News:

.

Main Menu

Airport lounge

Started by TibiV, March 18, 2018, 12:00:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

Quote from: etravel on October 11, 2018, 06:16:40 PM
Se numeste ancillary revenue si e un procedeu practicat mai peste tot in lume. Daca poti sa incasezi un ban, respectiv un barter in plus pe reclamele alea, de ce sa nu o faci?
Nu m-ar fi deranjat dacă pe lângă reclame ar fi existat şi nişte filme.
Nu am nimic cu Taromul, am nimerit acolo din "greşeală" datorită unui zbor KLM operat de Tarom. Dar fac naveta cu avionul de vreo 23 de ani şi mai mare delăsare ca la Tarom am mai văzut doar la MAU  (adică UIA - Ukrainian air). Să mai zic că e prima dată când văd avion fără clasa I?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

In 1958 la ordinul URSS 95% dintre aeroporturile romanesti isi pun lacatul pe usa. Din pacate majoritatea au fost fie demolate, fie au ajuns in ruine.  Iata 4 dintre ele: Caracal,Constanta, Cetatea Alba si Ismail.


Ionut

Primele lucruri pe care le observă însoţitorii de zbor atunci când vă urcaţi în avion

Călătoriţi de sărbători? O impresie bună făcută asupra însoţitorilor de zbor v-ar putea aduce un upgrade la o clasă superioară de zbor, chiar dacă nu v-aţi cumpărat bilete la business class, potrivit Business Insider. La ce se uită ei atunci când se decid dacă să vă ofere un loc mai bun?

Iată câteva dintre aceste detalii:
1. La modul în care sunteţi îmbrăcaţi.
2. Ce tip de bagaje folosiţi.
3. Dacă sunteţi însoţit sau nu în călătorie.
4. Cât de răbdători sunteţi atunci când vă îmbarcaţi.
5. Ce constituţie aveţi - în cazul în care însoţitorii de zbor ar avea nevoie de ajutorul dvs. într-o situaţie de urgenţă.
6. Dacă sunteţi călători frecvenţi.
7. Ce tip de carte aveţi cu voi sau citiţi.
8. Dacă oferiţi ajutorul celor care au nevoie de acesta.
9. Dacă vă aduceţi propria mâncare în avion: specialiştii citaţi de Business Insider spun că preparatele servite în avion nu sunt foarte sănătoase, astfel că dacă vă aduceţi propriile alimente, acest lucru arată cât de informaţi sunteţi şi cât de preocupaţi faţă de sănătate.

Business Magazin

etravel

Articol scris la plesneala, sa dea frumos in pagina. Nu insotitorii de zbor decid daca se efectueaza upgrade si pentru cine.

RaduC

La. Low cost pot decide dacă sa te pună la ieșirea de urgență, dacă au nevoie și ii/le rogi frumos. Cu mâncarea adusă în traistă, cred ca motivul principal ar fi cel legat de costul mâncării din avion și nu neapărat de cât e de nesănătoasă.

Harry


dr4qul4

#81
Un Caquot Type M de 930 mc?

wikipedia

pt ca tot cf wiki noi aveam 2 tipuri in WWI Drachen de 630mc si Caquot de 930 mc
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Harry

din franturile de pe pagina 2 (pagina e cam matrasita) am reusit sa aflu ca e un  "balon dilatabil construit de Comandor Inginer Simion S Stanculescu". Interesanta chestie


Harry

Recunoaste cineva cladirea? Tot ce stiu e ca e aerogara in Romania

Harry

Se pare ca e in polonia

Harry

1930. Proiectul aeroportului Bucuresti - Otopeni


Phenol

Am o intrebare pentru cunoscatori:

Sambata trecuta am plecat din Cluj cu avionul spre Eindhoven. Am folosit poarta 5 de la etaj, urcam in avion, totul merge perfect. La ora plecarii capitanul ne anunta ca plecam cu 20 min mai tirziu din cauza traficului aerian mare deasupra Europei.

Sunt in aeroportul din Eindhoven, in drum spre casa. Astazi avionul din Cluj a plecat cu peste o ora intarziere, inca nu stiu motivul (majoritatea curselor au plecat cu intarziere din Cluj spre vest).

Poate fi si astazi aceeasi motiv? O fi spatiul aerian european asa suprasolicitat ca greu se gasesc "loc" liber curselor spre europa de vest?

nirolf

E posibil să fie din cauza vremii, azi au fost furtuni în mai multe zone din Europa. Dacă pe un aeroport nu se poate ateriza/decola câteva ore întârzierile se propagă în lanț, se formează cozi de așteptare la aterizare/decolare. Un prieten a stat 6h pe OTP deși aici era soare pentru că erau furtuni în vestul Europei și avionul cu care trebuia să plece nu a ajuns la noi, au anulat cursa până la urmă.

Phenol

Ieri, cu intarzierea de o ora nu am mai apucat sa postez.

In avion ni s-a zis aceeasi chestie: trafic mare aerian deasupra europei.