News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[CT] Transportul public in Constanta

Started by Harry, January 09, 2018, 07:39:42 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

Nu au facut public numele. Iar cand au anuntat ofertele nu au trecut si suma in dreptul ofertantilor. Sincer, nu inteleg secretomania asta.


Vlad94

Nu stiu daca ati mai vizionat acest filmulet. Este al userului transport si surprinde tramvaiele si troleibuzle constantene in anul 1986.

Sorinus

Cum sunt midi-bus-urile ce au inlocuit maxi-taxi? Nu am mai fost la Cta de cateva luni si nu stiu daca au intrat in circulatie si cat de ok sunt.

kitsune

Au intrat în circulație, cel puțin 13 îl văd mereu pe unde merg eu. 14 nu, dar poate că nu am eu treabă pe traseul lui. Nu îți pot spune cum e înăuntru, nu am urcat. Ce îți pot spune e că nu am văzut niciodată nici măcar o bicicletă pe rastelul ăla.
Și mai pot spune că e infinit mai lejer in trafic decât era înainte cu gălețile alea gen GMS. Astea măcar opresc în stații, nu ca maxi-taxi care opreau unde li se punea și apoi mergeau dezlânat cât își număra șoferul banii
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Sunt Ok am mers cu 13 dupa ce a fost pus in circulatie. Spatiul interior e mult mai comod comparativ cu GMS, mult mai bine oganizat. Cabina soferului e separata de salon. Linia 14 inca nu a devenit functionala. Tare imi e teama ca ina ctualul context administrativ ne luam adio si de la 14 si de la transport metropolitan...

Harry

La licitatia pentru achizitia de 21 autobuze electrice cu lungimea de cca. 10 m destinate transportului ublic urban de călători, operabile în condiții de șes, 5 staţii de încărcare rapidă şi 21 staţii de încărcare lentă, au fost depuse urmatoarele oferte:

1. BMC TRUCK & BUS;

2. TEMSA ULASIM ARACLARI SAN TIC AS;

3. SOR Libchavy spol. s r.o.;

4. KARSAN OTOMOTIV SANAYI VE TICARET A.S;

5. Asociere: BOZANKAYA OTOMOTIV MAK. İML. İTH. VE İHR. A.Ş. (Leader),SILEO GmbH

Harry

 Zilele acestea, la Constanta a sosit si ultimul lot de midibuses Mercedes. Acestea vor intra pe linia 14. Conform unor informatii pe surse, insa neconfirmate inca oficial, linia va deveni functionala incepand cu 3 ianuarie.

dekolor

De liniile metropolitane se mai aude ceva?  :D

Harry

La ce echipa "minune" se afla la conducerea orasului tare imi e teama ca o sa asistam la reaparitia dubelor de tip maxi taxi....

Sorinus

Adica? Ai o parere proasta despre noii alesi? Eu n-am nicio parere, deci as fi curios de ce crezi ca nu vor realiza cine stie ce investitii.

dekolor

Si totusi, nu am inteles cine ar urma sa opereze pe aceste trasee. Tot CTBUS? Sau vor exista si alti operatori cu acelasi sistem de taxare, cum este in regiunea Bucuresti-Ilfov?

Harry

@Sorinus Proasta e putin spus. Daca aia ai lui Fagadau erau praf dar totusi mai stiau cate ceva, astia sunt prosti facuti gramada. Nu sunt in stare nici macar sa tina o sedinta de CL, nu mai zic de ineptiile debitate de Chitac care se suceste de la o zi la alta si habar nu are legile si cum functioneaza si sunt organizate structurile primariei. Plus ca a adus tot felul de personaje sinistre precum Ovanesian, Cristinel Dragomir sau Horia Constantinescu.

@decolor da CT BUS , toate localitatile din jur au aprobat numai primaria CT doarme in ghete. Plus ca se pare ca nu va porni nicio linie pe data de 3 pentru ca idiotii nu au imatriculat masinile.

Harry

#148
Doar 6 din Mercedesurile de pe linia 14 au fost inmatriculate.


Harry

Primii călători ai traseului 14 sunt, zilele acestea, șoferii care vor conduce cele mai noi miniautobuze Mercedes Benz din dotarea CT BUS.

De luni, 11 ianuarie, călătorii sunt așteptați pe ruta Liniei 14: Zona Industrială  - Sat Vacanță – Complex Comercial VIVO.

În prima săptămână, traseul este deservit de 6 miniautobuze, apoi se adăugă încă 2.

Prețul unei călătorii este același ca pentru oricare altă rută CT BUS, respectiv 1.5 lei, iar biletul poate fi achiziționat de la tonetele CT BUS sau prin SMS la 7475. Abonamentele CT BUS pentru toate liniile sunt valabile și pe noul traseu.

Ruta completă a traseului 14 este: Zona Industrială – str. Industrială – str. Cumpenei – str. Dezrobirii - str. Eliberării - str. Ion Luca Caragiale – b-dul Al. Lăpușneanu - str. Nicolae Iorga – bd. Mamaia – str. Ion Rațiu – str. Unirii – b-dul Mamaia – Campus Universitar - b-dul Aurel Vlaicu - Complex Comercial Vivo - b-dul Aurel Vlaicu - Campus Universitar – b-dul Mamaia – str. Unirii – str. Zorelelor - b-dul Mamaia - str. Ion Rațiu – str. Poporului - str. Secerșului - b-dul Al. Lăpușneanu - str. Ion Luca Caragiale - str. Eliberării – str. Dezdrobirii – str. Cumpenei –Zona Industrială.



foto: Bogdan Nita