Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daniel_avram


shift2rail

^^ drumul de legatura cu HU va fi la standard de DX sau de DN?

a.l.x


pasadia

Nu știu ce să zic - mie pare un alt nod complicat din multele noduri complicate gândite în România. Și totodată greșit căci pune in valoare traficul intra-urban din Oradea (de exemplu dinspre Bors spre Nufărul) și defavorizează traficul de tranzit (Salonta - Borș II).

In plus nu pricep - cei care vin dinspre Salonta vor avea că opțiune doar posibilitatea de a intra în Oradea prin drumul de.legatura către Sântandrei? Sau facem ce trebuie și gândim o conexiune spre Calea Sântandrei (centura actuala)?

lucianluci96

^Mai pot sa intre in Oradea cei ce vin dinspre Salonta pe la Nojorid



shift2rail

Se va continua acel inel rosu #10 macar pana in DX?

Adi.roman

#561

Din pacate nu, l-au planuit doar pana la DN

Sursa

GIV

nu e o idee rea
dar sa avem noi constructori seriosi care castiga loturile pe a11 si cred ca se va face si acel segment

lucianluci96

#563
^^Nu cred ca va continua pana in DX.
Este acuma in licitatie sa se largeasca DN79 la 4 benzi pana in zona unde o sa fie iesirea de pe DX.


cristi767

@shift2rail, momentan în proiectul licitat nu există această continuare. Dar cred că ar dubla dublul care cu albastru de pe hartă și nu știu dacă se justifică, momentan.

sirius.alfa

Quote from: GIV on October 11, 2023, 04:49:21 PMnu inteleg unde vine intersectia asta. a3 nu se intersecteaza cu dx11 la capatul lotului care e acum in executie de catre strabag?

Imaginile din printscreen-urile de mai sus se refera la intersectia aceasta:

harta API

- drumul cu rosu-alb va fi DEx11, cel turcoaz e drumul legatura spre A3

shift2rail

^Ar fi util sa se precizeze in legenda graficului standardul drumului (A, DX, DN, etc)

De ex, nr 7 (turcoaz)  este Dx sau Dn?

marinul

:D ai ales cea mai complicata culoare, un fel de struto-camila care are 3 profile pe anumite sectiuni: drum cu o banda pe sens, dn cu 2 benzi pe sens si drum expres.
daca tot veni vorba de drumul de legatura
cateva poze cu evolutia lucrarilor in ultimile 2 luni












































Powered by API/PUM imgur uploader


si video


ijwtsh

Ilie Bolojan pe Facebook

QuoteAVIZ FINAL PENTRU DRUMUL EXPRES
ARAD - ORADEA
În ședința de azi a Consiliului Interministerial pentru avizarea lucrărilor publice, a fost avizat favorabil studiul de fezabilitate al drumului expres Arad - Oradea.
Se încheie astfel procedura de avizare necesară promovării hotărârii de Guvern ce va aproba indicatorii tehnico-economici ai proiectului.
Proiectul de hotărâre ar urma să fie promovat de Ministerul Transporturilor în zilele următoare și ar putea să fie aprobat în luna noiembrie într-o ședință de Guvern.
Până la începerea efectivă a lucrărilor, în primăvara anului viitor, mai sunt de parcurs următoare etape:
🔹 adoptarea hotărârii de Guvern privind exproprierea terenurilor afectate de proiect (luna noiembrie) și emiterea deciziei de expropriere;
🔹 predarea proiectului tehnic (finalul lunii noiembrie) și realizarea auditului de siguranță rutieră (luna decembrie);
🔹 licitația pentru selectarea constructorilor (anunțul ar urma să fie publicat până la sfârșitul anului);
🔹 desemnarea câștigătorilor și semnarea contractelor de execuție pentru cele 3 tronsoane în care e împărțit drumul (primăvara anului viitor).
În cazul în care procedurile de licitație vor fi contestate, începerea lucrărilor ar putea întârzia.
Proiectul este rezultatul unui parteneriat între autoritățile locale din Arad și Bihor, CNAIR și Ministerul Transporturilor.

horatiu.cosma

Cam așa ca și aici (declarație din iulie 2021): "Scopul nostru este ca toată documentația să se termine mai repede decât termenele stabilite prin contract, în așa fel încât să putem începe și lucrările până la finalizarea perioadei de finanțare care se încheie la sfârșitul anului 2023. După ce vom stabili traseul, se va trece efectiv la lucrările topografice, la studiile geologice care trebuie făcute, în așa fel încât să putem ca în cursul anului viitor (2022) să avem acest studiu de fezabilitate și proiectul tehnic recepționat și avizele obținute de la autorități."