Aeroportul International Brasov [GHV]

Started by radu24, July 27, 2012, 10:35:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dagda

Ceata se formeaza in special in zona Bran-Tohan, dar nu este un fenomen chiar atat de frecvent.

coco.serban

Se redeschide şantierul la Aeroportul de la Ghimbav




Sursa: http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=index&s_id=183689

Lucrările vor dura patru luni de la momentul deschiderii şantierului
După mai bine de trei ani şi jumătate, mai exact după trei ani, nouă luni şi 17 zile, Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav este din nou în şantier. La sfîrşitul săptămînii trecute, firma care a cîştigat contractul pentru execuţia lucrărilor la căile de rulare Alfa şi la altor amenajări de lîngă pistă, a început organizarea de şantier. Anunţul a fost făcut de preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian Veştea, care faţă de alte împrejurări şi alţi reprezentanţi ai administraţiei judeţene, a preferat calea de comunicare Facebook. ,,Astăzi, constructorul căilor de rulare ale Aeroportului Internaţional Braşov a început organizarea de şantier. Am fost prezent să le urez spor la treabă", a scris Veştea pe Facebook unde a postat şi o fotografie-mărturie.

Termen de finalizare în patru luni

Potrivit proiectului, în această etapă se va realiza calea de rulare Alfa, cu o lungime de 200 de metri şi o lăţime de 23 de metri plus acostamente, platforma de îmbarcare-debarcare, care va avea dimensiunea de 135 m/145 m şi va permite staţionarea a trei aeronave de categoria C cu anvergura aripilor de 36 de metri, canalizarea pluvială, iluminatul platformei şi elemente de protecţie a construcţiilor din banda pistei. Suprafeţele de mişcare aeroportuară vor fi realizate din dale de ciment cu o grosime de 41 de centimetri. Finanţarea va fi asigurată integral de la bugetul judeţean. Lucrările vor fi executate de firma bucureşteană SC PORR Construct SRL, cea care a cîştigat licitaţia pentru realizarea obiectivului, pentru 26,581 milioane lei la care se adaugă TVA în valoare de 5,050 milioane lei. Lucrările vor dura patru luni de la momentul deschiderii şantierului.

Încă un studiu pentru pista aeroportului

Potrivit preşedintelui Consiliului Judeţean, Adrian Veştea, la sfîrşitul săptămînii trecute au început şi studiile CBR pentru pista aeroportului. CBR, California Bearing Ratio, măsoară capacitatea portantă a pămîntului natural şi este un coeficient în funcţie de care se stabileşte ce tonaj suportă terenul alăturat pistei de aterizare.
Reamintim că pista de decolare aterizare, care a costat 17 milioane de euro, a fost inaugurată în 3 octombrie 2014. Ea are o lungime de 2.820 de metri şi o lăţime de 60 de metri, care permite aterizarea unor aeronave de tipul Boeing 767, 757 şi Airbus 310 sau 300.

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1002715]    Data publicare: 27.07.2018 01:40

Aeroportul International Brasov-Ghimbav Etapa a III -a PROIECTARE SI EXECUȚIE LUCRĂRI DE CONSTRUCȚII ȘI INSTALAȚII PENTRU 9 OBIECTE

Valoarea estimata totala pentru Proiectarea si Executarea de lucrari de constructii si instalatii pentru 9 obiecte (din Studiul de Fezabilitate) al obiectivului de investitii ,,Aeroportul International Brasov-Ghimbav" este de 28.632.566 lei formata din:
Proiectare: 1.226.800 lei
Executie lucrari: 27.405.766 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 03.09.2018 15:00




3 luni proiectare + 8 luni executie

pasadia

#258
Va rog eu frumos, nu radeti - va prezint terminalul aeroportului Brasov!







myid

nu e nimic de ras, e decent, asta daca se face

frunzaverde

Nu arata rau, si schita e cat-de-cat rezonabila. Spatiile de check-in sunt prea inghesuite, si nu inteleg de ce crede nea arhitectul ca e o idee buna sa bagi scari circulare pentru oameni cu bagaj de mana, dar in rest arata ok.

