[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexbb

Lasa ca vom avea semafoare noi in 101 intersectii din Bucuresti (tot e centenar), inclusiv in puncte critice din zona Pipera, cum ar fi intersectia dintre Dimitrie Pompeiu si poteca dintre Metrou Pipera si trotuarul opus: stire din 2017
Problema este ca stirea e din 2017... Discutam astazi cu cineva mai informat despre un semafor pe Floreasca la trecerea de pietoni din fata mall-ului. Am inteles ca au fost mai multe petitii ale firmelor din zona pentru un astfel de semafor cu comanda pentru pietoni, a existat si un proiect care pana la urma a fost abandonat/ingropat/uitat... Nu se stie de ce. Asta m-a facut sa il caut si se pare ca a existat, doar ca dureaza. Cred ca avem bani doar de un semafor pe an. Din aceeasi sursa inteleg ca unele firme s-au oferit sa sponsorizeze lucrarea, dar au fost refuzate (adica n-au primit vreun raspuns).

Cristi N

Daca tot suntem la capitolul Pipera de azi este interzis virajul la stanga pe orice directie in intersectia FdG cu Petricani. Mai jos informatia de pe grupul de Facebook Info Trafic Bucuresti si Ilfov.
QuoteRestrictii rutiere sos. Petricani

Începând cu data de 12 septembrie a.c., ora 10.00, se va restricționa traficul rutier pe Șos. Petricani, banda I de circulație, aproximativ 300 de metri, sensul de mers Bd. Lacul Tei către Pipera, în zona racordării Autostrăzii București – Brașov, secțiunea București – Ploiești (intersecția cu Str. Fabrica de Glucoză).

TibiV

Quote from: voicul on October 22, 2018, 10:04:35 AM
Din centru acum iesi prin Tunari, DNCB si urci pe A3. Complicat si face drumul mai lung pe A3 (dupa ce ca pe A3 e mai lung decat pe DN1).
Cred ca tot mai lung o sa fie pe A3 si dupa inaugurare, dar o sa fie safe si facil de intrat pe el.

Facil între orele 20 și 06...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Skynick

Fabrica de Glucoza e esentiala pentru sustinerea traficului. Si acolo este esentiala descarcarea in Barbu Vacarescu. Oricum, mai dureaza cel putin doi ani.
Acum, in timpul zilei, dinspre Colentina este coada de peste 1 km datorita lucrarilor de la intersectia cu Petricani, deci...

Apropo de fluidizare, sunt planuri sau macar ganduri pentru un pasaj peste calea ferata dinspre Pipera?

rota


Quote from: Skynick on October 22, 2018, 01:23:43 PM
Apropo de fluidizare, sunt planuri sau macar ganduri pentru un pasaj peste calea ferata dinspre Pipera?

A promis Firea un pasaj, a bugetat studiu de fezabilitate 32.000 euro.
"Pasaj denivelat sos. Petricani-Sos Bucureşti Nord"  Agerpres
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Dupa deschiderea A3 multi o sa o ia pe acolo, ca sa nu stea la bariera, nici macar din intamplare.

Rezultat nu o sa mai fie asa nevoie de pasarela, deci motiv serios sa nu se mai faca.
Altfel vor trebuie sa gaseasca unul neserios. Oricum bani nu sunt.

Sa vedem cat ne chinuim cu FDG.

Goldmund

Quote from: rota on October 22, 2018, 01:37:19 PM


A promis Firea un pasaj, a bugetat studiu de fezabilitate 32.000 euro.
"Pasaj denivelat sos. Petricani-Sos Bucureşti Nord"  Agerpres

Nu ar fi rau deloc. Nici pasajul (podul)Pipera si nici (daca s-ar construi - de mult este vorba sa se construiasca)acest pasaj Petricani nu ar face concurenta la A3 din Bucuresti si asta din mai multe motive, dar cel mai clar este ca str. Emil Racovita este o straduta mai mereu f. f. aglomerata, iar str. Sportului si restul de stradute pana ar iesi pe "bulevardul" Pipera reprezinta o catastrofa(urbana).

panzer

Unde nu sunt bani? La PMB?
Sunt chiar prea multi. De unde si puzderia de initiative de mituit electoratul.

Dar clasa noastra politica nu vrea sa faca nici un proiect. In cadrul unui proiect pot aparea probleme. La vouchere nu.

