Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

istvan78

Cine a lucrat pe DN6 intre Lugoj si Caransebes? Drumul e reabilitat de ceva ani buni (vreo 5-6?), duce coloana continua de camioane practic 24 din 24 si nu au aparut nici cele mai mici defecte, nici macar pe urmele camioanelor. :thumbsup:

Danny550394

Nu vreau sa gresesc, dar imi amintesc ca cei de la Colas.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

istvan78

Pai la astia ar trebui sa le mai dam cate ceva de lucru...
Tin minte ca i-am injurat destul cat au durat lucrarile, semafoare la tot pasul, mi s-a parut ca a durat foarte mult..., dar rezultatul e foarte bun.

Ca observatie: de cand cu podul de la Calafat (doar de asta pot lega...) traficul e infernal pe DN6. Camion dupa camion in orice zi la orice ora...

Drexus

Am mers vineri (17 oct) pe DN79, Arad Oradea, si la Chisineu Cris am stat 20 de minute la coada la trecerea la nivel cu linia Nadab - Graniceri. Asta e cea mai proasta, cea de la Zimand e si ea horror, astea doua fiind din categoria "sub 5 km/h". Iar cea dintre Ciumeghiu si Salonta e la categoria <40 km/h. Cand are CNADNR de gand sa termine complet drumul, nemaiadaugand ca si podul dintre Salonta si Inand e in reparatii de minim 4 ani, noroc ca podul provizioriu e destul de OK si cu doua benzi?

frunzaverde

Quote from: istvan78 on October 20, 2014, 01:52:54 PM
Ca observatie: de cand cu podul de la Calafat (doar de asta pot lega...) traficul e infernal pe DN6. Camion dupa camion in orice zi la orice ora...

Inchiderea VO a facut ca foarte mult din trafic sa mearga pe DN6. O parte din trafic a ramas pe DN6, vazand ca drumul nu e rau, si e mai liber ca VO. Podul nu genereaza extrem de mult trafic, are un MZA la 1800, din care doar jumatate e trafic tranzit lunga distanta, asa ca, chiar daca ar fi camioane 100%, nu s-ar vedea pe DN6 (DN6 e calculat pentru >8500-9000 MZA).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

#1611
cateva din miile de petice puse recent pe DN65C.
totusi isi fac treaba. Drumul este circulabil spre deosebire de 67B.
Ar mai trebui mentionat ca de la Gara si pana la Centura Craiovei drumul este in reparatii si trebuie ocolit. eu am luat-o prin teilor dar nu recomand. Ocoliti pe la iesire DN6B.







Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

DN7 Rm Valcea-Pitesti.
Pe langa stratul de uzura, reparat in toate zonele cu probleme si a consolidarilor, se pare ca au exagerat si cu parapetii  :lol:
mai putin cu unul de beton (la est de cotmeana). Sau poate l-au pus si a zburat deja.

















Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Update plati recente CNADNR pentru Drumuri Nationale si Centuri aici.

NGC

#1614
Update plati recente CNADNR pentru DN76 aici.

NGC

#1615
Quote from: Zorbas on October 16, 2014, 08:56:18 PM
plati cnadnr

AZVI SA SEVILIA SUCURSALA BUCURESTI   50,997,678.42   LEI   MODERNIZARE DN73 PITESTI-CAMPULUNG-BRASOV AVANS

Se vor tine oare de treaba? Ar fi bune niste poze .
seara buna

Nu prea cred ca are rost sa trecem aici facturi care nu au fost achitate de catre CNADNR, pentru ca multe din ele sunt platite cu luni si chiar si cu ani intarziere.
Idem pentru aici.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

mai conteaza? bataie de joc oricum. Inchis deja de mai mult de 1 an. Chiar nu e gata acolo o banda? o largire? ceva...orice? Acolo ar trebui sa stea cu biciul CNADNR pe ei. Dar considerand ca prin DRDP Craiova cam bate vantul....e cumva de inteles. Ma mir ca presa nu prea face scandal...dar cum e un drum care nu prea ii intereseaza pe Bucuresteni...sa se trezeasca un ziarist cu drumul inchis in bot...si asta e de inteles.

Poate noi, din nou ca haiducii ar trebui sa intram pe acolo sa facem poze probabil cu Dorei care se spijina in lopata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Am trecut eu pe acolo acum cateva luni. Se lucra in cateva puncte insa erau multe alte zone unde nu se lucra deloc, desi drumul era spart.
Unele podete lipseau pur si simplu pe un sens. Se vedea ca au refacut fundatia, dar dupa le-au parasit. majoritatea erau la peste 1,5 m mai jos decat asfaltul de pe banda pe care se circula. si de care nici macar nu se apucasera!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

#1619
S-a dat drumul la urmatoarele licitatii:

Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizare DN 71 Baldana – Targoviste – Sinaia, km 0+000 –km 44+130 – largire la 4 benzi si km 51+041 – km 109+905 – drum la 2 benzi

Servicii de intocmire expertiza tehnica, studii teren, proiectare SF, avize si acorduri, asistenta tehnica acordata beneficiarului la intocmirea si sustinerea aplicatiei de finantare si asistenta tehnica la documentatia de atribuire a PT +executie pentru " Reabilitare DN 17C km 0+000-81+295, Bistrita-Salva-Moisei"

Servicii de intocmire expertiza tehnica, studii teren, proiectare SF, avize si acorduri, asistenta tehnica acordata beneficiarului la intocmirea si sustinerea aplicatiei de finantare si asistenta tehnica la documentatia de atribuire a PT +executie pentru " Reabilitare DN 17D km 0+000-103+637, Beclean-Carlibaba"