News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Trecerile la nivel cu calea ferata

Started by Ionut, March 18, 2018, 08:05:26 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

Si ultima... DN 17 sens V.Dornei spre Bistrița, ieșirea din Livezile spre Unirea...11.07.2020

  Pe zonă se păstrează problema cu unghiurile ascuțite dificil de văzut, mai ales pe dreapta, că pe stânga "te mai apleci pe volan" și mai vezi în linie cât de cât......
  Iluminat nu am sesizat (corpuri de iluminat), oglinzi pentru unghi mort nu mai sunt....

















Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Poza e facuta astazi, in jur de ora 20 la trecerea la nivel sos. Petricani/Bucuresti Nord cu M800. Semi-bariera de pe sensul spre Bucuresti era talonata si ramasese intr-o pozitie nefireasca, semi-barierele de iesire erau sus si semnalele acustice si luminoase erau pornite.
Dupa ce am stat cateva minute mi-am adus aminte ca in cazuri de genul asta orice tren va trece prin zona cu viteza foarte mica, un sofer cu putin mai multa initiativa a tras bariera pe pozitie  si totul a revenit la normal desi credeam ca e nevoie de ceva mai avansat nu doar de niste muschi. Dupa 20-30 de min, la intoarcere am prins din nou bariera si trenurile au circulat cu viteza normala,  100+km/h.  8)  (GPS)

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader

frunzaverde

In Romania nu e permanenta ruperea contactului, daca bariera se readuce in toleranta de 5 grade, dispozitivul de talonare revine in starea normala. Exista alte sisteme feroviare in care dispozitivul de talonare nu se reseteaza fara inlocuirea unei sigurante (SE, de exemplu).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cristi N

Multumesc de informatie, e posibil sa ma scuteasca de ceva timp de privit bariera in cazul in care mai apare vreun berbec ca cel de ieri.  :cheers:

TibiV

Cam riscant...

Ochiometric este greu sa iti dai seama daca este vorba de 4 grade (a dus vantul niste vreascuri in mecanism) sau sunt 6 grade (bariera "talonata" mai serios...)

La 6 grade trenul incetineste, la 4 grade "te ia" cu +100 km/h....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Nu cred ca se deregleaza bariera de la niste vreascuri, tipul de ieri a tras destul de serios ca sa o aduca pe pozitie plus ca situatia era destul de clara, barierele de iesire nu au coborat pana cand bariera de intrare nu a fost "ajutata" sa revina la locul ei.

ioandorin

Cristi N :acelasi lucru se mai întâmplă si pe M200 lângă Arad pe centură! De multe ori este agățată de către un autoturism sau camion sau miscată chiar de vânt, dacă bate mai puternic Mai este rugat câte un mecanic ,in general de la marfă, să opreasca si să o "tragă " pe poziție,totul revenind la normal !

cristi5

#112
Una din putinele treceri la nivel ramase cu Brasov-Sighisoara, la Vanatori. Dar... e cu DN, in localitate.

La atatea miliarde investite, era greu sa construiasca 2 km de DN si un pasaj?



Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Quote from: cristi5 on May 12, 2018, 08:32:34 AM
si Bucuresti-Constanta


http://overpass-turbo.eu/s/lcA
rezultat: 28

În viitorul apropiat se vor elimina 2 treceri la nivel între București și Fetești: Drajna Nouă și Brănești. E puțin, dar e un început.

La Drajna face statul, la Brănești primăria (pasaj). Să zicem că Brănești e comună bogată (Makita). Unde ar mai fi șanse să se facă ceva?

AndreiB

Esti 100% sigur ca le elimina? La Pipera au facut pasaj si trecerea la nivel a ramas functionala...

tom_sawyer

Nu sunt sigur, dar cel puțin la Drajna ar fi absurd să nu o elimine.

dekolor

La Branesti va ramane trecerea la nivel, podul peste CF se face la 1.4km de ea.

AndreiB

Cat mai multe treceri la nivel, tarii ii doresc. De fapt arata ideologia MT-ului/autoritatile locale. Ei gandesc desfiintarea trecerilor la nivel strict din perspectiva traficului auto - nu din perspectiva sigurantei, cresterii vmax sau alte fleacuri pe feroviar.

razvan96

Lansata azi:
[CN1039128] - Lucrări de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată (8 loturi)

Valoare estimata: minim 59.467.776, maxim 792.903.680 RON, sumele impartite in mod egal intre cele 8 regionale

Durata: 4 ani

Termen de depunere:07.04.2022

Cantitatea minima totala pe 4 ani este de 192 ml de trecere la nivel/regionala iar maxima este de 2560 ml/regionala.

QuoteDescrierea achiziției publice: Prin execuția acestor lucrări se realizează înlocuirea elementelor componente a trecerii la nivel cu calea ferată și ale suprastructurii căii, având ca rezultat, eliminarea restricțiilor de viteză datorate stării căii pentru aducerea liniei în parametrii de exploatare proiectați și implicit asigurarea confortului sporit și a siguranței circulației rutiere prin realizarea planeității zonei carosabile a trecerii la nivel cu calea ferată și cuprind următoarele operații minime: -demontarea trecerii la nivel existente -demontare suprastructură CF -execuție săpătură -realizare săpături necesare pentru scurgerea apelor in zona trecerii la nivel -refacerea substratului căii pentru linii CF -așternere Geotextil cu rol de separare -așternere Geotextil cu rol de ranforsare -execuție Suprastructură CF: -execuție strat compactat piatră spartă sub talpa traverselor -pozarea traverselor noi -montarea șinelor pe traversele din beton -realizarea prismei căii -sudarea șinelor prin înglobarea acestora în tronsonul CFJ -așezarea dalelor elastice cu montarea fundației de rezemare a dalelor exterioare -amenajare racordare drum cu CF -montare parapet de protecție -montare indicator cruce dublă -montare indicatoare CF.


razvan96

^ Oferte:

1. Asocierea Antrepriza de Constructii Cai Ferate-Euroconstruct (toate loturile)
2. Asocierea Daria Const - Construct I.N.G. - ARCADA loturile 4 (SRCF Cluj) si 6 (SRCF Iasi)
3. Asocierea EUROPAN PROD S.A.- CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI - CONSTRUCTII COMPLEXE BUZAU, Loturile:4 (Cluj), 8 (Constanta), 3 (Timisoara)
4. ARCADA loturile 7 (Galati) si 8 (Constanta)
5. CONSTRUCTII COMPLEXE BUZAU loturile 6 (Iasi), 7 (Galati)