Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

Eu chiar nu inteleg de ce era nevoie de iluminat pe toata lungimea?
In noduri e de inteles, dar de exemplu in DEU nu este iluminat la toate nodurile si nu am nici o problema la condus noaptea.
Atat timp cat sunt marcaje si indicatoare, automobilele au ceva ce se numeste faruri si ajuta la vizibilitate noaptea.

Risipa de resurse si fonduri publice pentru un lucru inutil.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

gruia88

Sa conduci noaptea pe ploaie pe A1 din Bucuresti spre Pitesti si acele faruri nu sunt de mare folos.

Dar da si mie mi se par cam dese , de exemplu pe DeX12 unde sunt multe marcaje si indicatoare nu este nevoie de acest iluminat .

miahi

Interesanta combinatie, iluminat continuu cu acostament de piatra ...

reed

 :lol: credeți voi că o să funcționeze mult iluminatul, va aud in 3 luni că nu funcționează decât un led printr-un nod pe undeva .

gicu

Ce se întâmplă cu ieșirile / intrările care au fost făcute pentru niște proprietăți de lîngă drum? De exemplu intervalul 3:50-4:10 din filmare. Dacă vor fi folosite așa cum sunt acum, vor fi pline de noroi foarte rapid.

pasadia

@marinul (sau alti bihoreni) - exista vreo explicatie pentru solutia aleasa la breteaua de coborare dinspre sud inspre Oradea/ Bors (minutul 5:25 in filmarea de mai sus). Breteaua se termina intr-un sens giratoriu construit in DN1 imediat langa halele celor de la Connect Group. Insa ar fi putut fi construit cu 100m mai la vest, in intersectia cu o strada ce nu are nume pe Gmaps (si care duce spre zona serelor Oradea si alte cateva firme aflate pe acolo). Nu pricep de ce au ales acel loc pentru sensul giratoriu lungind astfel breteaua printr-un S destul de strans.

marinul

Planul initial al nodului arata asa, cu pasaj DN1 peste DEx16, probabil era proiectata rampa dn-ului pana acolo.




Powered by API/PUM imgur uploader

S-a reconfigurat nodul la cererea Primariei Oradea, care are in plan construitrea unei linii de tramvai pana in Bors.

lucianluci96

Si eu cred ca are legatura cu tramvaiul, aici singurele harti pe care le-am gasit :




pasadia

Am inteles - le-a fost lene sa regandeasca traseul bretelei desi nu mai era nevoie sa fie atat de lunga. Asta e, atat s-a putut.

marinul


Cateva cadre din ultima filmare din drona, am filmat si de jos, dupa cum se poate observa este uzura dintr-un capat in altul mai au de asfaltat in afara drumului de legatura breteaua cu dn1 si bucati din dn1, DC 71 si pasajul de la km 17









































































Powered by API/PUM imgur uploader



lospolloshermanos

Arata bine, multumim de poze :)

Inca mi se pare incredibil cum s-au gandit sa faca acel pasaj peste A3 cu doar o singura banda pe sens :( Momentan, singura solutie pe care eu o vad ca ar "rezolva" aceasta problema este ca TIR-urile sa nu urce pe pasaj ci sa mearga spre dreapta pe A3 si sa revina pe celalalt sens ca sa nu blocheze pasajul...

reed

Se preconizează că bucata asta de DX o sa fie cea mai mare parcare din țarã

marinul

Da, e marele minus al acestui proiect dar noua ne place sa ne plangem de lucruri marunte.

voicul

O alta problema va fi ca pe banda de viteza iei viteza pentru incadrarea pe banda 1.
Nu stiu ce masini pot lua viteza pe banda aceea daca sunt parcate tiruri acolo.
Acum poate soferii de tir, fiind soferi profesionisti, vor opri dupa ce se termina aceasta, dar tot va fi un stres suplimentar.
Mi s-a intamplat odata sau de 2 ori pe A2, vara, sa ies din parcare si sa nu ma pot incadra pe B1 in limita spatiului dedicat benzii de viteza.

vm75

Să sperăm ca intram in Schengen în cativa ani si atunci vor dispărea si cozile din vamă. Pana atunci, probabil va fi mai simplu pentru autoturisme sa o ia spre est si sa întoarcă la primul nod. Si sa avem incredere ca Sf. Waze va arăta drumul cel mai rapid pentru fiecare