[TM] DJ691 Dumbravita-Giarmata-Autostrada A1

Started by elphax, March 06, 2018, 05:42:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Am vazut si eu stalpul ala. Ma gandesc ca e ceva provizoriu, pana reusesc sa il mute.

In Dumbravita va fi ok cu limita de 50, ca toate casele au accesul direct in drum. Eu ma plang de bucata dintee centura TM si A1, acolo unde am facut toate pozele.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

AlexxC

E similara situatia cu E79 Craiova -Filiasi , au scazut viteza in toate localitatile de la 70 la 50kmph chiar si in zona de la iesirea din Craiova unde avem 2 benzi pe sens cu parapet median din beton ,banda de urgenta cu parapet lateral si niste treceri de pieton razlete care duc la niste statii de tramvai inchise;
In schimb de la FIliasi la Targu Jiu circulam bine merci cu 70kmph legal prin toate localitatile cu drumuri laterale, iesiri din curti, podete criminale si trafic pietonal pe acostament. Nu vad logica aici? singura explicatie gasita de mine ar fi ca incearca sa scada vitezele de deplasare declarate pentru a scoate punctaje mai bune in studiile de fezabilitate in desfasurare pentru drumurile de mare viteza paralele.


thenoizz

Quote from: bogdymol on January 04, 2024, 04:01:45 PM
Quote from: theender on January 04, 2024, 03:31:29 PMPai la prima fraza zici ca trebuie mentinuta limita de 50, ulterior explici de ce e aberanta treaba asta, nu mai inteleg...

Am incercat sa fiu sarcastic in prima faza. Nu mi-a iesit foarte bine, greseala mea. Am dat un edit si am notat asta acolo, sa fie clar.

Quote from: theender on January 04, 2024, 03:31:29 PMEu sunt de acord cu a doua parere in care zici ca e o prostie, just for the record :D

Nici un om intreg la minte nu ar circula pe acolo cu 50 km/h, deci consider ca aceasta limitare e o prostie, just for the record :D
Vă agitați degeaba, 70 va fi limita peste tot. Ceea ce e foarte rezonabil.



iuli

Quote from: bogdymol on January 04, 2024, 01:42:52 PMCasele din dreapta nu au nici o iesire la drumul principal, e parapet aproape continuu, intrarea facand-se prin 2 sensuri giratorii la capetele localitatii. Totusi, pe bucata asta care arata aproape ca un DX, e limita de 50:




Pai e normal sa nu aiba cat timp au si au avut mereu drum de acces spre cele doua noduri actuale. Ar fi si absurd sa faca mii de intersectii pentru fiecare casa de acolo.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dan tm

Ăia măcar au acces bun chiar daca prin giratorii la capete(e mai in regula asa) dar uite cei care au acces direct la 691 ce pățesc.

Nu trebuia excavat si facut un nou terasament ca sa ajunga drumul refacut la nivelul strazii?

https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/vom-intra-in-curte-cu-elicopterul-locuitorii-din-dumbravita-afectati-de-lucrarile-la-dj-691-1800463/

bogdymol

Quote from: iuli on January 07, 2024, 05:53:25 PMPai e normal sa nu aiba cat timp au si au avut mereu drum de acces spre cele doua noduri actuale. Ar fi si absurd sa faca mii de intersectii pentru fiecare casa de acolo.

Stiu ca e normal sa nu aiba acces direct. De aia sunt mai retrase in spate, au strada lor, accesul se face pe la unul din giratoriile de la capete. E foarte ok asa pentru toata lumea.

Ce am vrut eu sa punctez este ca, cu toate ca drumul nou reabilitat este drept, fara nici un access (parapet continuu), limita e tot 50 km/h.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum


Cuneo


Mulțumim, frameD Future PRODUCTIONS!

Cuneo


Mulțumim, frameD Future PRODUCTIONS!

Cuneo

O nouă filmare de la frameD Future PRODUCTIONS


Adrian.TM

Am circulat și eu recent pe porțiunea din interiorul Dumbrăviței,situația s-a îmbunătățit semnificativ față de luna februarie!

chicago

Filmare recenta Dumbrăvița -> A1 via FB

Sunt gata pistele de biciclete si s-au montat barierele si semnalele luminoase la TN in Giarmata

"Se circulă incredibil de lejer pe patru benzi de la Timișoara spre autostradă - e gata și pista de biciclete până aproape de autostradă"

Powered by API/PUM imgur uploader

chicago

#252
Noi marcaje rutiere in Dumbravita 21.05.2024



Centura TM-A1 DJ 691 21.05.2024

Cuneo


Nitro41

Din drona pare un proiect "reusit".

De la volan:
 - partea mediana e ca (scuzati expresia) pisatul boului, trebuie sa corectezi din volan incontinuu sa nu cumva sa intrii pe banda 1 si sa lovesti masina care circula pe acolo (si daca esti pe banda 1 tot impresia asta o ai cu bordura);
 - atat banada 1 cat si banda 2 sunt cat sa incapa 2 autoturisme, daca e un autobuz sau un autocamion pe banda 1 iti este efectiv frica sa te strecori pe langa acestea pe banda 2 (mai ales si din pricina primului aspect mentionat mai sus). Sa circule in paralel doua autobuze sau doua autocamioane este exclus;
 - marcaje rutiere pe asfalt, aici cred ca nu au terminat inca lucrarile;
 - semaforizare - foarte prost pozitionata semaforizarea pentru virajul la stanga (cred ca am vazut peste 50 de situatii cand au efectuat virajul la stanga pe rosu, dar aici sunt de vina si conducatorii auto, nu au nici o scuza, dar si poztia semaforului e foarte proasta, trebuie sa stai la 15 m de intersectie ca sa il observi si te mai trezesti ca se baga in fata ta ca doar e loc liber ... doar ca ei nu mai vad cand se face verde)
 - bordurile inaltate in dreptul stalpilor deja se desprind
 - sistemele de colectare a apei pluviale o sa vedem cum vor face fata la prima ploaie mai serioasa. 

Ca pieton :
 - Un trotuar distrus complet, alterneaza zone de pamant, zone de balast, bucati de pavaj ingropate in pamant, beton, pavaj , asfalt, in zona benzinarii petrom nu stii daca esti pe partea carosabila sau daca pe acolo e zona pietonala, daca au fost ceva precipitatii noroiul e la putere, nu ai ce sa te plimbi cu caruciorul pe trotuarele astea

Cu bicicleta :
 - de la kaufland pana la socar singura varianta e sa mergi pe partea carosabila, dar cand e ora de varf prefer sa merg pe "trotuar" ca pe un rollercoaster.   

Aceasta largire aduce poate cateva plusuri, dar dupa parerea mea proiectul e foarte slab (nu vorbesc de executia in sine, care are si ea bubele ei) ci efectiv solutiile adoptate.