faca 2 km de drum pt care sta la cersit la CNADNR.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Exact. Atat ai putut sa intelegi  :lol:

Daca ai fi citit ce m-am obosit sa-ti scriu mai sus, te-ai fi intrebat prima data daca primaria are drumul in subordine.

nicolaem

pai daca tiristri trec prin oras doar pt ca e ei jmekeri, cred ca in primul rand e vina autoritatilor.

cricric

Primaria nu poate sa opreasca tirurile, eventual politia.
In schimb daca primaria repara strada (daca tine de ea acum), poate introduce o taxa de drum pentru tranzitarea orasului.

pasadia

Cricri greseste in 2 privinta:

1. biserica (si cred ca nu trebuie sa spun mai mult, stie si el cati bani a ingropat Primaria si CJ in acea prostie de biserica)
2. cand afirma ca exista o centura. As vrea sa vad poze de pe ea si daca chiar exista asfalt atunci apoi poti cere tiristilor sa se duca pe acolo.

Pe de alta parte si adiarc greseste in 2 privinte:

1. traficul din Fagaras nu se compara nici cu cel din Medias, d-apai cu cel din Tarnaveni.
2. Acea bucata de drum trebuia sa fie a CNADNR-ul si trebuia reabilitata odata cu restul sectorului de DN1 dintre Brasov si Sibiu. Asa cum s-a intamplat in orice alta localitate de pe parcurs, de la "orasele" Codlea si Avrig pana la ultimul colt de satuc. Motivul pentru care nu a fost reabilitate de CNADNR acel bulevard nu o sa il inteleg niciodata.

adiarc

e unul politic...dar asa cum Brasovul si-a facut centura din bani proprii , putea si Fagarasul sa faca 2 km de drum , care sunt in administrarea CNADNR...dar nu...stam ani de zile prin instanta si in schimb facem biserici aurite
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

#1882
Cricric greseste doar in jumatate de privinta.

1. la biserica se dau bani cu picatura (foarte multi au venit de la prostime, prostimea bogata de sub munte), nu s-au dat atati bani incat sa refaci 3 km de bulevard, care mai are si 2 benzi in unele zone. Dupa cum ziceam, respectivul traseu a fost reabilitat (parca de primarie) cu ceva ani inainte sa se apuce de reabilitarea Sibiu-Brasov.
2. nu ma refer la alternativa pe dig, ci la alternativa pe strada Negoiu (cum vi din Brasov faci stanga inainte sa intri in oras, mergand spre zona industriala). Acolo primaria a facut 2 km de drum acum cativa ani buni (ai vazut adiarc ca nu ai dreptate?). Ce-i drept, tot ai o parte buna prin oras, dar se degreveaza centrul si raman doar masinile pe Tabacari si Unirii.

Mai e un aspect pe care nu-l ia nimeni in calcul: pe bulevardele respective urmeaza sa se schimba reteaua de canalizare si apa (la fel ca in aproape tot orasul), probabil si tevile de gaz. Deci in niciun caz nu se va asfalta pe acolo din banii primariei inainte de a termina lucrarile astea. Si ma gandesc ca nu se apuca inca se sparga pentru ar bloca tot traficul. Deci centura sau nimic  :lol: Bine ca la centura Radauti s-a dat drumul la licitatie, la Fagaras si Codlea nimic. Asta da planificare.

Si ce nu inteleg ping pong-ul intre primarie si MT. Pentru ca din aia nu s-a reabilitat DN1 prin Fagaras deodata cu restul drumului. MT vroia acum cativa ani sa dea bucata asta de drum inapoi primariei, si primaria nu vroia sa ia in administratie doar reabilitat. Mi se pare logic.

Ionut


stangabriel

Oameni buni,fiecare are dreptate in felul lui,faptele sunt aceleasi,dar denumite diferit. Nu cred ca cineva de pe forum a fost atacat sau se simte atacat. Nu poti ne(a)ga  :)  nici un argument,asa stau lucrurile la noi.

Valea Oltului, careva? Era o ocazie excelenta sa faca o banda in plus la consolidarea digului. Multumesc.

adiarc

Am trecut de puțin timp prin Slimnic...aseară a fost o ceata crâncenă ....cineva a nivelat toate indicatoarele , de pe insula de calmare , de la intrarea dinspre Sb
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

#1886
Probabil erau foarte murdare,si nu reflectau nimic.

adiarc

Da...vechea problema....întreținerea...sau mai degrabă lipsa totala a ei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marius_ar

DN 7: Arad-Nadlac. Asa putini sa fii aflat de deschiderea A1 Pecica-Nadlac?
DN-ul e aglomerat si mai nou, plin de gropi; autostrada e pustie...

http://www.youtube.com/v/ObNe_sZzQdQ

MNU

Pe autostrada e mai mare consumul si distanta parcursa. In plus, nu pentru toata lumea conteaza siguranta sau timpul. Oricum, pe acest sector, fiind foarte scurt, castigul in timp nu e extraordinar.