Aeroportul International Brasov [GHV]

Started by radu24, July 27, 2012, 10:35:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

andrei_rou

Mersi. Am inteles. Dar daca cumva contesta careva din cei doi ofertanti rezultatul din februarie, atunci adio 2020. Si mai au de lansat si licitatia pentru terminal si turn de control... La anul ar trebui sa aiba bani pentru ambele,si sunt mai multi ca ceea ce au cheltuit anul asta...
.

Ionut

Stiu ca va plac stirile astea, mai ales termenele. :)




Speranţa unui aeroport la Braşov prinde contur: CJ alocă 22 mil. euro pentru viitorul terminal

Consiliul Judeţean Braşov va investi 22 mil. euro în realizarea terminalului de pasageri al viitorului aeroport internaţional Braşov-Ghimbav, care va avea o suprafaţă totală de 11.000 mp şi va fi construit pe trei niveluri, anunţă CJ Braşov.

Scheletul va fi din beton armat, iar pereţii din sticlă. Subsolul va fi destinat fluxului de bagaje şi unor spaţii administrative (transformatoare, rezerve de apă, depo­zite), la parter va fi zona de check-in (cu 10 birouri) şi spa­ţii comerciale, iar la etaj vor fi patru fluxuri de securitate, zona de control paşapoarte, zona de îmbarcare şi spaţii comerciale. Conform arhitectului Dorin Ştefan, pentru realizarea proiectului tehnic va fi nevoie de aproximativ trei luni, iar pentru realizarea lucrărilor propriu-zise, de un an şi jumătate. Costul unui metru pătrat de construcţie este estimat la 2.000 de euro, ceea ce face ca întreaga investiţie în terminal să ajungă la 22 mil. euro, potrivit calculelor ZF. ,,În prezent sunt transmise la avizare documentele prin care sunt stabilite fluxurile din terminal. După avizarea acestora, vom pregăti caietul de sarcini pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor. Estimăm că în această toamnă vom lansa licitaţia şi că vom semna contractul. În cursul iernii ar urma să se elaboreze proiectul, iar anul viitor să înceapă lucrările", a declarat Adrian Veştea, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov.

ZF

andrei_rou

#272
Si turnul de control si balizajul oare sunt prinse aici? Sau e doar strict terminalul? 11000 mp se pot face in 12 luni, nu cred ca e nevoie de 18 luni,da nah.. Oricum, daca nu porneste santierul in martie 2019, promisiunea de 2020 e "PA". In alta ordine de idei ar trebui sa inceapa sa caute si ceva personal pentru operarea aeroportului. Ca.. Poate dupa aia se trezesc cu el gata si nu au angajati:). Totusi nu e constructie uzuala pentru care sa gasesti personal in zona.

Harry

^^ 18 luni e o marja care se ia in calcul in caz de intervin itnarzieri sa nu fie nevoie sa stea sa astepte sa iasa iar autorizatiile de construire si etc. De facut se poate face in cateva luni. Selgros 2 si Dedeman 2 Constanta au fost ridicate in 3 respectiv 4 luni.

Dagda

^oare chiar se pot face in doar 2-3 luni respectivele grinzi de beton? sau se pot folosi prefabricate?

Harry

de ce sa nu se poata folosi prefabricate?

andrei_rou

Eu cred ca vor folosi prefabricate. E practic o hala P+1. Nu vad de ce nu ar lucra cu prefabricate ca este mult mai elegant si rapid.

mihaionescu

Nu cred ca problema este la ridicarea structurii, ci mai mult la finisaje. NU se pot compara finisajele din metro sau selgros care sunt la nivel de hala de productie cu cele dintr-un aeroport.  Aici cred ca va dura cel mai mult, da si la infastructura IT si de securitate care presupun ca e destul de complexa.

andrei_rou

Stati ca deocamdata macheta e draft de arhitectura(din cate stiu eu) . Se mai optimizeaza cand se va face PT-ul de structura. Finisajele nu cred ca vor fi asa complicate, dar vor fi migaloase si vor toca timp mult de la rigipsari. Iar la instalatii in afara de ceva mai "exotic" de la SRI, STS etc. nu are ce sa fie complicat... Adica ca si complexitate il plasez undeva intre Coresi(Mall) si Kronsoft. (ca si complexitate de executie, nu ca si suprafata). O firma cu experienta medie nu ar trebui sa aiba nici o problema sa-l dea gata.

Dagda

#279
Licitatia pt 'macheta' include si proiectul tehnic parca, doar executia va fi separata.

