Aeroportul International Brasov [GHV]

Started by radu24, July 27, 2012, 10:35:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Knattspyrnufelag

Exact - mă gândeam la două trenuri pe zi per direcție, dimineața și seara, pentru călătorii 'business'. Ar fi și o strategie bună de promovare. Din punctul meu de vedere trenul e excelent pe ruta asta, eu îl aleg de fiecare dată dacă nu am un motiv special să merg cu mașina.


RobertN


RobertN


pasadia

Sa nu uit: administratorul acelei pagini de fb încasează ceva bani publici (parca 150.000 RON) pentru aceasta pagina de fb și contentul produs. Content care, evident, îi folosește lui Vestea, președintele CJ, în campania lui de realegere.

j0cker

Corect! Dar documentarea video si photo se face ca la carte, iar proiectul a evoluat in 6 luni cat altii in 6 ani.

RobertN

^^

@pasadia: interesant, nu știam. Adică observasem asocierea cu domnu' de care spui tu, doar că nu știam detaliile acestea.

Ce e drept, eu urmăresc construcția în sine, departe de mine tenta politică.

dr4qul4

Daca API ar primi bani pentru fiecare proiect, pentru documentarea foto-video si explicativa de exceptie, atunci cineva chiar ar trai ca un monarh

E buna transparenta, dar cam scumpa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RobertN


myid

eu sper ca se va face si o igienizare a terenurilor de pe langa! Momentan sunt pline cu moloz, resturi de constructii, pamant excavat de proasta calitate,etc.
Arata deplorabil din avion :D


mirceaeliade

bine ca incep devreme.  daca se misca cum s-au miscat si la racordarea la Otopeni, o sa ia destul timp pana sa poti lua trenul de a aeroport.  bine ca macar intra in opinia publica proiectul asta

pasadia

In documentație se spune că e pentru aprovizionarea cu combustibil, nu pentru persoane sau pentru carga (visul umed că aeroportul se justifica prin faptul că INA va livra rulmenții pe calea aerului).

Dar soluția e, dpmdv, proasta: cum terminalul a fost amplasat în capătul sudic al pistei, dacă planificau corect, ar fi realizat un traseu nou de CF intre Bartolomeu și Codlea, un traseu în debleu in zona pistei / terminalului. In acest mod gara aeroportului nu era gara terminala ci una intermediara pentru toate trenurile dinspre Sibiu / Făgăraș / Codlea, ba ar mai fi putut fi construita direct electric, ușurând astfel alegerea unei soluții de tren metropolitan exclusiv electric in jurul orasului.

RobertN