Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Nu-i chiar aiurea. Traficul local foloseste toate cele 3 directii ale acelui nod.

Bine, dupa ce se va face A11 (sau macar primii km la nord de Arad), e clar ca va deveni mult mai folositor si nodul ala.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

djchris

horatiu.cosma da ai drepate il simpatizez dar nu doresc sa fac comentarii legate de acest lucru.

Intre timp in ziarul local au aparut niste chestii interesante, speram ca nu se va repeta episodul Bechtel

https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/drumul-expres-oradea-arad-intre-finantarea-ue-si-dolarii-sua-3556518/

De curând resuscitat prin efortul administrațiilor locale direct interesate, proiectul drumului expres Oradea – Arad este deja curtat cu finanțare sau executant de SUA. Asta în condițiile în care proiectul este perfect eligibil pe fonduri europene prin Programul Operațional Transport, în exercițiul financiar viitor.

alexandru_m

@Ionut

In Arad sunt filiale ale unor firme din Bucuresti specializate pe fonduri europene, lucreaza pe proiecte POCU de exemplu. Nu vad de ce nu ar da o mana de ajutor si pentru alte proiecte (contra cost, normal).

horatiu.cosma

#198
Nu are nicio legătură POCU cu POIM Infrastructura. Plus că Ionuț nu vorbea despre capacitatea unor firme private, ci despre capacitatea CJ si Primăria Arad de a manageria un astfel de proiect. Că dacă ar avea macar minimal aceasta capacitate, ar fi luat la ei și era de mult gata rușinea națională de pasaj peste CF de pe centură.

alexandru_m

Da, pasajul acela este de pus in rama la categories "asa nu".

Daca nu ma insel se semnase ceva protocol intre Cj-Bh-Ar-Tm exact pe tema aceasta: proiecte comune pe bani europeni.

Iar despre firma de care spuneam stiu ca a avut legatura cu proiecte facute de Primarie. Nu drumuri ce'i drept.

In orice formula s'o face sper doar sa se faca, sa nu ramana la stadiul de carioci. Iar faptul ca se face la alt nivel decat CNAIR mi se pare cu atat mai bine. Sa se concentreze baietii pe A1, A0 si altele.

Bogdan_Cluj

Nu cunosc prea bine situatia din zona, dar in caz ca reusesc sa (re)faca SF-ul, si dupa aceea are logica sa scoata la licitatie doar capetele de langa Arad si Oradea, eventual si o zona mediana pe langa Salonta, incat sa fie folosite ca si "pseudo-centuri"?

Adica primii 4-7km de la nord de Arad, primii 3-5 km la sud de Oradea si "centura" Salontei? Ar putea scoate aceste mini-loturi si sa le managerieze "local", cu finantare europeana, iar restul cand o da Domnu'?

naivu

^Daca nu se va putea tot A11 odata, ceea ce propui este de un elementar bun-simt! Nu stiu cum s-ar descurca CJ Arad, dar Salonta si Oradea sunt in curtea lui Bolojan unde avem asteptari mari. Esential este sa fie gata de licitatia pt executie (SF, PT, AM gata) si oportunitatile s-ar putea sa apara!

mirceaeliade

#202
Ceva mai multe detalii:

Drumul Expres Arad – Oradea, care va lega Autostrada Transilvania A3 de Autostrada A1 – coridorul IV pan-european, va avea o lungime totală de 134,628 km, din care:

profil autostradă cu 3 benzi de circulaţie pe sens: 14,640 km;
profil drum expres cu două benzi pe sens: 76,460 km;
profil autostradă cu două benzi de circulaţie pe sens: 43,528 km;
drum de legătură DC 71 (două benzi): 4,490 km;
drum de legătură DJ 797 (două benzi): 3,550 km;
drum de legătură – Ocolire Chişineu Criş: 4,950 km;
drum de legătură DJ 792 C (două benzi): 3,250 km;
drum de legătură DJ 709 B (patru benzi): 4,700 km.

https://floteauto.ro/drumul-expres-arad-oradea-autoritatile-locale-vor-suporta-costurile-documentatiei-tehnice/

Unde avem noi autostrazi cu 3 benzi in afara iesirii A3 din Bucuresti? 15 km pare chiar mai mult decat sectorul de 3 benzi de langa Buc


Bachus01

Pot fii gen 10 km continuarea de la arad si vreo 4km de la oradea

ddfab

^ sper sa nu gresesc, dar in niste discutii mai vechi, se vehicula: 3 benzi la Oradea, legatura cu A3, autostrada cei 43 de km de la Arad spre nord, restul drum expres.

PlayStation

E foarte bine ca fac cu 3 benzi, ar fi bine daca ar face in mai multe locuri
Dar de ce exact aici?
Sunt unele locuri in care a-ar justifica mult mai tare, si totusi nu s-a facut

dr4qul4

pentru ca e campie? Si pentru ca cineva chiar se ocupa de proiect in loc sa ia copy-paste din altele?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

marinul

Din ce declara Bolojan ar dorii sa preia si implementarea (executia) proiectului A11.

https://www.facebook.com/ConsiliulJudeteanBihor/videos/352362219403610/

lupualb

Acum 8 ani, cand am început sa merg pe acest traseu, drumul era foarte liber. Poate unul dintre cele mai ușoare drumuri din țară.  Acum lucrurile sunt mult schimbate.  A crescut numărul autovehiculelor și a masinilor cu tonaj. Tirurile din Serbia sunt foarte multe.  Joia trecuta, când am trecut pe acolo, am mers din Salonta pana în Arad, mai mult în coloana.

elphax

sunt si multe tir-uri de polonia, slovacia - oare folosesc noua iesire de pe A3 ?