Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

imike

Am o intrebare: ce se mai aude(noutati) cu variante de ocolire(centura) a localitatii Domasnea/CS???
Era o alunecare de teren acolo....



north

Quote from: ashbird on November 10, 2014, 02:45:46 PM
multumesc frumos .. o sa astept pana termina si cei 4 km de drum :) si apoi ma voi aventura ...  cred ca raman pe Ploiesti Buzau -- mai lung, mai plictisitor, mai periculos!!
Pe DN10 e varianta cea mai scurta si cu asfalt bun dar e f virajata si se pierde mult timp in localitati gen TELIU, Intorsura Buzaului, Patarlagele ..etc .. numai 1 sat si 1 serpentina.

Așa a zis și el inițial... dar apoi s-a bucurat că a ales DN 2D - a economisit cel puțin o oră față de ocolul pe la Ploiești (e drept că el mergea spre Miercurea Ciuc dinspre Focșani, și ca atare a tăiat pe 11B Tg. Secuiesc - Cozmeni).
Ca fapt divers, a sunat la 9360 (dispecerat informații DN) de unde i-au spus că nu se poate merge pe drum cu mașina mică, că sunt vreo 30 (!) de km cu piatră etc...

Dar dacă mergi Brașov - Brăila într-adevăr cea mai bună variantă este pe Ploiești...
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

stefanudrea

Quote from: imike on November 10, 2014, 08:31:56 PM
Am o intrebare: ce se mai aude(noutati) cu variante de ocolire(centura) a localitatii Domasnea/CS???
Era o alunecare de teren acolo....
Am trecut recent pe acolo, este complet reparata si marcajele sunt trase! Se asteapta insa taietorii de panglici. E campanie nu? Se prefera ca tirurile sa necajeasca Domasnea in continuare decat sa dea drumul la trafic!

MNU

In zona alunecarii era gata din vara!!! E o nesimtire imensa ce se intampla acolo. Asta vara, dupa ce a stat inchisa atat timp, dupa ce au terminat la alunecare, s-au apucat sa sparga rosturile de la podul de la capatul dinspre Orsova. Prin septembrie, am trecut eu pe acolo si era deja strat de uzura dar nu avea marcaje.

Nu stiu cum s-a rezolvat cu a doua alunecare, cea care a aparut la 50-100m de prima... oricum aceasta nu afecteaza portiunea inchisa, fiind pe sectorul de DN6 pe care inca se circula, inainte de intrarea pe centura.

mariansb

O postare interesanta de pe SSC a userului sylvestre_29 referitoare la starea DN7D, intre Curtea de Arges si valea Oltului :

"As dori sa punem pe harta un nou drum care nu apare aproape deloc pe aici si anume DN7D, ce urmeaza traseul viitoarei A1, parcurs aproape in intregime weekendul acesta, de la Curtea de Arges pana la Calinesti[DN7], parcurgand si 703M dupa satul Baiasu.

Drumul a fost relativ anevoios, avand si portiuni neasfaltate, dar pentru peisajel merita parcurs ca turist mai ales ca in weekendul insorit si tomnatic care tocmai a trecut.

Il voi imparti pe sectoare, in functie de calitatea drumului:

1. Curtea de Arges - Ceparii Pamanteni - drum galben acceptabil, cu rosu/gri 1km inainte de a intra in comuna Bujoreni. Aceasta portiune este singura neasfaltata dar la calitate de drum comunal circulabil in dublu sens suficient de lat. portiunea se afla fix pe cumpana de ape dintre Arges si Topolog, sau mai pe intelesul tuturor - in varful dealului. As dori sa mentionez ca la iesirea din Curtea de Arges spre DN7D nu este absolut nici un semn sa indice stanga, pur si simplu am trecut de intersectie si m-am asigurat apoi cu Google Earth pe unde ar fi trebuit sa virez. Un alt lucru interesant e ca odata ce intri pe acest drum treci pe SUB Argesul canalizat printr-un tunel, lucru care nu am mai vazut in alta parte pe la noi.

