Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Strabag a luat (sau mă rog, deocamdată doar desemnat câștigător) drumul de conexiune A1-DN69 la Timișoara (prin ARL Cluj). Probabil la Oradea se bagă doar pe lotul de nord dinspre Oradea.

Porr nu se bagă în zonele astea, din câte știu eu.

mircea

Au avut lucrări prin Timișoara ( Cetății, Vidrighin), deci nu ar fi chiar străini de zonă.

Earthchild

Ungurii de la Duna au ceva proiecte finalizate pe la autostrăzile lor, din câte știu.

handrei

Deasemenea, Duna s-ar putea curand sa aiba de lucru chiar pana la granita cu Romania.
E vorba de ultimul tronson al M44 care se va lega direct de lotul 2 al DEX16 si este deja in faza de proiectare:
https://buildingconnections.eu/en/utepites/2024/06/19/m44-es-fontos-lepes-a-hatarig-vezeto-43-kilometeres-szakasz-megvalositasahoz/

dacibesti

#934
PORR lucreaza la centura Arad Est - Sud. Au ditamai pasajul peste Mures acolo + pasaj peste cale ferata. Au ceva treaba acolo.

https://youtu.be/RxDd4o21Gnw?si=xf5_T0LDuZnZeg6V

Daca se considera ca nu-si are locul aici se poate muta / sterge. Am vrut doar sa se vada lucrarea asta a lui PORR.

a.l.x

Licitația pentru lotul 2 a fost reluată. Data limită depunere oferte 29.07.2024 15:00

andreita

oare se mai prelungeste termenul pt lotul 2 . ce ziceti :))?

daniel_avram

Contractul pentru construcția celor 39,7 km ai lotului 2 al Drumului Expres #Arad - #Oradea are 8 oferte!
1. Asocierea BOG'ART SRL (lider) – TRACE GROUP HOLD PLC – G.P. GROUP JSC (Romania – Bulgaria)
2. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider) – CONCELEX SRL (Romania)
3. Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) - AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL -– (Romania – Ucraina)
4. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. – ROTARY CONSTRUCTUU MENTENANTA SA (Turcia – Romania)
5. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. - (Turcia)
6. NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
7. Asocierea ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S (lider) - STRACO HOLDING S.R.L. (Turcia – Romania)
8. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) - INFRAVIS SRL (Turcia – Romania)
Câștigătorul contractului cu o valoare estimată de 3,41 miliarde de lei (fără TVA), finanțat prin Prograul Transport (#PT), trebuie să construiască acest lot în 24 de luni.
Contractul prevede inclusiv:
- construcția unui #pod de o complexitate tehnică ridicata (în lungime de 1.091 m).
- realizarea drumului de #legatura cu #Ungaria (în lungime de 10 km),
- un punct de trecere a frontierei (#PTF).
Drumul Expres Arad - Oradea are o lungime totală de 120,47 km și este împărțit în 3 #loturi:
•  Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatura cu #DN79 (#Salonta), în lungime de 5,3 km.
•  Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la #granița cu Ungaria (10 km),
•  Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială #AradVest (2,9 km).
Traseul Drumul Expres Arad - Oradea pornește din sud-estul localității Oradea (drumul de legătură dintre #CenturaOradea și #A3) și se încheie la intersecția #Variantei de Ocolire #Arad cu #DN7.

sursa: FB Cristian Pistol

Johnny1711

Fraților, a licitat Straco...Doamne ferește!

26ld

Din lista de ofertanti, putini mi se par capabili sa termine in 24 de luni, cum e contractul si presupunand ca nu vor fi si alte probleme cu solul, expropieri, sau mediu.


Erbasu si Concelex au potential, Makyol are deja destul pentru primele contracte in Ro, Nurol are si A7 si A8, Ozaltin nu a terminat inca dn6 si mai are si viaductele pe a3 si Dx12. Poate doar Bog'art sa faca ceva, dar asocierea cu bulgarii nu o vad buna avand in vedere cum se misca ei pe A7. Restul ar fi la primul contact si contract cu Romania, si nu vad sa mearga totul usor, parerea mea.

Nu e Strabag, din pacate. Poate liciteaza pe celelalte loturi.

horatiu.cosma

Sunt depuse deja ofertele pe celelalte loturi. Strabag a ofertat la lotul dinspre Oradea.

GIV

#941
oricare din primii 3. chiar si nea beni e ok
fara straco bineinteles, turci - makyol are destul dupa parerea mea.. ozaltin sa ramana la viaducte si atat ca le ajunge- daca se vor apuca vreodata de ele (vezi lipsta totala de documentatie)

imi doresc tare mult erbasu sincer. dupa bogart si dupa nea beni. bine.. e ok si nurol decat sa ia straco. :shocking:
sanse 50-50 sa avem un constructor ok 

Konter

Straco e doar pentru experienta sau indepinirea altei condițiii, Onur are 7.000 de utilaje si camioane, mult peste UMB, lucrează in Moldova si Ucraina, probabil vor sa isi mute activitatea de acolo.
https://www.onurgroup.com/en/sectors/construction-engineering/machine-park/

GIV

@Konter sigur. au dat peste laptele si mierea din ro.  asa toti constructorii au la nivel total mii de angajati chiar si aktor dar asta nu inseamna ca au venit cu ei aici sau cu utilajele

Konter

@GIV Daca s-au mobilizat ok in Moldova, cred ca merita o sansa si la noi, mai ales ca au forta de munca deja recrutata in apropiere. E si un lot destul de usor pentru inceput.