[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Adica PMB printr-o  voce suava zice ca Pasajul Nicolae Grigorescu e aproape gata SI totusi nu il deschide de 5 luni, DAR sa speram ca baga vreo cateva milioane de euro doar sa lase tramvai-ul cativa m sub pamant?

Acolo asa va ramane si eu zic ca nu e rau cum e acum.
Prioritatea acolo ar fi ca sa FACA - adica chiar sa termine (intr-un timp decent: 1-2 ani) FDG.
Daca fac asta este peste asteptari.

miahi

^^ Ceva si mai simplu legat de Petricani - sa modifice trecerea CF astfel incat sa poata trece 2 masini pe sens in acelasi timp! Momentan partea carosabila  are 2 benzi pe sens, dar trecerea CF e mai ingusta -> dop.


cosminn

Quote from: zuma80 on December 14, 2018, 11:18:10 AM
Alta sans nu vad daca nu dispare tramvaiul (sub pamant).

Eu n-am zis că nu e bine. Am zis doar că Firea băsmea fiindcă doar asta face de doi ani: băsmește despre ce o să facă; niciodată nimic despre ceva ce a făcut.

zuma80

Nici eu nu am zis ca si cred ce aud, am zis doar ca asa vad rezolvarea. Este nevoie de mai multe astfel de lucrari adiacente A3 ca sa nu fie probleme grave. Gherghiteti are 4 benzi pana la intersectia cu Colentina unde abea ajung 2, acolo o sa fie atrasa o circulatie mare de pe Fundeni, care la acest moment urmeaza ruta Colentina si apoi Petricani. Clar este un avantaj acesta bucata A3. O sa se elibereze, cred, Andronache cu Voluntari, care dimineata atrage un trafic urias spre DNCB. Om vedea saptamana viitoare cum stam.
Pentru A6!

medicul de garda

Legat de darea in functiune a A3 in Bucuresti, eu prevad ca va fi o mare problema intersectia Fundeni-Colentina (fostul avion), care va trebui acum sa preia si traficul de pa A3 care vine pe Gherghitei. Eu personal cred ca aveasta strada va prelua mult mai mult trafic decat va asteptati, fiindca Petricani va ramane vesnic blocata (nu se schimba nimic in aval) si nu incur. In schimb, Pipera va obtine o noua ruta de iesire iar cei care vin dinspre centura vor putea folosi Gherghitei pemntru a intra pe Colentina, fie pentru a continua pe Fundeni, care te duce direct spre estul orasului, cu relativ putine semafoare si viteza mare.


Nu stiu cati cunosc configuratia intersectiei de la avion. Acolo e ff greu sa faci stanga de pe Colentina, dinspre centura pe Fundeni, si invers dinspre oras spre Andronache. La ora actuala cei care fac stanga se blocheaza reciproc sau blocheaza banda 2 a celor care merg inainte. In plus, nici nu este legal sa faci stanga dinspre centru spre Gherghitei.

Ce vreau eu sa propun, avand in vedere ca Gherghitei va deveni o artera importanta, ar trebu modificati timpii de semaforizare, in asa fel incat stanga sa nu mai fie pe o faza separata ci sa aiba verde separat fiecare sens al soselei Colentina, in asa fel incat sa poti face stanga fara sa te blochezi in mijlocul intersectiei si sa blochezi urmatoarea faza de semaforizare. Astfel se poate face stanga legal si spre Gherghitei, nemaifiind nevoie de oprire pe linia de tramvai. Acelasi lucru il propun si pentru intersectia Fundeni-Morarilor-Pantelimon care se blocheaza din aceeasi cauza.
Am vazut solutia folosita cu succes in intersectiile de la Lujerului si Unirii cu Traian, deci stim ca se poate aplica. Vorbim de intersectii care oricum au 3 timp de semaforizare, trebuie doar modificate focurile care se aprind in acei timpi.

Am vrut eu sa fac propunerea asta Politiei rutiere, dar nu gasesc neam adresa la care sa pot trimtie petitia. Daca ma puteti ajuta cu un link, as fi foarte recunoscator :).
Trust me, I'm an east-european doctor!

nirolf

Quote from: voicul on December 14, 2018, 04:00:43 PM
De ce au semafoarele comanda pentru pietoni?
Acolo nu mi se pare zona in care pietonii sa se joace cu timpii de la semafor.

Dacă au gândit cum trebuie, semaforul cu buton pentru pietoni ar trebui să elimine o necunoscută pentru "inteligența" semafoarelor.

De exemplu, dacă e duminică seară, vin multe mașini pe A3 și aproape nimic pe Petricani poți să ții 5 minute verde dinspre autostradă dacă niciun pieton nu a apăsat pe buton (posibil, în zona aia nu prea sunt pietoni de fel, cu atât mai puțin duminică seară).

Asta e o slăbiciune a SMT-ului bucureștean, el nu știe niciodată dacă sunt pietoni care vor să traverseze o stradă, astfel că are un timp minim alocat pietonilor cu o anumită cadență. Chiar dacă e 3 noaptea și ai flux doar pe Magheru, să zicem, el va pune la un moment dat roșu și va opri fluxul chiar dacă știe (de la senzorii din asflat) că pe CA Rosetti nu e nicio mașină. Dar ar putea fi un pieton și atunci ține minim 30 secunde verde la pietoni.

