News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Aeroportul International Brasov [GHV]

Started by radu24, July 27, 2012, 10:35:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

@cavver - pai tocmai, ca programul initial nu a fost gandit in jurul unor overnight-uri, ci pentru frecventa de pranz *A (care e intotdeauna prima introdusa) si ceva low-costuri in W. Ca Dan Air a visat ca poate face overnight in prima zi... arata amatorismul lor.

Iar aruncatul cu "se pune in pericol siguranta" pe mie ma convinge sa nu mai zbor vreodata cu ei, chiar si cand sunt wetlease. Este absolut inacceptabil ca siguranta sa fie tratata asa - balcanism politic - daca asta e politica de safety, eu nu ma sui in asa ceva!

@survola - motivul de curfew e cel de zgomot. Dar efectul e acelasi - aeroportul e inchis operational - se inchide handlingul, in multe cazuri se inchid serviciile CTA etc.. Si chiar si aeroporturi teoretic H24 nu sunt real H24. Aeroportul de langa mine, ARN/ESSA e H24, dar doar pentru aterizari, cargo si aviatie generala - pentru deservire pasageri pe plecari e inchis de la 00:00 la 04:00.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on June 27, 2023, 03:10:57 AMPresupun ca imi dai dreptate ca asemenea ore de munca sunt inacceptabile. Asa ca ai nevoie de ture, cu sporuri de ore infecte.
Evident ca sunt inacceptabile. S-a incercat asa ceva la un moment dat la OTP, la propunerea unor corporaTristi rupti de realitate - si rezultatul a fost un esec total.

dumbravaandrei

fratilor, e ilegal sa imparti programul de munca in halul asta. poti pune in ture decalate de minim 12 ore, dar nu e legal sa spargi programul de munca in 2h dimineata, 2h la amiaza si 2h seara... uitati de aberatia asta..
iar sa platesti personalul sa lucreze in ture 12/24 sau 16/32  /  16/48 costa aproape triplu decat daca ai lucra in doua schimburi normale...

Sorinus

Deci daca DanAir isi iau calabalacul, Brasov ramane fara zboruri regulate. Dar era imperios necesar aeroportul... Macar de l-ar utiliza ca baza SMURD extinsa sau ceva, sa-si mai ia niste subventii de la statul roman.

GIV

@Sorinus, au declarat ca nu strang momentan
 o sa vina si wizz prin toamna

mirceaeliade

#800
"Așa se vede decolarea unui avion în sala ROMATSA din Arad"
https://v.redd.it/0tmovtoklp9b1

QuoteBILANT LA DOUA SAPTAMANI DUPA INAUGURARE – Pe Aeroportul din Brasov s-au imbarcat si debarcat peste 3.000 de pasageri

In perioada 15-30 iunie, pe Aeroportul International Brasov-Ghimbav au avut loc 43 de decolari si 43 de aterizari, iar un total 3.163 de pasageri au efectuat procedurile de imbarcare, respectiv de debarcare, anunta Consiliul Judetean Brasov. Aici intra zborurile si pasagerii curselor comerciale de linie efectuate de compania romaneasca DAN AIR, charterele spre Antalya si Creta puse la dispozitie de agentiile de turism, precum si cursele private.

In prezent, de la Brasov se poate calatori cu DAN AIR spre destinatii din Germania – Nurnberg, Munchen si Stuttgart, Belgia – Bruxelles, Anglia – Londra, Spania – Barcelona, Valencia, Madrid si Malaga, iar la acestea se adauga, incepand de luni, 3 iulie, Italia – Roma.
https://infrapress.ro/2023/07/03/bilant-la-doua-saptamani-dupa-inaugurare-pe-aeroportul-din-brasov-s-au-imbarcat-si-debarcat-peste-3-000-de-pasageri/

dr4qul4

care o fi delay-ul? Sunetul sigur e instand, dar video intarzie. Daca este peste 0,5s, atunci poate fi deranjant...chiar periculos in anumite situatii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


oneLess

La bilanț, nu ar trebui menționați și cei ce au primit vaucere în loc de îmbarcare?

