Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

La o intensitate mai redusă a viscolului , ca in accea zona , funcționează......la 80 de km pe ora sau mai mult cum a fost in Br , Bz , Vn , etc....ma îndoiesc......dacă ar economisi anual cam 10-15% , din banii pt deszăpezire , adică vreo 5 milioane de euro si ar planta de ele perdele forestiere...ar fii ceva peste vreo 10 ani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Un raspuns de la CNDNR (de ieri, ora 17.30) pentru adiarc....

Quote from: adiarc on January 06, 2015, 12:37:44 PM
mai stie cineva care este stadiul proiectului de modernizare a podului peste Giurgiu si zona de dupa vama ?parca am avut o licitatie.Conform unor reportaje recente , cel putin podul arata dezastruos , in cond in care la bulgari arata bine si taxa de trecere este de 2 euro la ei, fata de 3 euro la noi ( pt vehicule pana la 3,5 to )
Cand am fost ultima oara , acum aproape 2 ani , toata aceea zona arata mizerabil...o adevarata rusine nationala

COMUNICAT DE PRESĂ
-08.01.2015-

Urmare informațiilor apărute în presă referitoare la degradările de pe partea carosabilă la Podul peste Dunăre în sensul Giurgiu - Ruse, CNADNR SA face următoarele precizări: Astăzi, 08.01.2015, Conducerea CNADNR SA a efectuat o inspecție tehnică de lucru la Podul peste Dunăre în sensul Giurgiu - Ruse în urma căreia s-a dispus măsura sancționării cu avertisment a șefului SDN București Sud pentru neefectuarea la timp a reparațiilor la partea carosabilă.

De asemenea, s-a luat măsura sancționării Prestatorului GECOR SRL pentru nerespectarea tehnicilor de efectuare a reparațiilor conform normativului NE025/2003, dispunându-se ca reparațiile sa fie terminate până mâine, 09.01.2015. De asemenea, Prestatorul va prezenta conducerii CNADNR SA certificatul de conformitate a mixturii stocabile și studiile de laborator pentru compoziția mixturii.

Contractul de reabilitare a Podului peste Dunăre în sensul Giurgiu - Ruse a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. - Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor. Contractul are o perioada de 16 luni, investiția fiind finanțată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007 - 2013. Din cele 16 luni, 2 luni reprezintă perioada de proiectare, care se va încheia la sfârșitul lunii ianuarie 2015. După finalizarea perioadei de  proiectare va începe perioada de execuție a lucrărilor, însă din cauza condițiilor meteorologice caracteristice perioadei de iarnă, execuția propriu zisă va fi posibilă începând cu luna martie 2015.

Precizăm că lucrările de reabilitare urmează a fi finalizate până la data de 31 decembrie 2015.  Potrivit contractului, în afară de lucrările de reparare și consolidare a podului, se vor realiza și lucrari de reabilitare a drumului pana la punctul de acces vamal. Potrivit contractului, (FIDIC galben), responsabilitatea proiectării îi revine în totalitate antreprenorului, având o perioadă de garanție de 2 ani.  Din informațiile noastre și din studiile puse la dispoziție în timpul licitației, structura de rezistență a podului nu este afectată. Antreprenorul este obligat să îsi facă propriile studii și să asigure desfășurarea circulației rutiere în condiții de siguranță pe parcursul derulării contractului.  Precizăm că până la începerea lucrărilor în luna martie 2015, CNADNR SA execută lucrări de reparații, ca masură provizorie de asigurare a desfășurării în condiții de siguranță a traficului rutier.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Multumesc de precizare
Mi-ar plăcea si mie sa primesc un avertisment când nu îmi ating obiectivele .....sa fim serioși....sunt penibili....asta nu e sancționare......sancționare ar fii sa sa nu se mai plătească accea taxa de trecere , pana la aducerea la normal a acestui pod si sumele astfel pierdute , sa fie recuperate de la cei responsabili cu întreținerea....poprire pe salariu , nu avertisment  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

DN 14 Sibiu-Medias-Sighisoara...plus un frumos peisaj de iarna....undeva intre Sura Mare si Rusi









aici si indicatoarele erau complet acoperite



















cam asta ar fii...o seara faina
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlexIP

Drumul e superb, păcat că toată bucuria de a merge pe el e anulată de limitele de viteză nejustificate și linia continuă peste tot. În ultima poză văd un 30 km/h? Pentru o curbă care pe alte drumuri ar fi cerut un 70-80 km/h, eventual.

