Aeroportul International Brasov [GHV]

Started by radu24, July 27, 2012, 10:35:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

@csebi24 deci logica ta e sa subveentionam undeva la minim 20 eur/pax pentru un turist care vine sa cheltuie maxim 400 eur/werkend. Tin sa mentionez ca taxa de statiune si ce mai suge primaria din taxe, la ora actuala in horeca nu sare de 5%. Asta in conditiile in care aduci cu taraita maxim 350 de turisti cu avionul pe weekend.
Maxima afacere... 

mirceaeliade

Celelalte aeroporturi (gen Sibiu) nu subventioneaza din bugetul central? In sensul de ce se poate in alte locuri dar la AIBv nu GHM nu se poate?

Sorinus

In afara de OTP si Cluj, cred ca toate subventioneaza cumva Wizzu`. Dar diferenta e ca ele existau deja, ori le abandonezi, ori le gasesti un rost.

hefaistos

:D  :D  :D
Uite ca acum și acesta exista.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

survola

Pista nu este niciodată fără rost.
Vin aeronave de afaceri, aviație de școală etc.
Aerogările exagerat de mari sunt problema aici, unde nu există trafic.
In România mai este mare nevoie de hangare pe aeroporturi.

csebi24

@dumbravaandrei eu ziceam ce consider fezabil ca aeroportul sa functioneze, eu Clujean fiind nu am niciun beneficiu ca avem aeroport la Brasov sau nu, dar ca pasionat de infrastructura ii singurul lucru viabil ca sa cresti aeroportul ca trafic.

căpșuna_zburătoare

Băneasa nu există în marea schemă a traficului de călători din capitală iar Otopeni se apropie de limitări (știu - de la aerogară, dar ideea e că se apropie de limită). Și mereu va fi bătaie pe sloturile de dimineață sau seară.
Dacă Ghimbav ar fi fost legat de autostradă de București... precum în planurile de demult... e cel mai apropiat aeroport serios de capitală, ar fi putut functiona, metaforic: 0,5 normă brașoveană și 0,5 normă bucureșteancă, un suplinitor parțial pentru București. Ca un fel de Beauvais pentru CDG, care e la 1h30 de Paris.

O autostradă Brașov-București ar fi cu dublu sens, adică și clienți brașoveni s-ar deplasa la Otopeni, însă overall, sloturile cele mai siropoase la Otopeni sunt totuși limitate iar până crește capacitatea la Otopeni, până se autorizează și construiesc extinderile necesare, tocmai bine ar fi furat Ghimbav niște curse, cât să-i dea avânt, apoi mai apar oportunități pe parcurs.

Chiar, ce știți despre studiile sau planurile de articulare între Ghimbav și [viitoare] autostrăzi? M-am uitat pe 130km.ro și văd că NICI MĂCAR în planificare nu mai sunt autostrăzi în jurul Brașovului.

Și apropo de ideea cu viitoarele limitări pe Otopeni, dacă se termină autostrada pe valea Oltului (e în construcție), e posibil să devină Sibiu un fel de suplinitor pentru București? Sau Craiova, de când cu drumul expres?

dr4qul4

Sau Constanta? Hai sa fim seriosi. Suplinitorii astia pt OTP sunt la fel de seriosi ca hartile alea de pe 130km.ro.
Daca vrei harta serioasa, gasesti aici sau pe site-ul API (e aceeasi)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

Da... cati suplinitori o sa aiba otopeniul... constanta, craiova, sibiu, brasov, curand si galati, mai vor si astia de la ruse sa-si faca aeroport...

@căpșuna_zburatoare... 80% din zborurile de pe otp sunt low-cost. Ce naiba sa mai distribui pe unde? Pe CDG sau Heathrow, low-cost-urile sunt neglijabile ca pondere, de aia si zbori la 150km departare, ca efectiv nu prinzi sloturi la orele care trebuie.
Efectiv unii nu vor sa se impace cu ideea ca s-aunaruncat niste bani degeaba. Si acum cauta tot neamul de conspiratite si scenarii aiurea ca sa mai ingroape si alti bani in rahatul asta de aeroport pe tot neamul de drumuri de conectare la autostrazi si centura, cale ferata dubla, la anul cred ca apare si proiect de gondola direct pana in poiana...  :headbash: :headbash: :headbash:

pasadia

Nu știu dacă îți sunt cunoscute planurile semnate de Macedonschi, cele cu drum de legătură între centura Brașov și Poiana Brașov, justificate prin necesitatea de a duce rapid turiștii de pe aeroport până la Capra Neagra. Trubadurul de baza al orașului chiar insistă ocazional cu asemenea idei...

dumbravaandrei

#865
Din pacate imi sunt cunoscute...
Planuri de metrou mai lipsesc aeroportului aluia...

mirceaeliade

#866
Da, la categoria planuri megalomanice am vazut din 2023 deja o prezentare serioasa cu ceva in genul o telecabina spre Poiana undeva din dreptul la Cristian.  La cat de mult sunt blocate proiectele mari in zona asta, de la ne-progres A3+A13, la lipsa la vreun contract pe zona metropolitana feroviara, inclusiv spre aeroport, nu stiu de ce se bate bate apa in piua pentru proiecte fara profit.

Dar in acelasi timp prin alte locuri sunt destule baliverne, gen la aeroportul Timisoara parca se vrea de un giratoriu feroviar suspendat, iar prin Braila se planuiesc doua DExuri din A7 care dubleaza DNuri in loc de un A lat si nou.  Asa ca in aruncatul banilor degeaba nu stiu daca ca Brasovul e chiar in top.

edit: sursa

Vlad94

^ Nu am auzit de giratoriul feroviar suspendat. Cum vine asta?

TVlad

Cum, giratoriu feroviar altundeva decit la Brasov, patria giratoriilor...? Le-au furat ideea si au dus-o la alt nivel, ca sa zicem asa.

trex

Quote from: mirceaeliade on January 08, 2024, 02:01:39 PM[...] iar prin Braila se planuiesc doua DExuri din A7 care dubleaza DNuri in loc de un A lat si nou.  Asa ca in aruncatul banilor degeaba nu stiu daca ca Brasovul e chiar in top. [...]

Bag mana in foc ca e spre Mangalia...