2. Ceparii Pamanteni-Salatrucu - albastru in intregime, calitate exceptionala pt un drum secundar la ce dezastru se prezinta judetul Arges. Practic acest sector se desfasoara INTRE Cepari si Salatrucu, nu se traverseaza niciuna dintre localitati, se poate vedea cu usurinta pe Google Maps. Nu am idee, dar cred ca tot tronsonul intre Tigveni si Salatrucu ar putea fi la fel de bine asfaltat, marcat si semnalizat.

3. Salatrucu - Baiasu [ anume intersectia DN7D - 703M] - eh aici e partea cea mai grea: pana undeva in satul Pripoare, adica primii 10 km drumul este rosu/gri, neasfaltat, destul de rau, de o banda latime, cam ca un drum forestier practicabil. Viteza medie de deplasare pentru o masina obisnuita 10-15 kmh, te mai intalnesti cu cate o masina si unul trebuie sa opreasca ca celalalt sa treaca. Nu am vazut inca de cand am facut stanga inainte de Salatrucu vreun semn care sa indice ca acel drum duce undeva, pur si simplu am mers pe intuitie si spirit usor aventurier ca ala e drumul bun pana am gasit primul sofer din contrasens sa imi confirme ca mergeam bine.
Din comuna Pripoare drumul devine asfaltat pana la intersectia cu 703M unde apar semne catre Calinesti sau Caineni si l-as cataloga drept galben, nu are gropi dar e denivelat.

4. Baiasu - Calinesti [703M] - verde are calitate buna doar ca e ingust fiind un drum de categorie secundara. Am ales pe aici deoarece ma duceam de fapt la Rm. Valcea de unde sunt.


As dori sa adaug ca am parcurs traseul cu un Cee'd, care nu e cea mai potrivita unui astfel de drum, stand tare pe suspensii, si destul de joasa, dar s-a tinut foarte bine, poate si pentru ca fost drumul uscat si vremea excelenta :) Nu l-ar recomanda dupa o perioada de ploi, riscul e destul de mare sa ramai impotmolit prin noroaie.

De asemenea daca se mira cineva ce dracu' am cautat pe acolo, am fost din pura curiozitate pentru ca nici aici, nici oriunde altundeva pe Internet nu am vazut vreo descriere completa a acestui drum si am dorit sa fac un pic de pionierat pt acest traseu care urmeaza indeaproape visul umed al forumistilor ca noi - A1 Pitesti-Sibiu.
Pot sa zic ca pentru cineva care are timp de pierdut in drum spre Sibiu sau evenual spre Transalpina via Voineasa [caci acolo as fi vrut sa ajung] recomand drumul, fiind lipsit de trafic si descoperi si o alta perspectiva( din spate) a Muntelui Cozia si a vaii Topologului. "
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

dr4qul4

Daca intreba i se raspundea (chiar ieri cred ca am spus ca nu se poate trece intre Salatrucu si v. Oltului, ca e neasfaltat).
in primul rand.
Prima portiune pana la Cepari poate fi evitata printr-un ocol de 5 km prin Tigveni. Pana la Tigveni drumul e de galben cu ceva nuante de rosu pe dealul Mamoaia (cateva gropi exact pe dealul Mamoaia - cumpana de ape).
De la Tigveni si pana la Salatrucu nu zic albastru, dar  verde clar. Toata portiunea. Nu este foarte lat, marcajele sunt asa si asa. Asfaltul e ca in palma, dar mai apar vaci, gaini, si camioane cu lemne  cu farurile stinse.
La salatrucu exista semn la stanga catre Poiana. Sincer nu am mers niciodata pe el, drumul pare bombardat de la inceput, si mi s-a raspuns  ca e neasfaltat. Nu stiu cat de frumoasa e acea bucata, insa de la Salatrucu in sus pe Topolog peisajul este incredibil.
De la Salatrucu in sus este drum forestier dar circulabil. Ultima data am urcat cel putin 10 km pe el cu un focus pentru un gratar. Sunt si cateva vile particulare pe acolo, cat mai departe de civilizatie.
Acum multi ani am fost cu o Dacie 1310 pana sus la gura de aductiune prin care se muta apa din Topolog in Vidraru. Dar asta cred ca e la peste 20 km de Salatrucu.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Contractul 5R12 - Reabilitare DN76 – km 68+350 – km 102+660, Varfurile – Stei, (in jud. BH limita jud AR/BH – Stei km.83+000 – km.102+660, lungime 19,660 km.); ( data inceperii lucrarilor: 2011) -> Stadiu Lucrari in 10.11.2014: 45.13%;