Ionut

Aeroportul din Brașov pare mai aproape de realitate - Consiliul Județean vrea să lanseze până la finalul acestei luni licitația pentru proiectarea și construcția terminalului de pasageri

Consiliul Județean Brașov vrea să lanseze până la finalul acestei luni licitația în vederea proiectării și construcției terminalului de pasageri de la Aeroportul Ghimbav. Investiția în acest terminal este estimată la 22 de milioane de euro, informeaza BizBrașov. Despre aeroportul Brașov s-a vorbit mult în ultimii 15 ani, dar lucrările au început în 2012, iar pista a fost realizată acum patru ani și până de curând proiectul a stagnat. Consiliul Judeţean şi-a propus ca  Aeroportul Internaţional Braşov să fie funcţional în anul 2020.

,,Am definitivat aspectele de detaliu privind finalizarea caietului de sarcini pentru proiectarea și execuția terminalului de pasageri, astfel că până la sfârșitul lunii septembrie să putem demara această licitație în sistemul de achiziții publice", a explicat Adrian Veștea, citat de BizBrasov.

Terminalul va avea o suprafaţă totală de 11.000 mp şi va fi construit pe trei niveluri. Scheletul va fi din beton armat, iar pereţii din sticlă. Subsolul va fi destinat fluxului de bagaje şi unor spaţii administrative (transformatoare, rezerve de apă, depozite), la parter va fi zona de check-in (cu 10 birouri) şi spaţii comerciale, iar la etaj vor fi patru fluxuri de securitate, zona de control paşapoarte, zona de îmbarcare şi spaţii comerciale.

Publicația Bună Ziua Brașov notează că, începute în 3 august, lucrările la suprafeţele de mişcare ale Aeroportului Internațional Braşov sunt în grafic, fiind aproape gata calea de rulare Alfa, care face legătura între pista de decolare-aterizare şi platforma de îmbarcare –debarcare.

Calea de rulare Alfa are o suprafaţă de 8.065 mp şi, din punct de vedere structural, este similară pistei. ,,Dacă vremea va fi favorabilă, în 20 octombrie vom putea finaliza realizarea platformei de îmbarcare-debarcare, cu o suprafaţă de 19.100 mp. Am toate motivele să fiu încrezător că lucrările vor fi încheiate la termenul prevăzut în contract, ceea ce înseamnă că până la sfârşitul lunii noiembrie va fi gata şi extinderea reţelelor de canalizare şi drenaj aferente pistei de decolare-aterizare", a transmis ieri preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, după ce a mers pe şantier, pentru a verifica stadiul lucrărilor.

Lucrările din această etapă de realizare a aeroportului sunt realizate de SC Porr Construct SRL, valoarea contractului fiind de 31.631.476 lei (TVA inclus), finanţarea fiind asigurată integral din bugetul judeţului Braşov pe anul 2018.

Hotnews

rota

A fost reluată licitația deschisă pentru ,,Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav, etapa a III-a, Proiectare și execuție lucrări de construcții și instalații pentru nouă obiecte".
După parcurgerea tuturor etapelor procedurale, comisia de evaluare a ofertelor a hotărât anularea atribuirii contractului de achiziție, pe considerentul că nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă.

Arena Construct

andrei_rou

#282
Pai treaba sta cam asa: Comisia de licitatie a cerut clarificari si de la Constructii si de la Porr. Constructii nu a raspuns la clarificari si a fost descalificata. A ramas in cursa Porr. Cand au ajuns la evaluarea financiara, au constatat ca Porr a ofertat un pret cu 50% mai mare ca valoarea estimata si din aceasta cauza au declarat oferta inadmisibila... Comisia de la CJ a hotarat ulterior ca valoarea estimata e OK si au repus licitatia pe Sicap.. Sunt cateva semne de intrebare aici.. Adica Constructii "s-a retras" din cauze absolut penibile si Porr a ofertat cu 50% peste valoare... +ca au fost doar 2 ofertanti initial, ceea ce eu cred ca e cam putin. Nu am descarcat listele de pe Sicap, dar oricum mie nu-mi miroase a bine licitatia asta...

tom_sawyer

Quote from: rota on October 11, 2018, 05:59:28 PM
A fost reluată licitația deschisă pentru ,,Aeroportul Internațional Brașov – Ghimbav, etapa a III-a, Proiectare și execuție lucrări de construcții și instalații pentru nouă obiecte".

CN1005037

georgec


Consilierii județeni vor discuta indicatorii tehnico-economici pentru viitorul terminal al Aeroportului de la Ghimbav

Potrivit referatului de specialitate transmis consilierilor județeni, valoarea totală a investiției pentru terminalul proiectat de arhiectul râșnovean Dorin Ștefan este de 184.671.650 de lei, din care 111.054.250 de lei sunt alocați pentru partea de construcție.


http://newsbv.ro/2018/10/28/consilierii-judeteni-discuta-indicatorii-tehnico-economici-viitorul-terminal-aeroportului-ghimbav/