Designul e chiar inspirat. Bine, probabil realitatea va fi o cutie de alucobond gen Lidl (vezi Iasi), asta daca va fi vreodata...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

elphax

sunt de acord ca arata bine

si dimensiunile par rezonabile, cred ca duce cel putin 1.000.000 pax pe an

frunzaverde

Quote from: elphax on August 29, 2018, 04:48:05 PM
si dimensiunile par rezonabile, cred ca duce cel putin 1.000.000 pax pe an

In nici un caz confortabil. Poate 500.000...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

pentium10

#263
comparat cu Sibiu sau Cluj e undeva 80% adica un pic subdimensionat aeroportul
si unele proportii pe releveu as modifica, e prea mare metru patrat alocat la sosire si ridicare bagaje, as da mai mult mp la plecari, checkin desk, security checks, la asteptare la gate

as vrea sa vad o schita cu oameni pusi la asteptare, daca o a sa fie 4 gate-uri atunci sa fie loc pentru inbarcare de 4*180 oameni.

nu am vazut ruta pt revenire de la gate la check-in, cum ajungi inapoi la frontiera de la internationale si inapoi spre checkin

am fost recent pe aeroportul Lviv/Ukraina e super mare, ai spatiu chiar si 50m intre gate-uri si passport line de vreo 15 linii, si au 1M pasageri pe an
http://lwo.aero/en/map

ar trebui sa gandeasca arhitectii o zona doar pt inbarcare, care sa fie cum se vede din google earth prelungita, si sa desearvasca ca mp optimizat pt plecari

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

elphax

la Cluj cand s-a inaugurat in 2008 terminalul nou care are putin peste 10.000 mp suprafata desfasurata se spunea ca e gandit pentru 2 milioane pe an

plus ca daca il faci nou, de la zero, logic ar fi sa fie totul optimizat.
evident ca deobicei in RO nu se prea foloseste logica. sa vedem ce va iesi

pasadia

#265
Sa ne intelegem: vorbim de o schita prezentata de un Consiliu Judetean care acum 2 zile recunostea ca se chinuie sa paseze corpul principal al Spitalului Judetean catre CNI ca sa continue acestia reabilitarea inceputa de anul trecut. Lucrare pentru care ei nu au bani.

Asa ca myid, spui ca nu e de ras? Ai dreptate, e de jale - orasul asta moare in fiecare zi, sugrumat in primul rand de incompetenta, prostia si coruptia locala (atat locala cat si judeteana) dar lumea se masturbeaza privind aceste clipuri.

Si sa nu uit - mai incepe si "cerbul de aur", alta **** trista. Inlocuieste stelutele cu ce vrei tu, dar crede-ma: a rade e singura cale pe care o mai am.

https://brasovmetropolitan.ro/2018/08/cj-mai-incearca-o-data-cladirea-in-santier-a-spitalului-judetean-brasov-ar-putea-ajunge-la-compania-nationala-de-investitii/

Harry


tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on August 09, 2018, 04:34:45 PM
Anunt de participare: [CN1002715]    Data publicare: 27.07.2018 01:40

Aeroportul International Brasov-Ghimbav Etapa a III -a PROIECTARE SI EXECUȚIE LUCRĂRI DE CONSTRUCȚII ȘI INSTALAȚII PENTRU 9 OBIECTE

Valoarea estimata totala pentru Proiectarea si Executarea de lucrari de constructii si instalatii pentru 9 obiecte (din Studiul de Fezabilitate) al obiectivului de investitii ,,Aeroportul International Brasov-Ghimbav" este de 28.632.566 lei formata din:
Proiectare: 1.226.800 lei
Executie lucrari: 27.405.766 lei

3 luni proiectare + 8 luni executie

Oferte:
1. CONSTRUCTII SA Sibiu
2. PORR CONSTRUCT S.R.L.

Data limita evaluare tehnica: 03.03.2019 18:00

andrei_rou

De ce e nevoie de evaluare 6 luni? Mi se pare foarte mult...

Dagda

#269
^

Nu au buget pentru a plati avansul mai repede de atat ... anul asta doar 47 mil lei au pt aeroport din care au scazut 8 mil lei la rectificare si au contractat lucrari de 32-34 mil lei.
Nu mie foarte clar cum au facut cu imprumutul pentru aeroport, iar din cele 82 mil lei prevazute in bugetul pe anul asta, o parte ar fi diverse terenuri / imobile ce trebuie valorificate.