mirceaeliade

QuoteProiectul liniei CFR la Aeroportul Timișoara a avut ,,prioritate" în mandatul Sorin Grindeanu (deputat de Timiș), respectiv mandatul Ion Simu (director CFR Timișoara și acum director general CFR Infrastructură), spre deosebire de linia de tren Brașov – Aeroport Ghimbav, proiect pe care Guvernul l-a aprobat încă din decembrie 2021, dar acum pare că este ,,tras pe linie moartă" (detalii aici).
https://economedia.ro/tren-direct-la-aeroportul-traian-vuia-timisoara-cfr-infrastructura-lanseaza-licitatia-pentru-linia-de-5-kilometri-linia-de-tren-brasov-aeroportul-ghimbav-mai-asteapta-desi-proiectul-este-aprobat-de.html

pasadia

#805
QuoteDirectorul aeroportului Internațional Brașov-Ghimbav, Alexandru Anghel, a declarat ieri cu ocazia sărbătoririi pasagerului cu numărul 10.000 care a trecut prin aeroport, că Air France, compania națională franceză, ia în calcul ca din luna august să asigure curse Brașov-Paris, conform bzb.ro

[...]

Două companii aeriene luate iniţial în calcul au probleme

Dacă inițial erau luate în calcul patru companii aeriene pentru a opera de pe aeroportul de la Braşov, respectiv Wizz Air, Blue Sky, Ryanair şi Tarom, la acest moment situația este complet schimbată.

    ,,Tarom este acum în restructurare şi nu poate operaţionaliza noi curse. Blue Sky este acum în faliment. Politica Ryanair este de a nu opera de pe aeroporturi noi, astfel că a rămas doar Wizz Air", a declarat Anghel.

Pe de altă parte, el a spus că în perioada următoare, programul de funcţionare a aeroportului rămâne neschimbat.

Blue Sky? Ce naiba, am auzit de Blue Air, dar de Blue Sky nu am mai auzit pana acum... Oare cine e aerianul care a inventat o noua companie, directorul aeroportului sau ziaristul?

SURSA

LE - o fi vorba despre astia: https://www.bluesky-air.com/page/11/introduction

dumbravaandrei

Cred ca i-a tremurat mana ziaristului ca pe Radio Brasov s-a auzit BlueAir si a zis Anghel ca discutia asta era inainte sa intre in faliment.
A zis si ca or sa fie unii din Malta care din iarna vor curse Haifa-RO, cu zboruri pe mai multe aeroporturi de la noi din tara, inclusiv la Brasov. Plus celebra FlyLili...

frunzaverde

Haifa? Macar ar putea sa gaseasca aeroporturi care... chiar exista. Haifa are un aeroport cu 1300 m pista, nu poti avea nici un trafic comercial de-acolo cu autonomie pana in Romania... Singura cursa e un turboprop pana la Larnaca, 300 km, vara.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dumbravaandrei

QuoteAeroportul Brașov. O nouă companie aeriană gata să opereze curse

Aeroportul Brașov. O nouă companie aeriană gata să opereze curse. Compania aeriană Universal Air, cu sediul în Malta, intenționează să opereze curse între Israel și România, precum și curse charter destinate pieței românești. Compania Universal Air a început să opereze, din acest an, curse din Haifa (Israel), un oraș unde trăiește cea mai mare comunitate de israelieni de origine română, iar în viitorul apropiat își propune să ofere mai multe opțiuni de zbor pentru România. Este pentru prima dată în istoria aviației când se vor opera curse aeriene din Haifa către România.

Universal Air, care activează deja cu succes pe piața israeliană, își propune să dezvolte mult activitățile pe piața românească. Din sezonul de iarnă vor fi lansate în premieră cursele dinspre Suceava, Craiova și București (Aeroportul Internațional Aurel Vlaicu Băneasa) către Haifa, cu întoarcere de pe Aeroportul Internațional Ben Gurion din Tel Aviv. Cursele vor fi operate cu avioane model Bombardier DASH Q400, de 78 de locuri. Aceste aparate de zbor sunt foarte confortabile pentru pasageri și oferă posibilitatea operării unei frecvențe mărite de curse charter.
Primele curse, pe ruta București – Haifa, vor fi operate de la jumătatea lunii septembrie.

Cu un avion mic la care fac break-even si la 50-60% load, posibil sa nu fie o ruta chiar asa de rea.

frunzaverde

Nu stiam de astia, dar pare un pipe-dream complet...

Un Dash 8 din Haifa in Brasov ar fi la limita de sus a autonomiei avionului, iar de pe pista de 1318 metri de la Haifa ar avea limite de greutate, probabil undeva la 55-60 pax. Un Dash 8 e eficient la segmente de 1h - 1h30, 350-450 mile, nu 3h45 - 4h si 1100 mile. La distantele astea, CASK-ul e urias... Si da, Q400-ul e comfortabil pentru un turboprop pe un segment de o ora. Nu e deloc placut sa zbori 4 ore in asa ceva...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!