Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Strabag poate asteapta Comarnic-Brasov. Mai ales ca ar putea ramane singuri acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

aia e ca un fel de fata morgana....si pana ce va incepe, daca va incepe, si cand va incepe....deja genul de utilaje si oameni de la terasamente, sau chiar si de la asfalt...stau pe margine.

Plus ca si o gramada de sefi nu prea pot sa-si mai justifice salariile fara productie continua.

Oricum...si Campia Turzii-TGM va mai dura pana se intra in santier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovicor

Foarte bine pusa problema de alecu 26. Bilbaielile guvernantilor/CNADR afecteaza grav constructorii, care, atunci cand prind o lucrare, trebuie sa-si recupereze si salariile platite angajatilor tinuti in stand- bay. O administratie de stat proasta are implicatii directe dar, mult mai grave, "cu manta", ce afecteaza cresterea economica, incasarile la buget, somajul, etc., etc....

florin74

Quote from: alecu26 on July 31, 2014, 11:49:37 AM
este efectiv ultima lucrare a strabag in romania acum. cred ca cu aceasta se mentinea la un relativ relanti de supravietuire, dupa ce nu a castigat nimic pe Deva Lugoj si Sebes Turda, chiar daca a a fost constant pe locul 2.

As zice ca acum la Campia-Ogra-TGM va fi un fel de totul sau nimic.

La drumuri da, dar mai au si alte lucrari. ELI, parca si lucrari pe proiecte de mediu, CFR, nu le plang de mila. Asta e, nu in fiecare zi e sarbatoare. Dupa mult soare urmeaza si cate o ploaie  :)

asztalos

Am trecut astazi prin Sangeorgiu de Mures, DN15. Pe portiunea de 4 benzi (vorbesc de intrarea in Sangeorgiu de Mures dinspre Targu Mures) se montau (la ora 18:30) parapeti de beton pentru despartirea de sensuri. Am si facut niste poze :




NordKapp

Un lucru bun. Sunt destule treceri de pietoni în zona?

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

asadar la bascov e groasa.
nici prin Curtea de Arges nu cred ca e foarte bine.. in zona Piatra drumul era rupt de la inundatiile trecute. Era pus pietris unde asfaltul a fugit cu totul, dar tare imi e teama ca a fost spalata complet de ploile astea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

radudanutz

Citeam in " Turnul Sfatului " ca la anu s-ar apuca de Agnita - Sighisoara, ma duc pe acolo si cred ca o sa fac mai putin cat ca drumu e plin de curbe din alea nasoale......


adiarc

dar cu toate acestea n-are limite de viteza aberante
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

centrul de proiectare este la TITU pentru ca li s-a dat baza aeriana Boteni care avea toate facilitatile posibile: birouri, pista si hangare subterane imense. In plus, este amplasata departe de ochii lumii.
Odata cu infiintarea bazei americane de la Constanta, baza de la Boteni a fost inchisa asa ca este un lucru bun pentru toata lumea.

In ceea ce priveste modernizarea drumului nu stiu la ce va ajuta Renault-ul deoarece drumul are si acum pana la Baldana 2 benzi. De acolo avem o banda dar nu traficul pune vreo problema ci traversarea celor 2 sate: Slobozia Moara si Lunguletu, de unde capitala se aprovizioneaza cu varza si cartofi. fiecare familie are cel putin  1 tractor sau o caruta, iar targul din mijlocul satului Lunguletu blocheaza mereu soseaua.
Foarte multe masini de marfa opresc pe marginea drumului pentru aprovizionare, tractoristii vireaza la stanga pe unde au chef iar muntii de varza (cand se recolteaza) ajung pana in strada.

Acum de la sosea si pana la garduri distanta este destul de mare (peste 5-7 metrii) dar cand vor largii la 2 benzi, toti vor parca pe prima banda si nu vad tractor care sa ocoleasca macar 1 km. Mai degraba vor da parapetii la o parte (considerand ca vor moderniza drumul exact cum e pana la Baldana) si vor merge tot pe unde vor ei.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

un nou exemplu legat de viziunea Cnadnr si gandirea pe termen lung.....daca nici exportatorul nr.1 al tarii , nu merita centuri ocolitoare ale celor 2 sate ( indiferent cat costa ) , atunci nu stiu cine mai merita  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura