[IF] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Ilfov

Started by Goldmund, February 06, 2018, 07:45:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rm1015

DC 21 reprezinta o alternativa foarte buna atat pentru cei din Militari Residence, cat si pentru cei din Chiajna. Spre exemplu, eu locuiesc in Chiajna cam la 1 km de intrarea in Bucuresti si trebuia sa ajung la IDM-ul de pe Splaiul Independentei in fiecare dimineata. Pe ruta normala (Uverturii-Virtutii) faceam intre 45-60 min, asa ca a trebuit sa gasesc o alta varianta ca sa ajung mult mai repede. Am gasit in cele din urma DC 21 asa ca m-am decis sa arunc un ochi sa vad daca drumul este practicabil. La fata locului am realizat ca de fapt drumul este blocat (in partea din Chiajna sunt niste diguri de pamant care pot fi trecute pana la urma, in timp ce in Giulesti-Sarbi, drumul e complet blocat complet cu niste parapeti de beton. Explorand zona am gasit un drum de pamant improvizat care iese tot in Giulesti-Sarbi si pe care am mers o perioada pana cand in urma unor ploi a devenit aproape impracticabil. In perioada cat am mers pe acel drum de acasa pana pe Splai faceam 20-25 min indiferent de ora. Va intreb daca stiti cumva vreo modalitate sa contactam autoritatile pentru a debloca drumul principal pana la asfaltarea sa? Consider ca si in situatia data in care drumul este neasfaltat ar exista masini care ar prefera aceasta ruta (ex: Aleea Lacul Morii, desi are bucati de pamant este o zona frecventata de multi soferi).

Cristi N

S-ar putea ca o parte din drum sa fie in propietatea unor persoane particulare, cel putin asa mi se pare uitandu-ma pe georportal-ul ANCPI: link. Din ce vad drumul are nr de carte funciara 233866, inspre Giulesti se blocheaza in parcela: 200754, iar inspre Chiajna se opreste in necunoscut.

Incearca sa trimiti o solicitare de informatii publice la primarii sa iti spuna daca e drum public si de unde pana unde, daca e in plan sa fie modernziat, extins, chestii de genul asta. Este un topic care se numeste comunicare oficiala cu autoritatile si acolo gasesti modele de cereri pe care doar sa le adaptezi la ce ai tu nevoie.

unu

L-am laudat pe cei din Sector 4 ca au largit soseaua Berceni, cu toate ca putea incepe largirea de la Centura.
Acum merita sa fie laudati si cei din Ilfov ca au inceput sa faca ceva largiri pe la continuarea soselei Berceni dincolo de Centura (DJ 401).

Incepere lucrari: 04.11.2019
Finalizare lucrari: 04.11.2020

Se trece si curentul in subteran, evident ca stalpii sunt inca pe pozitie, iar largirea a inceput.
Nu se vede nici un semn de plantare canalizare (precum au facut cei din Sector 4, pe marginea drumului).




unu

Am spus mai sus de largirea DJ401 :), marii vizionari si constructori din Ilfov ...isi iau asfaltul acasa :)


Da, exact acel asfalt pus repede-repejor de alegerile prezidentiale, l-au pus ...gata stricat, si doar propriile lor masini au trecut pe acolo.

Cine s-ar fi gandit ca o mana de pietris ca fundatie si o foaie de asfalt de proasta calitate nu rezista la o raba de pietris?!

Pentru astfel de lucrari chiar nu exista nici un control de specialitate?
Adica, iti faci o casa, trebuie sa fie un diriginte de la inspectoratul de stat in construit cocioabe sa semneze.
Dar cand CJ Ilfov, face niste noi benzi prin satul Ilfov, nu exista nici un diriginte de la CNAIR sau alta autoritate "in drumuri", care sa bifeze turnarea asfaltului verificand fundatia si alte "armaturi"?


TibiV

CNAIR nu are nici o treaba cu DJ-urile. (Iata, o rara ocazie cand ii declar not-guilty!....  :lol:)

In rest, ai dreptate 110%...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

unu

Cateva poze ca sa ne dam seama de ce se va duce'n camp noua banda, dupa nici o luna de utilizare, cu sute de betoniere zilnic pe ea.

Asta daca nu cumva cei din CJ Ilfov au facut niste descoperiri fantastice in domeniul ...structurilor de rezistenta a unei noi benzi amarate, la care este musai sa bagi (in orice ordine)

1) bolovani/borduri


2) argila claioasa si alunecoasa (dedesupt este asfaltul vechi)


3) asfaltul prost pus cu 3 saptamani inainte, asezonat cu ceva copaci (taiati marunt, eventual)


Zici ca asta este prima largire de drum comunal/judetean pe care cei din CJI ar fi facut-o vreodata (pt. CJI Drum Comunal sau Drum Judetean e aceeasi chestie), si ar cam fi adevarat.

unu

La Berceni, Ilfov, DJ401-DNCB, au asfaltat 300m, 2x2 benzi, si 600m, 2x1 benzi.

Pe partea dreapta, spre centura, nu au refacut fundatia (pe cei 300m de banda noua).


Pe partea stanga, au folosit si acea plasa/armatura

rm1015

#38
Pe DC21 (Chiajna - Giulesti Sarbi) s-au turnat astazi, la aproximativ 2 luni de la inceperea lucrarilor, primii 800 m de asfalt.

burli

Quote from: rm1015 on January 14, 2020, 08:09:09 PM
Pe DC21 (Chiajna - Giulesti Sarbi) s-au turnat astazi, la aproximativ 2 luni de la inceperea lucrarilor, primii 800 m de asfalt.

S-a mai lucrat ceva pe acest tronson ?

burli



filmare recenta cu DJ21 (Chiajna - Giulesti Sarbi) , are curaj sa treaca noaptea pe acolo cineva pe jos x pe doua roti ?

dr4qul4

nice. Si asta e in Bucuresti? Adica in interiorul liniei de centura, nu?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


rota

La Popești-Leordeni s-au demarat lucrările unui obiectiv unic în țară. Cea mai modernă pasarelă pietonală din România

Orașul Popești-Leordeni face surpriza de a construi în Ilfov un obiectiv unic în țară atât din punct de vedere arhitectural, precum și din perspectiva utilității acestuia. Construcția va face legătura între zona de vest a orașului Popești-Leordeni, din județul Ilfov, și sectorul 4 al Municipiului București, în dreptul stației de metrou "Berceni" (fosta Depou IMGB).


Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

AndreiB

Lol, zici ca e Scanteia, nu Jurnalul de Ilfov dupa limbaj.