News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Trecerile la nivel cu calea ferata

Started by Ionut, March 18, 2018, 08:05:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

Hehe...pe acolo mi-am facut eu practica intr-un an.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rota

Măsuri de îmbunătățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 02.10. 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Măsuri de îmbunătățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.5-Apel de proiecte ce vizează creșterea gradului de siguranță și îmbunătățirea condițiilor de mediu pe toate modurile de transport-proiecte noi de investiții, Operațiunea- Creșterea gradului de siguranță și securitate pe toate modurile de transport și reducerea impactului transporturilor asupra mediului.

Obiectivul general al proiectului, este implementarea măsurilor care contribuie la îmbunatățirea siguranței traficului și securității transporturilor, în conformitate cu strategiile naționale în domeniu, anume implementarea de măsuri de îmbunatățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată, respectiv furnizarea, transportul și montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară, stâlpișori delimitare sensuri de circulație, semnalizare rutieră orizontală cu  caracteristici superioare (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier).

Rezultatele așteptateale proiectului sunt :

1. creșterea siguranței rutiere pentru 246 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată, până la sfârșitul anului 2021;

2. reducerea cu 50% până la sfârșitul anului 2023 a numărului de decese înregistrate în urma accidentelor rutiere la un milion de locuitori la trecerile la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată.

Valoarea totală a  proiectului este de 34.324.881,41 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-24.556.592,25 lei, 15% contribuția proprie-4.333.516,27 lei, restul de 5.434.772,89 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Xenos

Frumos ar fi fost să se pună şi bariere, restul sunt frecţii la un picior de lemn. Ştiu că CFR-ul are un proiect separat, dar de ce nu se corelează chestiile astea la noi, nu înţeleg.

Ionut

Regionala Galați plătește 1,4 milioane lei pe S.F. dedicate trecerilor la calea ferată

Regionala CFR Galați a publicat joi, prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) licitația "Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată– SRCF Galați".  În prezent doar 14 din 300 de treceri al calea ferată din regionala menționată au bariere automate. La desemnarea câștigătorului valoarea ofertei are o pondere de 40%, iar componenta tehnică contează în proporție de 60%. Durata contractului va fi de nouă luni. Potrivit documentației la nivelul regionalei  Galați există 313 treceri al nivel dintre care 178 sunt cu indicatoare rutiere, 101 cu sisteme de semnalizare a apropierii trenului, 21 au bariere mecanice și doar 14 au bariere automate.

ClubFeroviar.ro

rota

Apropo de calea ferata, exista la intrare in Roman o trecere execrabila:


Locatie GPS
Am facut plangere la politie, nu au dat amenda, la cine as mai putea cnair sau cfr?
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

JohannDB

Veșnica....pomenire, a problemei trecerilor la nivel cu calea ferată, nu este prezentă numai la noi..... Și "casele mari" au asta, dar pe la aceste "case", am mai văzut o chestie "minoră".... Trecerile au sistemul automat cu "cumpene" de ambele părți ale drumului (pe ambele sensuri), tocmai (câtă risipă) pentru a elimina tentația bizonului de-a trece printre "semibariere"..... Asta am văzut-o pe rutele de/cu mare risc... De asemenea semibarierele sunt și ele o prezență majoră, dar sunt dublate de camere, unde nu te aștepți .... Și frica, păzește pepenii (probabil amenda vine repede-repede acasă).

nenea_hartia

@rota: Tot timpul a fost mizerabilă. Acum vreo 20 de ani era și un panou acolo, pus de primărie, pe care scria că nu primăria e responsabilă de starea jalnică a trecerii ci CFR.

rota

@nenea_hartia Stiu ca e de mult timp asa, dar as vrea sa pun presiune si nu stiu unde. Am scris acu` 2 luni si la DRDP Iasi. Avem totusi un exemplu pozitiv, dupa Racaciuni (Orbeni) tot DN2. Acolo nici nu mai pun frana, deci se poate :)
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

nenea_hartia

^ Sigur că se poate! +1 și felicitări pentru insistență, din păcate unii ca mine au cedat poate prea devreme, convinși că nu se mai poate schimba nimic, nicăieri. :(

cristi_ro

pe magistrala 221 filiasi turceni rovinari targu jiu sunt foarte multe restrictii la nivel cu calea ferata cu 30km/h sunt pur si simplu niste drumuri agricole unde rar vezi vreo masina, oare de ce nu le ridica macar la 50 avand in vedere ca de 221 s a ales praful, cand se putea face o linie mult mai rapida decat 202 spre targu jiu din ea
daca se circula cu 100 pana la virt h iar de acolo rovinari sud pana la coborarea pe m900 timpii ar fi ceva de genu
tg jiu rovinari 22 minute, rovinari turceni 30, turceni filiasi 21 plus 23 pana la craiova

iar pe 202 dacar nu ar mai fi atatea restrictii cred ca filiasi carbunesti s ar putea face de voie in max 35 de minute plus vreo 22 pana la tg jiu si inca 23 de la filiasi la craiova...

rota

@nenea_hartia daca am face plangeri constant, sigur se vor schimba lucrurile, check this out:

Regionala Căi Ferate Craiova, amendată de Poliția Locală Târgu Jiu

Poliția Locală Târgu Jiu a amendat Regionala Căi Ferate Craiova pentru modul în care arată două treceri la nivel cu calea ferată din municipiul Târgu Jiu. Valoarea amenzilor aplicate se ridică la 6.000 de lei.

