Aeroportul International Brasov [GHV]

Started by radu24, July 27, 2012, 10:35:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Knattspyrnufelag

Pentru turnul de control când se face licitație?

pasadia

Abia au semnat un contract pentru studiu privind "serviciile de navigație aeriană". Cică acest studiu ar trebui sa le spună dacă e mai bine cu turn de control propriu sau cu unul virtual (tot lansează "șopârlițe" cum că ar fi o soluție potrivită turnul de control virtual).

Dar nu e numai turnul de control pe traseul critic. Încă dinainte de a se apuca de pista, adică dinainte de 2012, se vorbește de regularizarea și îndiguirea Bârsei, Raul care trece pe la vest și nord de pista și în lungul.caruia exista o mulțime de lacuri rămase în urma exploatărilor făcute prin balastiere. Și acest proiect se tot zice că îl vor plăti cei de la Ministerul Mediului căci îl vor face prin Administrația Bazinală Olt, SGA Brașov. Dar tot nu se întâmplă...

Evident acum, cu guvern liberal, iar au început promisiunile că în 20-20 se va face...

Knattspyrnufelag

Mulțumesc pentru răspuns. M-am uitat și pe Google Maps între timp. Înțeleg că fără regularizarea despre care vorbești nu poate fi vorba de operarea aeroportului. Sper să nu fie similar cu situația de la CLJ, unde extinderea pistei e blocată de ani buni :(



RobertN

Salutare,

CFR a publicat pe portalul SEAP anunțul de licitație pentru elaborarea studiului de fezabilitate în vederea construirii legăturii feroviare către viitorul aeroport Internațional de la Ghimbav.

Se dorește legarea gării Brașov cu terminalul de la aeroportul Ghimbav, electrificarea liniei și construirea unei legături cu linia Feldioara - Bod.

Detalii și aici.

Mulțumesc.

Xenos


ciprebbe

Am si eu o intrebare ( nu am urmarit in detaliu subiectul).
Nu exista in plan nici un drum care sa plece din giratia de pe centura pana la aeroport? apre a fi sub 3 km distanta. E ok actuala Str. Lanii pt conexiune?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

andrei_rou

Exista un plan : Giratoriu sub podul de la Institutul Cartofului (cu accesele aferente) si pe urma soseaua ar trebui sa continue pana se intersecteaza cu drumul de acces spre aeroport (schitat cu pixul pe planul din link-ul de mai jos):

https://site.judbrasov.ro/upload/files/1553596469_PLAN%20GENERAL%20AEROPORT-MASTER%20PLAN-cu%20viza%20spre%20neschimbare.jpg

Prin curtea Institutului Cartofului banuiesc ca nu o sa fie asa sinuos ca acum, dar nu am detalii pe aceea zona.
Sa ma corecteze cineva daca nu e asa.

ciprebbe

Pe maps se vede conturat un acces ce merge in 101A si nu in 103C cum apare in plan.

Am mai descoperit pe streetview ( cel putin pt mine) ca la constructia lui participa nu doar CJ BV ci si cele din HAR-COV.
Apartia aeroportului cred ca va duce la o diminuare a traficului de pe TGM.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

@Xenos,
pe Hotnews zice asa:

Quote
Ce se spune pe SEAP despre proiectul Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii: ˮRealizare conexiune feroviară cu Aeroportul Internațional Brașov Ghimbav:

În conformitate cu HG nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, acestea vor conține, dar nu se vor limita la: Studiul de Fezabilitate final pentru ˮRealizare conexiune feroviară cu Aeroportul Internațional Brașov Ghimbavˮ, Studiul de traseu pentru legătura la magistrala 300 în zona Bod-Feldioara pentru sporirea accesibilității și pentru realizarea unei legături directe cu Terminalul intermodal Feldioara, întocmit similar unui studiu de prefezabilitate, Studiu privind electrificarea traseului Brașov – Bartolomeu (– Ghimbav) – stație Terminal AIBG – legătura cu magistrala 300, întocmit similar unui studiu de prefezabilitate.

Evident ca deocaamdata nu exista un traseu definitiv, dar cred ca ideea este cam asa:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos


cristi5

Asta ar insemna ca Brasovul ar fi "primul" aeroport din Romania unde se va ajunge pe feroviar din doua directii (chiar 3: Sighisoara/Rupea, Brasov/HarCov, Fagaras/Sibiu). Daca nu apuca Clujul sa mute statia Cj-Est intre timp. Ca de la OTP nu cred ca avem ce astepta, provincia va trebui sa treaca prin GdN


Dagda

Pentru legatura cu M300 se face doar un studiu de traseu, "intocmit similar unui studiu de prefezabilitate", la fel si in cazul electrificarii.
De asemenea consultanta pt finantarea pe fonduri europene este parte din contract.

rota

Consiliul Judeţean construieşte Aeroportul Internaţional Braşov! La două zile de la transmiterea ordinului de începere a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente Terminalului de pasageri, organizarea de şantier este în desfăşurare. Conform graficului de execuţie prezentat de constructor, Asocierea BOG'ART SRL - UTI Grup SA - UTI Facility Management SA, în această perioadă sunt prevăzute montarea containerelor pentru birouri şi muncitori, închiderea perimetrului, realizarea planului de pază la şantier, racordarea la alimentarea cu energie electrică, alte pregătiri pe teren.
Precizăm că în situaţia actuală, marcată de eforturile autorităţilor privind limitarea răspândirii infectării cu noul coronavirus şi de instituirea stării de urgenţă la nivel naţional, lucrările se desfășoară cu respectarea tuturor măsurilor de prevenţie.
Periodic vă vom ţine la curent cu evoluţia lucrărilor, atât prin intermediul fotografiilor, cât şi prin materiale video.


SURSA