News:

.

Main Menu

Trenuri Internationale

Started by Ionut, May 14, 2018, 06:49:31 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dragos76

Mi se pare o idee extrem de bună. Așa va merita și să mergi la schi cu trenul (ajungi dimineața în Viena, schimbi cu trenul ce te duce la munte, și ești acolo pe la amiază). Sau să faci un weekend prelungit în viena, nu mai pierzi o zi pe drum, ci o noapte în care dormi :)

40-0802-5

Quote from: GML on August 26, 2021, 08:22:03 AM
Cluj-Viena nu era dimineata initial?
Sunt curios, ce va fi cu partea de Satu Mare al trenului, ca initial venea o parte de la Satu Mare pana la Püspökladány.
Poate va fi reintrodus macar trenul de la Satu Mare pana la Debrecen.

Ba da, pe la ora 7. Circula pana la Budapesta in trasa fostului IC "Ady Endre" 362/3, ca tren 143/4. De la Püspökladány i se mai atasa o grupa de la Satu Mare venita prin Valea lui Mihai - Debrecen, tren 686/7 "Somes".  :D

frunzaverde

@dragos76 - asta daca ii pun dormitoare si cusete. Ca daca e doar scaun clasa a 2-a pe noapte... degeaba.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vlad94

Am doua propuneri pt trenuri internationale:
-Grupa pentru Timisoara-Viena la Dacia. (pe cfr calatori apare 12348 /12349 deviat prin Faget??? )
-Reluare tren Timisoara-Varset.

frunzaverde

@Vlad94 : Grupa Timisoara - Viena nu au cu ce s-o faca. Gandeste-te ca sunt fix 7 cusete in toata Romania apte de Viena, arhaice, (si nici ungurii nu stau mai bine, n-au cusete pentru Budapesta - Cluj - Deda - Brasov de noapte, care e raspunderea MAV). Nici la dormitoare nu sta CFR-ul mai bine, si nici la vagoane scaun... Iar OeBB nu pare interesat de Nightjet in Romania...

Timisoara - Vrsac nu cred ca o sa o vedem prea curand inapoi. Ambii operatori de pasageri au probleme mari financiare, datoriile si lipsa de MR au facut ca trenul sa fie anulat in trecut. Nici una din probleme nu s-a rezolvat, de nici una din parti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

CFR face trenurile de Stamora Moravita cu Malaxe 900. Trenurile de Vîrșeț erau cu un Desiro.
Acuma CFR zice ca sîrbii n-au plătit și de-aia au scos trenurile.

nu stiu ce a fost dincolo pe Jimbolia ca acolo sîrbii făceu cu LVT.

Oare sîrbii nu ar putea prelungi trenurile lor pînă la Stamora Moravița? că ei au automotoare mai noi rusești.





dragos76

frunaverde, mă gândeam că e evident că dacă îl fac tren de noapte o să pună și dormitoare/cușete. Deși, din ce zici tu, pare-se că nimeni nu are de unde/ de ce. Dacă e așa și nu se modifica și componența, atunci mutarea ca tren de noapte ar fi o măsură sinucigașă.

ALEXCFR

Apare trenurile 348/349 Bucuresti-Arad-Bucuresti ca grupa la trenurile 346/347
Apar trenurile 370/371/374/375/376/379 Arad-Curtici-Budapesta
Apar trenurile 401/402 Chisinau-Bucuresti-Chișinău
Apar trenurile 377/378 Timisoara-Budapesta si retur

tom_sawyer

În următoarele luni se va relua circulația Trenului Prietenia, care a fost suspendată anul trecut, din cauza restricțiilor impuse în contextul pandemiei de coronavirus.

Conducerea Întreprinderii de Stat Calea Ferată din Moldova a emis un ordin ca începând de luni, 27 septembrie, personalul tehnic al depoului de pasageri să iasă la lucru pentru a repara vagoanele trenului Chișinău-București.

Repunerea în circulație a acestui tren este planificată în următoarele luni, au declarat pentru site-ul de la Chișinău Noi.md surse bine informate de la CFM.

Se așteaptă ca acest tren să circule de două ori pe săptămână, în condițiile în care înainte de pandemie circulația sa era zilnică.

https://clubferoviar.ro/circulatia-trenului-prietenia/

TibiV

Ca se apropie 18 martie...

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/modificari-temporare-in-circulatia-trenurilor-21/

18 februarie 2022

În urma solicitării primite de la administrația feroviară ungară – MAV referitor la efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară din Ungaria (între stațiile Bekecssaba și Lokoshaza), CFR Călători informează că în perioadele 19 – 28 martie 2022 și 20 – 29 aprilie 2022 vor interveni modificări în circulaţia trenurilor internaţionale, astfel:

în perioadele 18–28 martie 2022 și 19–29 aprilie 2022

trenul IR 75 Budapesta – Brașov se anulează în relația Lokoshaza – Sibiu – Brașov.
trenul IR 72 București Nord – Budapesta se anulează pe distanța Arad – Lokoshaza și circulă conform graficului de circulație în relația București Nord – Timișoara Nord – Arad.
trenul IR 370 Arad – Szolnok se anulează în relația Arad – Lokoshaza.

în perioadele 19–29 martie 2022 și 20–30 aprilie 2022

trenul IR 74 Brașov – Budapesta se anulează pe distanța Brașov – Sibiu – Lokoshaza.
trenul IR 73 Budapesta – București Nord se anulează pe distanța Lokoshaza – Arad și circulă conform graficului de circulație în relația Arad – Timișoara Nord – București Nord.
trenul IR 371 Szolnok  – Arad se anulează  pe distanța Lokoshaza – Arad.

