Trecerile la nivel cu calea ferata

Started by Ionut, March 18, 2018, 08:05:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

CFR SA licitează modernizarea PO Unirea și a trecerii la nivel PO Unirea din județul Alba

CFR SA a lansat două licitații pentru modernizarea stației PO Unirea, aflată pe linia Teiuș – Cluj Napoca, între stațiile Aiud și Războieni, la km 429+565, în județul Alba. Prima licitație are o valoare de 1,1 milioane lei și un termen de execuție de 11 luni, vizând modernizarea peroanelor cu lungimea de 150 metri și lățimea de 3 metri.

A doua licitație are o valoare estimată la 937 mii lei și un termen de execuție de 6 luni, vizând modernizarea trecerii la nivel de la PO Unirea, odată cu modernizarea peroanelor stației. Trecerea se află la km 429+565 va beneficia de refacerea infrastructurii, a sistemelor de evacuare a apei și a căii rutiere. Viteza maximă a liniei cf este de 100 km/h pe acest tronson, iar traversarea este realizată de DJ 107F între Unirea și Ocna Mureș.

http://newsby.marianandrei.com/cfr-moderizarea-po-unirea/

Sorinus

250mii eur pentru doua peroane cu iluminat? Nu e enorm?

Phenol

Intr-un fel era si timpul sa faca ceva cu respectiva halta, fiindca traficul de calatori se poate compara cu traficul generat de Campia Turzii sau alte orase mici. In cladirea garii mai nou CFR Calatori si-a deschis o casa de bilete. Majoritatea calatorilor sunt navetisti catre Aiud si Alba Iulia dar sunt si pe distante mai mari.

Oare modernizeaza si cladirea garii?

Peroanele arata la fel de prost:

Spre nord

Spre sud

Pretul cel mai probabil nu va fi acesta, asta e pretul licitat.

bogdymol

O idee foarte buna din Polonia:

Quote from: Kpc21 @ SSCThe Polish railway infrastructure manager carries out an action on safety on the level crossing. They installed special yellow stickers on all the level crossings with a number which allows quick identification by the emergency services and quickly informing the railway staff about an obstacle on the crossing.



In case of failure or danger on the crossing, see what we have behind
- Barrier and St. Andrew Cross
#YellowStickerPLK



1. On 14 thousand of crossings the PLK placed unique stickers.
2. You can see them on the internal side of the barrier or the St. Andrew cross.
3. In case of emergency leave the vehicle as soon as possible together with the passengers.
4. Use the information from the sticker.
5. Call 112 as soon as possible and give the intersection number to the operator.
6. A quick reaction increases the chance of stopping the fast running train in a safe distance.



What data does the sticker contain?

Number of intersection: 003 299 660 <- Individual Identification Number
In case of accident or danger please call: 112
In case of failure: +48 012 345 678, +48 01 23 45 678 <- number to the dispatcher

The sticker is reflective and yellow.
The data, except for the 112 number, are proper for the specific crossing. The phone numbers are exemplary.





It is a response to a few accidents that happened recently with vehicles that got stuck on level crossings and then got hit by trains.
Postarea originala e aici, pe SSC.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

tom_sawyer

CFR SA lansează licitații pentru modernizarea mai multor treceri la nivel din estul țării

CFR SA a lansat o licitație în valoare de 9,2 milioane de lei pentru lucrări de modernizare a mai multor treceri la nivel din zona de est a țării. Conform SEAP, proiectul cuprinde lucrări de Modernizare TN km 226+189 intre statiile Lacu Sarat-Braila, Modernizare TN km 185+585 intre statiile Dedulesti-Plopu, Modernizare TN km 104+530 intre statiile Sahateni-Ulmeni, Modernizare TN km 94+840 intre statiile Mizil-Sahateni, Modernizare TN km 208+512 intre statiile Focsani-Putna Seaca, Modernizare TN km 192+358 intre statiile Cotesti-Focsani, Modernizare TN km 184+258 in statia Gugesti (proiectare si executie), pe raza SRCF Galati. Ofertele pot fi depuse până pe 24 septembrie iar atribuirea va avea loc până pe 24 ianuarie 2019. Termenul de execuție este de 12 luni de la semnarea contractului.

newsby.marianandrei.com

Ionut

Deci m-am enervat rau. Astia cum pot sa faca programe de-astea cu bani europeni?!?!!? Incredibil, suntem idioti.