Contractul 5R13 - Reabilitare DN76 – km 102+660 – km 133+660, Stei – Beius; lungime 31,000 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); -> Stadiu lucrari in 10.11.2014: 8.75%; 

Contractul 5R14 - Reabilitare DN76 – km.133+660 – km.184+390, Beius – Oradea, lungime 50,730 km; (data inceperii lucrarilor: 2011)  -> Stadiu lucrari in 10.11.2014: 7.32%
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Contractul 6R1 - Reabilitare DN79 - km  4+150 – km 107+745, Arad-Oradea, lungime 103,595 km (in jud. BH Avram Iancu – Oradea km 56+000 – km 107+745, lungime 51,745 km); (data inceperii lucrarilor: 2009) ->Stadiu Lucrari in 10.11.2014: 98.00%;

Contractul 6R8 - Reabilitare DN1C – Baia Mare – Livada – Halmeu km 155+120 – km 216+630, lungime 61,500 km si DN 19 - Satu-Mare – Livada km 134+950 – km 150+080, lungime 15,130 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 10.11.2014: 99.00%;

Contractul 6R11 - Reabilitare DN18 – Baia-Mare – Sighetu Marmatiei km 3+522 – km 62+234, lungime 58,712 km; (data inceperii lucrarilor: 2011);->Stadiu lucrarii in 10.11.2014: 27.45%

Contractul 6R14 - Reabilitare DN15/A - limita jud MS/BN – Saratel (intersectie cu DN 17) km 18+000 – km 46+597, lungime 28,597 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); ->Preluat de CNADNR prin PV predare/primire nr. 113/11.09.2014;

Reabilitare DN 1H , Alesd – Zalau, Lot1 : km 0+000 – 26+510, lungime 26,510 km ; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 10.11.2014: 81,33%;

Constructie Varianta de Ocolire Carei: km 0+000 – 10+459, lungime 10,459 km; (data inceperii lucrarilor: 2012) -> Stadiu Lucrari in 10.11.2014: 44,86%;

Constructie Varianta de Ocolire Sacueni: km 0+000 – 7+623, lungime 7,623 km; (data inceperii lucrarilor: 2013) -> Stadiu Lucrari in 10.11.2014: 46,58%.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cetatean

Sneak preview
S-au dat ceva bi$tari pentru proiectare la DN7A. Sectorul Petrosangeles - trecere in jud. Valcea.

adiarc

au demarat lucrarile la viitorul giratoriu Ungheni , cu drumul dinspre Acatari





si o premiera , f.interesanta , cel putin pt mine ....o pancarta cu stadiul lucrari...bravo si la cat mai multa transparenta

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

potrivit raportului de monitorizare sunt ceva probleme atat pe lotul CCCF cat si a celor de la Lujan.

Nu stiu daca nu e o eroare de redactare, dar cica termenul de finalizare e Ianuarie 2015...si asta dupa ceva prelungiri de termen.?????

Nu vroiau sa scrie 2016??? E fantasmagoric ianuarie 2015....cu toate ca daca ne uitam la momentul semnarii si momentul ordinului de incepere...asta ar fi termenul de finalizare.

PS: intradevar se baga deavalma proiecte deja executate sau in curs de executare la decontare pe fonduri UE. Inclusiv DN 14. Si cica vom trai din banutii nostrii. Nici macar imprumuturi de la BEI si BERD nu suntem in stare sa returnam. Nefericita declaratie a mai putut sa aiba domnu Rus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

le-a cam tras-o reprezentatnul Comisiei. Ia rugat sa bage proiecte care sa faca naibii ceva pentru interconectivitate ca asta e de fapt scopul major, nu neaparat cheltuirea banilor si procentul de absorbtie.

In Iunie au fost avertizati ca nu se vor accepta asa....blind folded orice proiecte la finantare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).