,,În data de 7 noiembrie 2019, polițiștii locali din cadrul Biroului Protecția Mediului și Disciplina în Construcții au sancționat contravențional Regionala Căi Ferate Craiova, cu amenzi în cuantum de 6000 lei, pentru neluarea măsurilor necesare privind realizarea lucrărilor de întreținere a trecerilor la nivel cu calea ferată din strada Tudor Vladimirescu și din strada Ana Ipătescu. Precizăm faptul că în luna septembrie 2019, Poliția Locală Târgu Jiu a notificat Regionala Căi Ferate Craiova în legătură cu deficiențele constatate la trecerile la nivel cu calea ferată, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 43 din 1997, privind regimul drumurilor, în scopul asigurării condițiilor optime de circulație atât pentru traficul rutier, cât și pentru traficul feroviar", se arată într-un comunicat de presă al Poliției Locale Târgu Jiu.

Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

JohannDB

De pe site-ul CNAIR de ieri, la comunicate de presă.............

""""""""""CNAIR a semnat contractul pentru îmbunătățirea siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată
13 Noi 2019 Interes general

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat contractul aferent proiectului "Măsuri de îmbunătățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată" cu  firma VESTA INVESTMENT SRL.

Valoarea totală a contractului este de 34.324.881,41 lei și are ca durată de implementare 24 de luni.

Proiectul are ca scop creșterea siguranței rutiere pentru 246 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată până la sfârșitul anului 2021.

Acest proiect constă în amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată și presupune:

    montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară;
    montajul de stâlpi pentru delimitarea sensurilor de circulație;
    semnalizare rutieră orizontală cu  caracteristici superioare (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier);
    marcaj tip covor antiderapant (se va realiza pe o distanță de 50 m, între barieră și indicator)

Implementarea proiectului va crește gradul de siguranță a traficului, prin adoptarea soluțiilor tehnice care să reducă numărul de accidente rutiere grave produse pe drumurile naționale la intersecția cu trecerile la nivel cu calea ferată.

Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile din cadrul Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 ( 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională, 15% contribuție proprie).""""""""""

.....Ei, să vedem ce și cum urmează ....!!



vancouver

Mda, bun si asa, doar ca:
- nu e vorba de bariere
- nu se face nimic in punctul in care drumul traverseaza efectiv calea ferata

Probabil ca astea apartin de CFR. De aia avem insa minister, care sa le coreleze pe ambele.

Parerea mea este ca acest contract trebuia sa se deruleze exclusiv prin CFR SA, care sa primeasca in administrare provizorie, pe durata lucrarilor, o portiune de drum, sa zicem 200m. Astfel se puteau face dintr-un foc si adaptarile pe partea feroviara, bariere, etc, si adaptarile rutiere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote
București, 6 decembrie 2019

Minunea de la trecerea la nivel cu calea ferată, din Jucu Herghelie ‼‼‼‼

Imaginile au fost surprinse de camerele video montate la trecerea la nivel cu calea ferată din Jucu Herghelie, miercuri, 4 decembrie, în Cluj. Conducătorul auto nu a respectat semnalele luminoase și acustice de la trecerea la nivel cu calea ferată din Jucu Herghelie, fiind la un pas de a fi spulberat de trenul care circula pe ruta Cluj-Bistrița Nord.

Tânărul, în vârstă de 20 de ani, le-a declarat polițiștilor, din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj că, în acel moment, atenția îi era distrasă de convorbirea telefonică pe care o purta. E supărat că a predat permisul de conducere pentru 90 de zile, însă e bucuros că se află printre noi.

Pentru că viața are prioritate, conducătorii auto trebuie să respecte semnificația indicatoarelor și a semnalizării de la trecerile la nivel cu calea ferată!

Imagini: CFR Infrastructura/SRCF Cluj

https://www.facebook.com/watch/?v=587644455380003

Asta a avut zile...
Se pare ca la 20 de ani inconstienta este cat casa.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ronaldo99

Referitor la timpi de asteptare la trecerile la nivel cu calea ferata. Stiti sa existe un loc/ un departament al unei institutii unde se pot solicita informatii referitoare la cauzele pentru care timpi de asteptare sunt foarte mari? Sau daca a mai incercat cineva sa solicite diminuarea acestor intervale. Intreb pentru ca sunt cazuri in anumite zone in tara cand trenul a trecut de trecerea la nivel cu drumul pe care sunt oprite masini la bariera dar bariera se opreste doar cand trenul trece de un senzor foarte indepartat de aceea zona.
Sper ca m-am facut inteles si va multumesc anticipat.