Polonia a primit finantare UE pentru programul de modernizare a trecerilor la nivel
articol pe thread-ul dedicat

cristi5

#21
Quote from: cristi5 on May 12, 2018, 08:32:34 AM
acest mesaj care numara trecerile la nivel intre Arad si Brasov. Numara pe OSM, adica pot lipsi unele...


http://overpass-turbo.eu/s/laN
(trebuie trasat manual dreptunghiul de selectie, ca in poza de mai sus, apoi apasat Run)

Numararea e un pic complicata pt ca pe alocuri pe OSM e desenat un fir marcat ca linie dubla, si atunci gaseste (corect) o singura trecere la nivel, iar alteori sunt 2 fire desenate, caz in care se gasesc doua treceri.

Rezultat pe Arad-Bv: cam 70.

si Bucuresti-Constanta


http://overpass-turbo.eu/s/lcA
rezultat: 28

sa inchidem coridorul: inca vreo 28 de la brasov la bucuresti. Deci cam 128 in total pe Arad-Constanta.

Brasov-Ploiesti


Ploiesti-Bucuresti  http://overpass-turbo.eu/s/Cj4




Powered by API/PUM imgur uploader

etravel

#22
Quote from: cristi5 on September 27, 2018, 11:49:39 AM
sa inchidem coridorul: inca vreo 28 de la brasov la bucuresti. Deci cam 128 in total pe Arad-Constanta.
Brasov-Ploiesti
29, lipseste una chiar langa gara din Busteni.

Ionut

Ajutati cu o reactie si/sau share, e un subiect important. :cheers:




API pe Facebook

În toată Europa reducerea riscurilor aferente trecerilor la nivel cu calea ferată este prioritară, ele fiind sursa primară a deceselor în accidente feroviare. Polonia și Ungaria au finalizat deja multiple proiecte de eliminare sau îmbunătățire a acestor puncte.

Deși există fonduri europene special alocate, România bate pasul pe loc, nefiind capabilă să finalizeze nici măcar un prim contract de acest fel din 2007 și până astăzi.

Mai mult, deși implementăm reconstrucții complete extrem de costisitoare pe sute de kilometri de cale ferată pe Coridorul Rin-Dunăre, aceste zone de risc nu se elimină, ba chiar se fac altele noi.

În hărțile de mai jos puteți vedea zecile de treceri la nivel identificate de noi pe ruta Arad-Brașov-Ploiești-București-Constanța. Pe tronsonul Predeal-Constanța s-au refăcut complet liniile în perioada 2000-2015 la un cost total de peste 1 miliard de euro.

Nu este scutit nici măcar cel mai scump obiectiv aflat acum în execuție: Tunelul Turdaș. Aici, deși se realizează un tunel de peste 700 metri și două poduri rutiere, un al treilea drum, județean, traversează calea ferată printr-o trecere la nivel nou-proiectată. În acest sector se va impune o limitare de viteză, fiind problematică exploatarea la cei 160 km/h promiși.