TibiV

Eu nu am fost niciodata pe acolo, dar cred ca sunt sunt destui care folosesc drumul in zona aia...
Poate ceva fotografii cu lucrarile de consoildare a versantului ?... Si cu copertina de care vorbesc astia...

Quote
Comunicat
13.01.2015

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în perioada 14.01.2015 – 22.01.2015, în intervalul orar 1000 – 1200 și 1400 - 1600, traficul rutier va fi întrerupt pe drumul naţional DN 10, km 81+000, în zona localității Siriu, în vederea execuţiei lucrărilor de consolidare a versantului cât și pentru montarea grinzilor la copertina amplasată în locaţia menționată.

De asemenea, precizăm că restricția de circulație impusă autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, precum și cea de limitare a vitezei de deplasare la 10 km/h rămâne valabilă și pe toată durata de aplicare a acestei măsuri.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Te inseli, sunt putini care folosesc acea protiune de drum. Intre Brasov - Buzau toata lumea prefera sa mearga prin Ploiesti, practic DN10 prezinta 2 tronsoane cu trafic: Brasov - Intorsura Buzaului (fie, Crasna, dar mult mai putin) si Buzau - Nehoiu. Acei cativa kilometri dintre Intorsura Buzaului si Nehoiu, desi foarte spectaculosi, sunt folositi doar de localnici, nu si de vehicule in tranzit.

ashbird

confirm. este cel mai scurt drum dintre Brasov si Buzau dar este subutilizat din 2 motive.
Foarte mult din drum trece prin localitati si are zone multiple cu urcari si coborari plus e foarte sinuos. are putine benzinarii si pe alocuri mai cad pietre

Ca timp este echivalent cu Brasov-Ploiesti-Buzau.

E frumos Vara ... in aceasi situatie e si DN1A .. !!
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

panda80

Eu am folosit des DN10 pentru a ajunge de la Brasov la Buzau, cam 50-50 cu drumul pe Valea Prahovei. Pentru weekendurile aglomerate pe VP este in mod sigur o alternativa viabila pentru cei din Buzau, Braila, Galati. In ultimul timp am vazut trafic din ce in ce mai pronuntat, inclusiv camioane.

Schumy

DN1F Zalau - Satu Mare a inceput sa se degradeze binisor in ultima perioada. In toamna au fost niste lucrari de peticire, mai ales in zona Ardudului, dar dupa zapezile din ultimele saptamani au aparut multe gropi.

DN1C Baia Mare - Dej reabilitat mai recent are iarasi probleme cu gropile, in special pana la Valea Chioarului. Nici dincolo de Pasul Mesteacan nu e mai vesela situatia, dar parca sunt mai putine.


adiarc

Fagaras....anul 2015
acestea sunt misiunile navetei Enterprise//scopul sau indraznet...a conduce pe drumuri care de minim 10 ani arata la fel in fiecare iarna-primavara...ca dupa bombardament  :)





avem acoperis aurit la biserica...cine-i ca noi....





suntem pe camp ?suntem prin padure ? nu....suntem prin Fagaras









felicitari autoritatilor locale...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Tu ai habar care e treaba cu drumul prin oras si conflictul (si procesul) dintre primarie si MT? Sau vorbesti "critic" in orb?

adiarc

#1874
Nici nu m-a interesează.....de 15 ani situația e aceeași....nu-mi spune ca se judeca de 15 ani...si daca nu sunt in stare sa-si facă singuri , măcar bulevardul principal ,care-n-are mai mult de2-3 km , atunci sa lase pe alții ...repet....2-3 km de drum amărât
Exemplu - Sibiul....mai sunt multe de făcut , dar deși aproape 70% din banii produși de acesta se evapora spre autoritățile centrale , situația se îmbunătățeste vizibil de la an la an....
  Într-adevăr....pt unele autorități locale , cum ar fii cea din Făgăraș , sau Mediaș , singura soluție este cea de a sta cu mâna întinsa

O comparație mai echilibrata ar fii aceea cu Târnaveni...oraș cam mort cu o industrie la fel de moarta si cu buget mai mic decât cel din Făgăraș si mult mai mic fata de cel din Mediaș...cu toate aceste bvd.principal arată chiar bine,....infinit mai bine ca in celelalte 2 orase
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura