News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee

Ce stiti voi ....SFul e la Orban in sertar...si acum la pus in seif la secret in biroul lui Bolojan....sa jongleze cu el .. :o :p

pest1969

Ideea e ca, daca proiectul ajunge pe mainile lui Bolojan, va fi executat mult mai repede decat orice alt proiect similar.
Vor face un SF bun in timpul cel mai scurt posibil si vor avea toata documentatia necesara cu mult inaintea oricui.
Cu o mica conditie: sa aiba un guvern care sa nu-i puna bete in roate.

dan tm

DAca discuta cele doua consilii judetene, inseamna ca drumul va fi judetean si nu va fi administrat de CNAIR?

Deci poate fi pe orice tabel al CNAIR din moment ce va fi facut si exploatat de judete.

horatiu.cosma

Tot Bolojan s-a ocupat de pregatirea centurii Oradea si nu arata a drum local/judetean, la fel si Metropolitana Cluj. Deci sa nu ne cramponam in cuvinte "judetean cu judetean" si "national cu national".

dan tm

Nu e vorba despre cum arata, de ce raminem inchistati in trecut?

e cumva o preconceptie ca ,,arata" altfel un drum judetean

M-am referit la faptul ca s-au intilnit presedintii consiliilor judetene, deci nu vad neaparat obligatia ca drumul sa fie national.

Sau ce rost are sa discute judetele despre un drum care se dovedeste a nu fi treaba lor? nu e demagogie sa apari mai apoi si sa zici ca noi am vrut dar Bucurestiul nu ne da bani?

parca am perceput stirea mai descentralizat, adica s-au intilnit cei doi de la CJ tocmai ca sa faca ceva nu ca sa pregateasca terenul pentru CNAIR.

cristi767

Există pârghii legislative prin care autoritățile locale să preia frâiele unor astfel de proiecte. Nu ar fi prima dată, Oradea mai având experiențe asemănătoare chiar cu capătul acestui A11 dinspre Oradea. Și Clujul lucrează la centura metropolitană la fel.

bogdymol

Quote from: dan tm on October 15, 2020, 10:27:23 PM
Sau ce rost are sa discute judetele despre un drum care se dovedeste a nu fi treaba lor?

Ba e fix treaba lor!

Este o preconceptie gresita cum ca consiliile judetene trebuie sa aiba grija doar de DJ-uri, primariile doar de ograda lor si asa mai departe. Dar pana la urma, cei de la CJ sau primarii nu sunt pusi acolo sa faca tot ce pot ei ca locuitorilor din zona lor (judet/oras) sa le mearga mai bine?

Cateodata asta inseamna sa "traga sforile" la autoritatile centrale pentru a se construi o autostrada in judetul lor, sau o centura ocolitoare (DN) pentru orasul lor, o reabilitare de CF si asa mai departe.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

@dan tm,

cred ca asa cum "unele judete" sunt in stare sa "cocoseze" o autostrada care (teoretic) nu este treaba lor, la fel de bine "alte judete" pot sa "netezeasca" traseul/pregatirea altei autostrazi care "nu este treaba lor"...

@bolojan,
+1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Și când spuneam eu același lucru, cu decizia mutată la nivel local, erați cu nu și nu în brațe. Ba că nu se va închide rețeaua, ba că nu sunt destui profesioniști în teritoriu, ba că exemplu Suediei... Mno, ce să zic, bine că lucrurile se mișcă și așa...

hefaistos

O sa avem... "autostrada județeană"?
Lăsând gluma la o parte, dacă UE accepta finanțarea de ce nu? Oricum CNAIR ar avea pe cap alte proiecte prioritare: PiSi, CoBra, A7, A8, A13. Decât sa stea la coada..
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Cu finantarea nu e o problema majora, tehnic vorbind. Dar este o problema imensa cand vine vorba de capacitatea administrativa a autoritatii (contractante) judetene/locale. Care autoritate este, in toate cazurile, mai slaba (daca va vine sa credeti) decat cea centrala (CNAIR). Cu exceptia... Oradea/(Bihor?). Din pacate A11/DX11 sau ce o da Dumnezeu sa fie va fi teribil de greu de construit de catre autoritatile locale pentru ca Oradea se termina in... Oradea, iar autostrada trebuie sa ajunga la Arad. Intelegeti ce zic?

pest1969

E totusi un update de facut aici. Omul care a miscat lucrurile in Oradea e acum la judet. Sunt sigur ca vor manca jar si angajatii de la CJ Bihor si institutiile subordonate.
Si cred ca are suficienta autoritate incat sa-i impulsioneze si pe cei din judetul Arad.

Ionut

Nu e doar cu impulsionatul aici. E nevoie de oameni buni care sa faca treaba, e nevoie de multe. Bolojan a reusit la Oradea, poate reuseste si la CJ Bihor insa cam greu la Arad. Vedem, eu nu sunt prea optimist, dar sper sa ma insel. Deocamdata sunt doar vorbe.

pest1969

In 2008 cand a plecat de la guvern, se pare ca au facut mare chef angajatii de la SGG de fericire ca au scapat de el. Nu muncisera in viata lor cat ii muncise Bolojan intr-un an jumatate. Poate e doar un zvon...
Oricum, la CJ Bihor sunt toate premizele sa reuseasca.

alecu26

Hei....in sfarsit nodul ala aiurea de langa Arad va avea un rost. Sa vedem daca va avea si trafic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).