în perioadele 18 – 27 martie 2022 și 19 – 28 aprilie 2022

trenul IR 78 se anulează pe distanța Timișoara Nord – Lokoshaza și circulă conform graficului de circulație în relația București Nord – Timișoara Nord.
trenul IR 472 se anulează în relația București Nord – Brașov – Sibiu – Curtici – Lokoshaza.

În data de 24 aprilie 2022, trenul IR 472 va circula ca tren IR 12635 în relația București Nord (plecare 16.37) – Chitila – Brazi – Ploiești Vest – Brașov (sosire 19.07).

în perioadele 19 – 28 martie 2022 și 20– 29 aprilie 2022

trenul IR 79 se anulează pe distanța Lokoshaza – Curtici – Timișoara Nord și circulă conform graficului de circulație în relația Timișoara Nord – București Nord.
trenurile IR 378 si IR 377 se anulează în relația Timișoara Nord – Lokoshaza si retur.
trenurile IR 376 si IR 379 se anulează în relația Arad – Lokoshaza si retur.
trenul IR 473 Lokoshaza – Sibiu – Brașov – București Nord va circula ca tren IR 12632 în relația Brașov (plecare ora 10.02) – Ploiești Vest – Brazi – Chitila – București Nord (sosire ora 12.28).
trenul IR 374 Arad – Curtici – Budapesta se anulează pe distanța  Curtici – Lokoshaza  și  circulă conform graficului de circulație în relația Arad – Curtici.

în perioadele 20 – 29 martie 2022 și 21– 30 aprilie 2022

trenul IR 375 se anulează în relatia Budapesta – Lokoshaza – Arad.

în perioadele 20 – 29 martie 2022 și 21–30 aprilie 2022

trenul IR 1635 Bucuresti Nord – Chitila – Brazi – Ploiești Vest – Brașov va circula ca tren IR 12635 în relația București Nord (plecare ora 16.37) – Chitila – Brazi – Ploiești Vest – Brașov (sosire ora 19.07).

Pasagerii care au bilete la aceste trenuri în trafic intern și doresc să renunțe la călătorie pot primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziţionate şi neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Detalii pe www.cfrcalatori.ro, la secţiunea Trafic intern/Renunțarea la călătorie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Romania to the UK by Train! 6 conuntries, 5 trains, 46 hours...

Pleaca din Bucuresti, ajunge in Londra.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#116
Trenul făcut cu automotoare CFR Chișinău-Ungheni-Iași Socola se pare că are călători din moment ce sunt 2 curse zilnice:

Trenul de pe cursa Iași-Chișinău circulă de două ori pe zi, de luni până duminică.

📌Graficul plecării/sosirii:

🟢  06.33 Plecarea din Gara Feroviară Chișinău, sosirea la Gara Internaționață Ungheni- ora 09.51. Garnitura ajunge la Iași (Socola) la ora 11.13.
Retur:
•  11.40 Plecarea din Gara Iași (Socola), sosirea la Gara Internațională Ungheni- ora 12.57.  Garnitura ajunge în Gara Chișinău la ora 16.15.

🟡Cea de-a doua cursă va avea următorul grafic:
•  09.33 Plecarea din Gara Feroviară Chișinău, sosirea la Gara Internațională Ungheni - ora 13.00. Garnitura ajunge în Iași (Socola) la  ora 14.27
Retur:
•  17.40 Plecarea din Gara Iași (Socola), ajunge la Gara Internațională Ungheni- ora 19.32.  Garnitura ajunge în Gara Chișinău la ora 22.00

➡️ Costul biletului: 90-100-130 MDL, în funcție de clasa de confort. Din Ungheni până la Iași, biletul de călătorie costă 54- 46- 41 MDL.

https://ro-ro.facebook.com/cfm.md/

Păcat că durează o oră controlul vamal.

Sorinus

Sunt in IR349 spre Craiova. Inteleg ca e international, dar vagonul in care sunt e vechi, cu compartimente in capat si salon la mijloc. Am prins un personal de Targosviste cu acelasi tip de vagon. Si nu este mult mai bine intretinut. In fata mea, fiecare abtibild cu nr locului e diferit.

40-0802-5

@Sorinus

E international doar pentru ca are grupa aia de Viena care consta dintr-un WL.
Celelalte vagoane sunt de Timisoara. Practic trenul asta e fosta pereche 1692/3 prelungita de / pana la Arad.

Or fi vechi (cam 35-40 ani la sasiu), dar le prefer in locul saloanelor alea AVA ponosite. Du-te si circula cu EC 332 Linz - Praga si sa-mi spui cat crezi ca e varsta acelor vagoane.
Spoiler: sunt mai vechi decat 22-96-urile noastre. 

Iar faptul ca le arunca la curse de naveta e doar un alt deget mijlociu din partea SNTFC. In conditiile in care inca mai se baga bani in epave de 20-49 1xx si 20-68-uri trantite apoi in cel mai mare sictir la IR.

*rant over*

Emyke24

Bună tuturor, vin și eu cu o întrebare referitoare la faptul că dacă România intră în spațiul Schengen începând cu ianuarie 2023,Mersul Trenurilor ce va intra în vigoare incepand cu decembrie anul în curs va avea schimbări referitoare la rutele internaționale spre Bulgaria și Ungaria ținând cont că practic controlul vamal va fi eliminat și timpul de staționare rezumând la de exemplu: 1-3 minute în Curtici și 1-3 minute în Lőkösháza sau chiar fără oprire nemaifiind necesară cuplarea la vagoanele ungurești? Ar fi o mare prostie să nu eliminăm timpii de staționare in "vamă" odată intrați în Schengen.