Ionut


tom_sawyer

#25
Licitatii active pe SEAP privind trecerile la nivel:

Anunt de participare simplificat: [SCN1014668] Modernizare treceri la nivel pe raza SRCF Timişoara (proiectare + execuţie) – 7 Loturi

Anunt de participare: [CN1003422] Modernizare TN km 226+189 intre statiile Lacu Sarat-Braila, Modernizare TN km 185+585 intre statiile Dedulesti-Plopu, Modernizare TN km 104+530 intre statiile Sahateni-Ulmeni, Modernizare TN km 94+840 intre statiile Mizil-Sahateni, Modernizare TN km 208+512 intre statiile Focsani+Putna Seaca, Modernizare TN km 192+358 intre statiile Cotesti-Focsani, Modernizare TN km 184+258 in statia Gugesti (proiectare si executie) – SRCF Galati

Anunt de participare simplificat: [SCN1019659] Modernizare treceri la nivel ( proiectare si executie ) - SRCF Bucuresti

Anunt de participare simplificat: [SCN1022124] - Modernizare treceri nivel (proiectare și execuție) SRCF Constanta - 4 loturi

Anunt de participare simplificat: [SCN1019748] - Modernizare treceri la nivel - 2 loturi - Sucursala Regionala CF Cluj

Anunt de participare: [CN1005944] Înființarea unei treceri la nivel dotată cu SAT pe linia 205 Brașov - Podu Olt km 123+800 și desființarea instalației SAT km 125+580" SRCF Brasov


Licitatii incheiate, contracte atribuite:

Anunt de participare: [CN1002648] Modernizarea trecerilor la nivel (proiectare și execuție) LOT 1 - TN km. 15+494 între stațiile Codlea - Dumbrăvița Bârsei , TN km. 68+149 între stațiile Făgăraș - Voila , TN km. 74+095 în stația Sebeș Alba - SRCF BRASOV

Anunt de participare: [CN1003039] - Modernizare trecere la nivel Unirea (proiectare+execuție)

Anunt de participare simplificat: [SCN1003743] - Lucrări de reparație trecere la nivel stația Eforie Nord cap X, km 238+190 - SRCF Constanta


peri

Salutare,

Tin minte ca am citit pe forumul acesta acum ceva vreme cum ca ar exista o directiva de la UE prin care interzice construirea de noi treceri la nivel cu cale ferata incepand cu 2018 si ca ar fi permise doar cele sub sau supraterane.
Am spamat search-ul toata ziua, dar nu mai gasesc postul.
Vorbesc prostii sau intr-adevar exista aceasta directiva?
Multumesc!

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1006960] "Elaborarea studiului de Fezabilitate aferent proiectului "Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata"".

Valoare estimata:  2.919.042,00 RON fara TVA

Durata contractului: 16 luni

Termen depunere oferte: 29.01.2019

Fonduri: Europene

QuoteObiectivul specific al proiectului este modernizarea a minim 150 de treceri la nivel cu calea ferată (TN) la nivelul întregii reţele feroviare din Romania, indicator ce va fi stabilit de către Contractant și Entitatea Contractantă în urma analizării rezultatelor studiului de prioritizare.

GDPR

^^^"Înființarea unei treceri la nivel dotată cu SAT pe linia 205 Brașov - Podu Olt km 123+800 și desființarea instalației SAT km 125+580" SRCF Brasov" este o lucrare conexa CHE Racovita, ce a fost preluata de CFR de la Hidroelectrica. Prin realizarea acestei treceri la nivel se va putea deschide noul traseu al DJ105G peste barajul centralei hidroelectrice Racovita si desfiinta vechiul pod rutier din aval de centrala, respectiv va putea fi amenajata debusarea paraului Sebes in Olt. Noul traseu al DJ-ului a fost modernizat de CJ Sibiu inca din 2013, dar nu a putut fi deschis din cauza lipsei trecerii la nivel. E bine ca macar dupa 5 ani s-au gandit sa finalizeze aceasta investitie.




pasadia

@adrian: esti sigur ca e modernizat acel DJ? Am trecut acum vreo  2 luni pe aici, eu nu imi amintesc sa fi aratat diferit fata de cum e in Street view. Ok, poate n-oi fi fost atent, dar totusi...