În țările nordice am văzut sistemul ăsta -  toate semafoarelor sunt cu buton pentru pietoni astfel încât sistemul este mult mai flexibil, acolo dacă conduci la 3 noaptea prin oraș ai șanse să nu prinzi niciun roșu. La noi oprești degeaba de n ori.

alexbb

In alta ordine de idei am facut de la Petricani la Centura 5 minute pe A3. In mod normal la 6:30, vineri seara, traseul asta ar fi durat 40-45 minute cu blocajele din Pipera si Voluntari. Personal eu nu cred ca pe termen scurt A3 va inrautati semnificativ situatia in zona, cu exceptia sensului Petricani - Pipera, la orele diminetii. Binenteles, dimineata va fi blocata A3 de la Petricani pana la giratoriul Gherghitei, dar asta din cauza ca se muta traficul de pe stradutele din zona (Popasului, Petricani, Pipera) pe A3. Sa speram ca waze o sa-si faca treaba in continuare si va distribui traficul din zona. Cred ca abia dupa sarbatori o sa ne dam seama.

dr4qul4

acum traficul pare ok. Dsi unii se plang pe Waze ca e blocata FdG..aia e blocata mereu la ora asta, iar acum pb unii au oprit si au asteptat deschiderea ca sa intre pe A3. vedem zilele urmatoare.




Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

@ghrt Da e ciudat timpul la semafor si FDG va fi blocata un timp spre Petricani. S-au plans oamenii si pe Waza: 500 de m in 20 de min.

Se vede aici la 7.33 despre ce vorbim pe FDG



Personal toate semafoarele pe care le-am vazut inteligente in B, sunt precum B: smart, "dar nu prin prisma tehnologiei, ci a locuitorilor capitalei".

In rest toate vitezele pe aceasta sectiune:
1. DNCB - Popasului - 130
2. Popasului - pasaaj CFR - 100
3. Pasaj CFR - Gherghitei - 80
4. Rond Gherghitei - 30
5. Banda ocolire rond - Gherghitei 50
6. Gherghitei - Popasului 70 ( si eu am crezut ca e 50 acolo).

TOTUL doar in 6.5km. Traiasca radarul! (noroc ca il pune doar in parcarea de la Popasului - pasaj CFR)

TibiV

Quote from: voicul on December 15, 2018, 09:38:30 AM
Se vede aici la 7.33 despre ce vorbim pe FDG
La 13.30 se vede si mai bine.
Si la un verde pe FdG nu par sa treaca mai mult de 5-6 masini...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

presupun că mai umblă la timpi zilele următoare, acum a fost pus la nimereală, pentru deschidere...

voicul

Acolo si daca ar trece 10 minute, cred ca tot plin va fi.
Dar greu sa treaca atatea cu niste linii de tramvai din anii 60 prin care treci ca printre gropi.

O alta prespectiva: cred ca masinile de pe Petricani spre linia CFR, vor bloca frecvent intrarea pe A3.

De apreciat ca s-au pus semafoare si pe stalpii din fata (pe sistem american - 7.53 se face verde).

Hef

Cateva concluzii personale de dupa dechidere:
- la intrarea in rond Gherghitei pe directia catre Colentina mare atentie. Cei ce vin dinspre Petricani vin in viteza si au 3 benzi. Au tentatia de a nu ceda trecerea.
- daca veniti pe Colentina dinspre Obor pentru a ajungela la A3 trebuie venit prin Petricani. La Colentina cu Gherghitei este imposibil de facut stanga spre A3. In plus, indicatoatele catre A3 lipsesc cu desarvarsire.
- pe Gherghitei se parcheaza in continuare perpendicular pe axul drumului, ocupandu-se o banda jumate.
- la venirea dinspre Tei, la semafor A3, exista 2 benzi pentru dreapta. Dat numai una poate intra. Se va crea conflic de trafic foarte usor.

Primaria capitalei si s2 nu au facut cel mai mic efort de a optimiza intrarea in Bucuresti pe A3.

voicul

Maine va fi ziua cea mare: cand strada Gherghitei nu a mai rezistat traficului!

Nu ma astept sa se intample ceva cu prima banda. Cel putin nu anul asta. Poate la anu vor debloca cum au facut in multe locuri.
Pe Barbu Vacarescu ba se parcheaza pe linia lui 5 la Promenda, ba nu, ba sunt instiintari in parbriz. Cel putin prima banda e libera.

nitz

Mai curand circulatia pe Str. Fabrica de Glucoza va fi afectata serios. Cu semaforizarea noua, combinata cu gropile din sosea, trec doar cate 5-6 masini pe ciclu in intersectia Fabrica de Glucoza cu Petricani. Astazi, duminica, am stat aproape 10 minute la coada ca sa intru pe A3. Maine dupa amiaza, cand va pleca lumea din Pipera, daca nu se schimba ceva la timpul de verde va fi un blocaj complet pe strazile din Pipera, mai rau decat ce e deja.