Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Morosanu

Exact asta s-a intamplat. Singurii care au lucrat pe banii lor si au terminat, aproape, au fost cei de la UMB pe Sighet - Moisei.
Politica distruge tot ce atinge.

alecu26

mult mai usor contractul lui UMB. Ce face acolo Shapir ajunge la costuri de autostrada in campie.
Drumurile noastre POATE;

danutzu_1069

Are cineva idee cat vor dura lucrarile la DN7 (pitesti - R. Valcea?? Alea care genereaza cozi kilometrice...
S-au anuntat undeva lucrarile astea? si ca se circula alternativ pe o banda?
Oare militienii cu MVC-uri care stau la panda prin zona asta, de ce nu deviaza traficul prin curtea de Arges, de exemplu?
Te lasa sa te duci ... ca boul si sa stai cu orele in coada.
Asta a fost aseara,, in zona mentionata, cu coada de mai mult de 5 km.

MNU

Din cate stiu, exista niste obligatii referitor la coridoarele majore de transport. Trebuie tinute deschise si functionale. E la fel si cu perioada de iarna. Numai la noi e ca la nimeni.

Nu se gaseste oare un trasportator mare sa faca o sesizare la CE?

florin74

#1474
Haha, ieri la 10 seara coada avea 5 km. Am stat o ora si jumatate. Pe sensul spre Buc erau 3 masini. Nici un politist care sa permita trecerea mai multor masini, inclusiv pe culoare rosie a semaforului dinspre Buc spre Vâlcea. Vad ca au adus o masina de forat de la Zublin aseara la Dedulesti.

danutzu_1069

#1475
Aseara nu am stat in coada pentru ca am vazut pe WAZE cat de mare e treaba, si am facut stanga imprejur pana la DJ678A (intr-o stare f buna), drum care face legatura cu DN 73C (intr-o stare nu foarte buna) pana in Curtea de Argrs apoi spre Pitesti.
Inteleg ca se lucreaza in zona Dedulesti unde era o "mica problema", jumate din cele doua benzi de urcare (sensul spre Pitesti) este surpata.
Un alt punct in care se lucreaza este la Milcoiu, unde zidul de sprijin a cazut. Unul din sensurile de urcare (spre Rm Valcea) este blocat, dar se circula fara probleme. Zona era excavata si probabil urmeaza armare si turnare de zid de sprijin nou.
Al treilea punct de lucru este inainte de Dedulesti, venind de la Rm Valcea (km153) unde o banda s-a surpat si a fost umpluta cu balast.
Asta a generat problemele descrise cu coada de 5 km.. Zona este semaforizata

udar

#1476
Arad-Oradea au fost refacute toate insulitele



mariansb

poze de vineri dupa amiaza , de la Soimus, pe DN76, lot Selina
Apusul m-a prins la Arad.

[/URL]



















[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

rebel

aproximativ o ora am stat si eu vineri pe dn7 spre valcea in coloana :(




asztalos

Buna seara tuturor. Am parcurs in 24 de ore drumul national 75 de la Turda pana la Garda de Sus, dus-intors. Ce pot sa va spun... drumul este prost calitativ... chiar daca sunt putine gropi (numai pe anumite portiuni si in special pe marginea drumului), tot drumul este denivelat. Faci mai mult de doua ore de la Turda la Garda de Sus (120 km). Pe langa calitatea proasta/foarte proasta al drumului (tot imi suna la masina pe DN75) sunt si extrem de multe curbe. Am intalnit si radar la Bistra (pe o portiune mai dreapta).
Oricum, avand in vedere amabilitatea colegilor de pe acest forum, stiam la ce sa ma astept si am setat tempomatul la 65-70 km/h dupa care ma concentram la peisajul frumos :)

dr4qul4

Quote from: danutzu_1069 on August 23, 2014, 02:07:58 PM
Are cineva idee cat vor dura lucrarile la DN7 (pitesti - R. Valcea?? Alea care genereaza cozi kilometrice...
S-au anuntat undeva lucrarile astea? si ca se circula alternativ pe o banda?
Oare militienii cu MVC-uri care stau la panda prin zona asta, de ce nu deviaza traficul prin curtea de Arges, de exemplu?
Te lasa sa te duci ... ca boul si sa stai cu orele in coada.
Asta a fost aseara,, in zona mentionata, cu coada de mai mult de 5 km.
Teoretic pana in octombrie.
Pe Curtea de Arges nu se poate devia, deoarece este cazut drumul la Piatra (mult mai rau ca la Dedulesti). pe o distanta de 2-300 de metrii sunt vreo 5 restrictii, dintre care una de vreo 50 metrii unde a cazut complet drumul si au pus niste pamant. Se merge intr-un fel pe o banda dar nu as vrea sa ma prinda ploaia pe acolo.
Daca ar devia si 20% din traficul de pe DN7 atunci s-ar bloca de tot si la Piatra.
In plus drumul devine din ce in ce mai rau, chiar si portiunea Curtea de Arges-Pitesti este foarte valurita.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dan74

#1481
Quote from: asztalos on August 24, 2014, 08:17:04 PM
Buna seara tuturor. Am parcurs in 24 de ore drumul national 75 de la Turda pana la Garda de Sus, dus-intors. Ce pot sa va spun... drumul este prost calitativ... chiar daca sunt putine gropi (numai pe anumite portiuni si in special pe marginea drumului), tot drumul este denivelat. Faci mai mult de doua ore de la Turda la Garda de Sus (120 km). Pe langa calitatea proasta/foarte proasta al drumului (tot imi suna la masina pe DN75) sunt si extrem de multe curbe. Am intalnit si radar la Bistra (pe o portiune mai dreapta).
Oricum, avand in vedere amabilitatea colegilor de pe acest forum, stiam la ce sa ma astept si am setat tempomatul la 65-70 km/h dupa care ma concentram la peisajul frumos :)

Daca ai fi mers pe ruta Campeni - Abrud - Galda de Jos - Teius nu ti s-ar fi parut drumul chiar atat de rau, intre Abrud si Zlatna sunt multe curbe extrem de stranse si pe marginea drumului gropi ce efectiv distrug masina. Astea sunt drumurile din zona Apuseni si e mare pacat pt. ca zona are un extraordinar potential turistic


adiarc

par intradevar mai line....dar nu le vad rostul la iesirea din localitati
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Sunt asa pt ca altfel "zmeii" le-ar "negocia" pe partea dreapta (cea fara curba).

Cand au aparut marcajele rezonatoare inainte de curbe (doar pe sensul de intrare in curba), de doua ori m-am trezit cu bizoni pe contrasens, pt a ocoli marcajul. Pe urma le-au marcat pe ambele sensuri, asa ca acum "te vibreaza" si la intrare si la iesire din curba.