[B] Pasajul Mihai Bravu-Splai-Vacaresti

Started by Ionut, September 14, 2011, 02:09:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

In mod sigur asa este. Se foloseste bentonita pentru a echilibra presiunea pamantului din groapa.  Cand se toarna betonul, bentonita este aspirata cu vidanja. Folosirea vidanjei este un artificiu mioritic deoarece in mod normal se folosesc instalatii cu pompe si rezervoare, dar care sunt destul de voluminoase.

alecu26

da, e bentonita....sau mai exact noroi bentonitic.

Nu e neaparat nevoie de vidanja. In momentul cnad se toarna beton (prin acele tevi stivuite in spate) care se coboara pana la baza gropii si se ridica incet, incet, odata cu umplerea gropii (obligatoriu capatul tevii este sub nivelul beton/bentonita)....bentonita se ridica automat, si se va revarsa peste margini. Daca folosesti un sistem de pompare si de filtrare/virculare bentonita poate fi refolosita de 2-3 ori.

Asta e de obicei practica cand ai multi piloti pe o suprafata relativ mica. Cand sunt putini, (sau in cazuri speciale) marginile gropii se mentin prin tuburi recuperabile de otel.

Interesant acoperirea cu plastic a partii superioare a armaturii. De ce?

In zona de interfata intre beton si bentonita se formeaza un asa numit beton contaminat, pe care nu poti conta structural. Acesta trebuie indepartat...si aici sunt foarte multe metode...de la pickhammer, la anumite instrumente speciale, printre care si acel plastic, care pe zona de beton contaminat impiedica aderenta beton armatura, si betonul contaminat se indeparteaza mai usor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Se lucreaza din greu la podul 2. Pilonii incep sa prinda contur. am vazut azi chiar ca montau cofrajul la unul dintre ei.
Problema este ca, de 1 luna, nu se mai observa nici un progres la podul 1 si nici nu s-au apucat sa amenajeze zona dintre podul 1 si margine (unde ar tb sa fie 2 benzi cf proiectului).
Zona de sub podul 1 inteleg ca e sub trafic acum, si e greu de amenajat, dar pe margine puteau sa se apuce. 2 benzi SUD-Nord ar ajuta enorm traficul
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

Poate ca o sa-i dea drumul la tot odata si nu pe bucati....

danutzu_1069

sau poate ar trebui sa de drumul la cate o banda pe sens pe pod. Ar ajuta si mai mult

dr4qul4

ar ajuta enorm, mai ales cu 2 benzi pe dreapta pasajului (directia S-N) si alte 2 undeva intre pasaje/intre pasajul 2 si partea .

si o veste buna, dar fara poze sa-i credem?
http://www.b365.ro/primul-pod-al-pasajului-mihai-bravu-a-trecut-testul-rezistentei-cand-va-fi-deschis-circulatiei_206701.html
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


sebba

scuze de offtopic dar nu ma pot abtine:
mai exista parcul ala de dezmembrari auto pe colt splai cu m.bravu, acolo langa Proges??? am plecat de 6 ani din Bucuresti, stateam si lucram in zona aia... si parca nu-mi vine sa cred ca la cate modificari s-au facut dezmembrarile alea inca rezista pe pozitie!
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

#248
Exista dar au putine masini in comparatie cu ce gasesti in jurul orasului. Inca mai rezista magazinele de piese auto si serviceurile precum si bazarele cu materiale de renovare.
Mai e putin si se schimba zona.
La metrou mihai bravu sunt numai blocuri noi de 8-10-14 etaje iar langa pasajul nou sunt turnurile asmita. Iar in zona de vizavi de metrou este un mix pur romanesc: vile, blocuri mici, firme, case vechi, cu pomi, vita de vie si cu incalzire cu sobe cu lemne, minoritati cu fuste colorate care fac gratare in fiecare weekend si cel putin 3 biserici de pocaiti (una are un gazon de iti vine sa-l furi si sa-l duci pe arena nationala).
La timpuri noi nu mai e nici urma de fabrica, au demolat tot, urmeaza sa faca Ikea ceva.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Cateva poze de azi, se lucra sustinut in toate zonele santierului. foarte multe utilaje, atat la pasajul1, cat si la pasajul2 si la benzile de circulatie.
Deasemenea am vazut ca in zona lucreaza firma Elektra. nu stiu daca nu cumva este o lucrare separata: pe langa sapaturi in fata Lukoil-ului de la pasaj, schimbau cabluri si pe Calea Vacaresti (intersectia cu pridvorului).
Am facut de peste gard si cateva poze cu organizarea de santier a celor de la Astaldi, care se gaseste pe terenul viran dintre calea vacaresti si splai.












ps. sebba, aici se vad si dezmembrarile  :lol:














Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Tavi

#250

dr4qul4

au pus si hidroizolatia? sau doar mi se pare?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MRS

S-a dat cu grunt pe tot pasajul, arata aproape "gata"


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

danutzu_1069

^^
Te contrazic. Pe partea dinspre Mihai Bravu nici nu au sters  siglele de pe grinzi. Asta am observat azi, cand stateam in coada pe Mihai Bravu

dr4qul4

si totusi au pus asfalt pana sus (poate si pe pod) pe partea dinspre Nord ( Mihai Bravu).
In plus am vazut ca lucreaza la terasamentul din dreapta primului pod (cele 2 benzi din plan)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist