Trecerile la nivel cu calea ferata

Started by Ionut, March 18, 2018, 08:05:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

#90
Pun aici, desi este la fel de potrivit la "Siguranta..."

NU este foarte  clar locul exact al incidentului, dar imaginile sunt lamuritoare... :(

https://www.facebook.com/1396415983730160/posts/2833874306650980/
QuoteCentura Bucuresti... Soferi de carton cu permise luate la Pitesti




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

#91
Asta e pe DNCB?
Mai exact la Berceni. Unde in fiecare seara trec mii de masini...si nici un tren.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Din poze se vede ca mai trece totusi cate un tren pe acolo... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

QuoteUn număr de 55 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată sunt parte din proiectul de îmbunătățire a siguranței traficului pe raza DRDP Timişoara.

Proiectul #CNAIR prezentat astăzi - "Măsuri de îmbunătățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată" - presupune:

➡️ montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară;
➡️ montajul de stâlpi pentru delimitarea sensurilor de circulație;
➡️ semnalizare rutieră orizontală (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier);
➡️ marcaj tip covor antiderapant (se va realiza pe o distanță de 50 m, între barieră și indicator).

Proiectul este finanțat din fonduri europene nerambursabile din cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 și are ca scop creșterea siguranței rutiere prin amenajarea, în toată țara, a 246 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată până la sfârșitul anului 2021. Valoarea totală a contractului este de 34,3 milioane lei și are ca durată de implementare 24 de luni. Implementarea proiectului va crește gradul de siguranță a traficului, prin adoptarea soluțiilor tehnice care să reducă numărul de accidente rutiere grave produse pe drumurile naționale la intersecția cu trecerile la nivel cu calea ferată.
sursa:
DRDP Timisoara
CNAIR

Si niste imagini:









Ce nu am vazut sa intre in proiect, si consider foarte necesar:
- senzori montati pe CF, pentru coborarea barierei cu 1 minut inainte de trecerea trenului, nu cu aprox. 10-15 minute cum se intampla de multe ori acum
- instalatii de luminat noi, cu LED, pentru becul alb si becurile rosii care arata daca trecerea e libera sau trebuie oprit. Acum de multe ori abia se vad becurile acelea, sau sunt chiar si cazuri cand uneori nu functioneaza
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

frunzaverde

Caile ferate sunt dotate cu un "senzor" de tipul ala daca sunt dotate cu un sistem de circulatie cu blocuri de linie automate (BLA), adica liniile albastre de aici (o mare proportie din liniile cu trafic): http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%201c%20-%20Harta%20sisteme%20de%20circulatie%20si%20dotarea%20statiilor.pdf.

In sistemul BLA, bariera (care se numeste "sistem BAT") se coboara atunci cand trenul intra in blocul anterior blocului barierei, si se ridica cand a parasit blocul (confirmat prin joanta numaratoare de osii). Timpul este calibrat in functie de viteza maxima constructiva a liniei. Daca linia s-a degradat (si in loc de 140 se circula cu 50, cum de exemplu se circula pe bucati din Bucuresti - Craiova sau Dej - Cluj) vei astepta multe minute. La fel, daca sistemul e construit pentru 120-140-160 km/h dar trenul este un marfar cu cazane Constanta - Brazi limitat la 30 km/h, vei astepta... Solutie mai buna nu este.

Pentru liniile cu sistem mai putin modern de circulatie, de exemplu "cale libera" nu exista nici o solutie buna. S-a incercat la iernut cu o numaratoare de osii legata la un sistem local de centralizare automata. Nu a functionat nici macar o zi; nu e suficient de "de incredere".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

pasiune pt infrastrucura

Incredibil in nord vest in jud Satu-Mare ,Maramures nimic? si inca ceva de ce nu se baga bariere automate la treceri daca tot baga si covor antiderapant si panoul led sau fotovoltaice?

frunzaverde

@pasiune pt infrastrucura - ce-ar fi sa citesti?

In primul rand, se instaleaza bariere acolo unde se va desfasura proiectul.
In Satu-Mare si Maramures nu se pot monta bariere automate (BAT) pentru ca (aproape) toate liniile, inclusiv magistralele, sunt cu sistem de circulatie primitiv, de tip "cale libera", unde nu se pot monta BAT-uri. Explicatia (si harta) e in postul imediat anterior postului tau.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

@pasiune pt infrastructura si @frunzaverde: din ce inteleg eu, proiectul se refera doar la partea de drumuri, pe partea de CF nu se face/schimba nimic

QuoteBeneficiar: Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA

Proiectul are ca scop creșterea siguranței rutiere pentru 246 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată până la sfârșitul anului 2021.

Obiectivul acestui proiect consta  in amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferata si presupune montajul de stalpi de iluminat echipati cu panouri fotovoltaice, stalpisori flexibili de delimitare sensuri de circulatie, semnalizare rutiera verticala (console cu indicatoarele aferente, indicatoare rutiere si stalpi de sustinere indicatoare), semnalizare rutiera orizontala cu caracteristici superioare (simboluri preformate, benzi rezonatoare din marcaj rutier si marcaje tip covor antiderapant) pentru cele 246 treceri la nivel cu calea ferata aflate in administrarea C.N.A.I.R

Sursa: site-ul proiectului

Sistemele BAT tin de CFR, astea ei trebuie sa le instaleze si sa le intretina (desigur luand in considerare nivelul de echipare a liniei).

Daca tot a venit vorba, parca avea si CFR-ul un proiect similar.

ioandorin

A explicat foarte bine @frunzăverde DE CE NU se poate ! Conform hărții,majoritatea TN de pe drdp timisoara sunt pe astfel de linii unde circulația se desfășoară la interval de stație-cale liberă și sunt închiriate secțiile respective către regio calatori. S-a încercat ceva-ceva la fosta haltă de mișcare Zimandul Nou(lângă Arad)-intersectie cu E671,dar nu merge! TOT omul (paznicul de barieră ) este baza care lasă și ridică  cumpenele,la comanda impiegatului de la Utvinisu Nou și Sântana.  Au instalat cei de la Regio Călători/RC-CF la halta Bocsig pe secția Sântana-Brad o instalație BAT pe DJ,dar nu stiu dacă și funcționează căci nu am mai fost cu trenul pe acolo cam de mult timp.

dan tm

Regio Calatori a instalat bariera automata si la Gataia, dar si undeva la Sarmasel pe linia Ludus-Bistrita Nord.

Functioneaza, o sa caut niste poze intr-o zi.
De asemenea RC a avut bariera la Giarmata cind avea linia de Radna, erau undeva niste poze cu ea nefunctionala si folosita cea manuala dupa ce a preluat CFR.


JohannDB

......O barieră automată a fost instalată, desul de recent, pe DN11 la km 35+150 pe secțiunea dintre girația din intersecția DN11 cu DN13E Sfântu Gheorghe - Covasna și intrarea în Moacșa, pe linia 404, linie de duce de la Sfântu Gheorghe la Covasna și Tg.Secuiesc - Brețcu.
   De menționat că imediat lângă gara Reci este Schweighofer-ul, ce și-a tras linie de garaj, de aici.
   Cu ceva timp în urmă, bariera era manuală și când ajungea trenul aici, se oprea, cobora șeful de tren, închidea bariera, trecea trenul redeschidea bariera, urca apoi în tren, plecând apoi mai departe...; văzând astea, mi-am făcut "cruce" (deși gara e la nici 100m de barieră). Nu știu acum cine "manevrează" această barieră automată ?? Să fie cu semal prin telefon și comandă din gara Reci ?? Bariera închisă stă foarte puțin în ultima vreme, când trece cursa sau vreun marfar........... Cursele de persoane sunt ale lui Regio acum.

P.S. În ce mă privește, acei stâlpișori puși pe ultimii 30 de metrii pe mijlocul drumului sunt o aberație pentru un anume tip de transport; orice ai avea pe platformă mai mare de 2,60m lățime, la trecerea prin dreptul barierei te obligă să fandezi către mijlocul drumului, pentru a nu agăța bariera în sine sau cumpăna ei și bine-nțeles indicatoarele de până la barieră......



Powered by API/PUM imgur uploader
   

pasiune pt infrastrucura

Ce se mai stie despre acel proiect cnair pentru trecerile la nivel ? si daca tot se baga bani in amenajarea lor mai intai trebuie sa modernizeze drumurile si apoi sa faca investitii la treceri cu calea ferata

JohannDB

DN 17..... Bistrița - Vatra Dornei, zona "Bârgaielor".....

DN 17 Prundul Bârgăului   11.07.2020...............










Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

Dn 17 Sector Bistrița - V. Dornei, aici la intrarea în Livezile sensul spre Bistrița....   11.07.2020

Și aici , în ambele sensuri unghiuri ascuțite, greu de acoperit cu privirea, mai ales din mașini ce nu au măcar un geam pe dreapta spre spate după ușa din dreapta... camioane, dube, autospeciale, etc.... Iar de oglinzi retrovizoare pentru unghi mort, montate pe stâlp, nici vorbă, deși au fost.....













Powered by API/PUM imgur uploader