Aeroportul International Sibiu [SBZ]

Started by BoGDaN, August 04, 2012, 07:37:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: Archi on September 17, 2014, 09:29:39 PM
Avionul parea nou si arăta foarte bine. Pacat ca a venit pe o piata unde cel ce ofera cel mai mic pret in general castiga... . Poate cu o strategie lowcost traia

Ar fi trait mult si bine daca Petrov si compania ar fi avut o strategie decenta de marketing pe segmentul pe care operau. Dar n-au avut asa ceva de la bun inceput, desi ideea lor de afaceri era buna, strategia lor n-a fost altceva decat un lung lant de dezastre.

Doreau sa fie o companie regionala care sa transporte pasageri tip business pe rute subtiri sau foarte subtiri. Pai pentru asta iti trebuie doua lucruri:

1. un partener care sa-ti ia pasagerul pe care l-ai transportat tu pana in hub si sa-l puna pe o retea hub-and-spoke, care sa-l duca pe pasager in orase unde are treaba. Gen Londra sau Amsterdam sau New York sau... Lufthansa, Air France, KLM, Turkish chiar Austrian sau Aeroflot. Nici nu era greu, pasagerul dinspre si spre Cernauti sau Baia Mare nu-si permite sa fie pretentios, asa ca putea fi orice linie cat-de-cat mare (alternativa fiind multe ore in masina sau tren).

KRP n-a reusit niciodata sa incheie un parteneriat solid, a avut ba cateva code-share-uri din TSR cu LH (dar nu le puteai rezerva din Cernauti sau Bacau de exemplu), pe care nu l-a dezvoltat, in loc, inlocuindu-l cu un parteneriat pagubos cu Alitalia, poate cea mai proasta optiune de partener mare, cu o politica de code-share-uri complet idioata si cu un set de oferte foarte, foarte slab oricum (frecvente putine spre prea putine destinatii, FCO nu e hub biz etc. etc.). Dar KRP a preferat mirajul traficului VFR (capsunari) cand nivelul de preturi il facea oricum inaccesibil pentru respectivii...

2. orare pretabile la business. Dintotdeauna KRP avea o zi pe saptamana ground stop total sau aproape total, si multe destinatii erau servite cu frecvente 2xw sau 3xw, in destule cazuri fezabile doar cu innoptare, si in unele cazuri fezabile doar cu 2 innoptari (ex. am un orar vechi pt. IAS, sosire Lu,Ma,Jo la 22:05, plecare Ma,Mi,Vi la 07:00; daca treaba ta era la IAS, singura optiune era sa stai doua nopti daca doreai sa si faci ceva in IAS).

Pentru grupul tintit de KRP, era nevoie macar 3xw cu cap (fara innoptare, in 3 zile secventiale) pentru rute ultra-subtiri gen Craiova, 1xd pe rutele subtiri, si 2xd pe rutele decente ca trafic. Altfel nu ai cum sa umpli avionul cu bilete de cel putin 3-400 EUR (cat cereau ei). Dar n-au stiut cum sa-si organizeze orarele in jurul publicului tinta si cum sa-si umple avioanele cu pasageri "moderat discounted" (pe langa cei scumpi) astfel incat sa aiba LF-uri ridicate si sa mai amortizeze din costurile de operare.

Si culmea, in momentul in care au inceput sa aiba probleme, au taiat din frecvente, ajungand la 3 zile de ground-stop pe saptamana...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

SB76UFO

Destinaţia Dortmund, inaugurată oficial

A doua nouă rută introdusă de compania Wizz Air la Sibiu în 2014 a fost inaugurată oficial, ieri, la Sibiu. La pri­mul zbor, de la Dortmund, duminică, 26 octombrie, aero­nava a avut 144 pasageri la bord şi a plecat spre Dortmund cu maxim de capacitate, respectiv 180 pasageri.
Miercurea şi duminica pleacă din  Sibiu la ora 11.55 şi ajunge la Dortmund la ora 13.15 (ora locală). În aceleaşi zile, aeronava pleacă din Dortmund la ora 8.10 (ora locală) şi ajunge la Sibiu la ora 11.25
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

boer_escu

#48

SB76UFO

#49
Pun eu pozele
o scurtă realimentare în drum spre Constanta



















Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

#51
Vara aduce mai multe curse spre Londra! Din 4 Iunie 2015, wizzair.com adăugă zboruri și JOIA între Iunie-Octombrie 2015!

Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

#52
În primele 3 luni ale anului 2015, am primit cu +48.74% mai mulţi pasageri decât în 2014 şi au aterizat/decolat cu +10.63% mai multe aeronave decât în primul trimestru din 2014!

Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

doryan93

WizzAir introduce a treia cursă săptămânală Sibiu – Dortmund, și Sibiu-Luton (Londra).
Sursa

iuli

Îți dăm și mai multe motive să zâmbești zborului din SIBIU! WIFI gratuit în tot terminalul de pasageri!

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

QuoteAeroportul din Sibiu va fi primul pe care va ateriza cel mai mare avion de pasageri din lume. Pe pista aerogării sibiene va ajunge cel mai de top și mai de succes model al companiei Boeing. Vorbim de modelul de aeronavă cunoscut sub denumirea de 777.

După ce Ora de Sibiu a anunțat în premieră că la Sibiu va ateriza un avion C17 Globe Master III, cu o capacitate de 265 tone, unul din cele mai mari avioane de transport din lume, site-ul nostru a primit confirmarea că încă un super avion va ajunge în oraș, în această lună.
Pe pista aeroportului din Sibiu va ateriza în această lună avionul care are cea mai mare autonomie de zbor din lume. Niciodată în România nu a ajuns un astfel de model, așa că evenimentul este o premieră națională.
Vorbim de un Boeing 777, care are o capacitate de minim 305 pasageri.

"Avionul va teriza, dacă va fi să vină în data de 16 iunie, sau cel târziu în următoarele 72 de ore după această dată", a declarat Nicoleta Boborodea, purtător de cuvânt al Aeroportului Internațional Sibiu, pentru Ora de Sibiu. În România nu a avut loc niciun zbor comercial sau oficial al acestui avion. Totuși un avion de acest tip a aterizat odată pe Aeroportul Otopeni, fiind vorba însă de o urgență medicală la bord.

Ce înseamnă Boeing 777
Avionul a fost gândit pentru a asigura trei piețe – în funcție de distanța necesară de a fi parcursă : piața A (3900-5200 mile nautice – 7223-9630 km), piața B (5800-7700 mile nautice – 10742–14620 km) și piața C (orice peste 8000 mile nautice – 14816 km).
Boeing 777 (prescurtat uneori și T7) este un avion bimotor subsonic lung-curier de mare capacitate construit de firma americană Boeing. Acest tip de avioane deține recordul curent de autonomie pentru avioane comerciale (17.450 km fără alimentare). Alte caracteristici speciale ale aeronavei includ fuselajul perfect circular, un set de șase roți pe fiecare ax al trenului de aterizare, și posibilitatea de a fi echipat cu motorul foarte performant General Electric GE90.

Sursa: OradeSibiu
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

M-am speriat, credeam ca aterizeaza A380. :lol: Oricum, e ceva.

SB76UFO

#57


Primul 777 în SIBIU aterizează mâine în SIBIU la ora 9 dimineața!
Dacă vrei să zâmbești și tu aeronavei, vom facilita accesul într-o zonă delimitată în apropierea locului de parcare al aeronavei (lângă terminalul de pasageri). Accesul în zona dedicată se realizează pe baza unui act de identitate (între orele 9-12) iar pentru minori este obligatorie prezența unui adult însoțitor.

Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"