Ionut

Am uitat sa va spun ca ieri am dat niste explicatii/declaratii despre intrarea A3 in B si despre problemele de trafic/reconfigurarea traficului in zona si ce ar trebui facut. Mai jos este ce-a iesit. :)




Autostrada Urbana le va ingreuna drumul spre birou corporatistilor din Pipera. Ce poate face Primaria pentru a evita acest lucru

Odata cu inaugurarea ciotului de autostrada dintre Centura Capitalei si Soseaua Petricani - care ar urma sa aiba loc in doar 3 saptamani - traficul in zona de birouri din Pipera risca sa devina infernal. Iata cat ar putea dura aglomeratia, dar si ce solutii au autoritatile pentru a fluidiza traficul, in zona. In aceste conditii, potrivit purtatorului de cuvant al CNAIR, Alin Serbanescu, in jurul datei de 1 decembrie s-ar putea chiar deschide traficul pe portiunea de sosea de mare viteza. Iar asta inseamna ca o multime dintre soferii care veneau in Capitala pe DN1 vor putea acum alege sa circule pe A3. Parte dintre ei vor ajunge, de pe autostrada, direct pe Soseaua Petricani. Iar asta inseamna ca in zona Pipera traficul risca sa se aglomereze, cel putin in primele saptamani din decembrie.

Intrebarea este: cate minute ar urma sa stea, in plus, in trafic, incepand cu luna decembrie, un sofer care se duce la birou, in zona Pipera? Directorul executiv al Asociatiei Pro Infrastructura (API), Ionut Ciurea, a declarat pentru Ziare.com ca un raspuns clar la aceasta intrebare e aproape imposibil de dat, in acest moment.

"Ar fi trebuit sa avem o serie de studii privind efectele asupra traficului, sigur. Dar acum este tarziu sa ne mai gandim la ele. Va trebui sa asteptam si vedem cum merg lucrurile. E posibil sa se aglomereze in zona pentru vreo cateva saptamani. Dar ramane sa vedem unde se va duce mare parte din trafic. Multa lume se intreaba: daca deja e aglomerat pe Soseaua Petricani si mai aduci si tot traficul de pe A3, unde ajungem? Chestiunea e ca nu tot traficul de pe A3 va ajunge in Petricani. Spre exemplu, traficul greu va ramane pe Centura. Apoi, in afara de nodul de pe Centura si cel de la Petricani, vor mai fi doua, la instersectia cu strada Popasului si la Gherghitei. Deci traficul se poate imparti. In plus, cine lucreaza in Pipera Nord, spre exemplu, nu va aglomera suplimentar traficul, dat fiind faptul ca oricum circula si acum zilnic pe acolo. Dar poate ca cei care pleaca din est spre Ploiesti ar putea aglomera... Ramane sa vedem. Oricum, dupa cateva saptamani, e greu de crezut sa soferii vor insista sa circule pe un drum pe care-l stiu aglomerat, mai ales avand alternative...", a spus Ionut Ciurea pentru Ziare.com.

"Sigur ca Primaria va avea de sistematizat circulatia rutiera in zona Voluntari-Pipera. Va fi nevoie de pasaje subterane sau supraterane. Dar astea sunt lucrari destul de complicate, care ar putea dura ani. Pe termen scurt, un transport in comun mai bine organizat ar putea fi de ajutor. Ar fi nevoie, sa spunem, de niste autobuze cat de cat curate, cu aer conditionat, care sa-i permita omului sa circule confortabil. Daca au posibilitatea sa ajunga la birou cu autobuzul - dar la timp si curati, nu transpirati din cap pana in picioare - parte dintre corporatisti ar putea fi tentati sa isi lase masina acasa. Iar asa am putea contribui, pe termen scurt, la decongestionarea traficului in zona", a mai spus Ionut Ciurea.

Ziare.com

cezar-mario2012

 De fapt autostrada se va bloca cu traficul către muncă și înapoi. Cine vine acum dinspre șoseaua Fundeni și mergeau în Pipera prin Doamna Ghica atunci vor folosi Gherghița și A3. Când va fi barieră cei ce merg în Pipera vor folosi A3 și nodul Popasului...
  Să vezi distracție atunci..

TibiV

Imi place cand Directorul executiv al Asociatiei Pro Infrastructura (API), de obicei realist (adica mai spre pesimist...) devine atat de optimist si increzator....
Probabil ca, din politete, nu a vrut sa ii umple cu carne frigiderele primarului general...
:lol:

Parere personala: intrarea A3 in Bucuresti va avea ceva logica intre orele 20 si 07.
In rest... Va uram drum bun pe DN1 !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Daca lucrezi de exemplu in Lake View, ai practic autostrada la nas, ca sa zic asa.

Ionut

I-am zis si mai dure cu pasajele peste/sub CF, de exemplu, unde duamna trebuie sa vorbeasca acasa cu domnul. Dar da, de data asta am dat-o mai pe diplomatie.

paulmare

In 2007 "domnul"ar fi vrut sa faca pasaje si la andronache, si la petricani dar "n-a gasit intelegere" etc sa se faca impreuna cu primaria s2 sau cea generala (pasajul pipera de exemplu a fost o investitie comuna, gestionata dezastruos de doamna Speranta Cliseru)
Acum - oare ce ar zice "domnul" ? ca nu vrea "duamna" sa il asculte sa se faca pasajul ?