[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AdrianB1

Au o solutie mai simpla decat sa le pandeasca: sa le ridice. Pot incepe cu cele cu numere de provincie care nu platesc taxe auto in Bucuresti.

TibiV

Vezi ca avem o problema...

Multi sustin ideea "anonimizarii" locului/judetului de inmatriculare...

Deci sa vezi doar numere de genul ABCD-123-XYX,,,
Din care numere nici dr4qul4 sa nu isi dea seama de unde mama-masii vine masina asta...
Cica sa nu ii mai "discriminam" pe "colegii" din alte judete.

Ideea (anonimizarii) mi se pare mai mult decat proasta.
Am scapat de cateva ori din situatii extrem de neplacute pentru ca, pur si simplu vazand numarul masinii in fata mea, am adoptat o "conduita extrem de preventiva"... Si bine am facut.
Pe baza "ABCD-123-XYX (de unde mama-masii este asta ?!...) as fi stat in service 2-3 luni....

La fel de adevarat ca, daca vad in Bucuresti o masina cu numere de BN, VS sau SM, sunt mult mai "flexibil" - nu ma enervez (si nici nu il presez ...) cand vad ca isi gaseste greu banda, ca este nehotarat, face stanga de pe banda 1 sau dreapta de pe banda 3 samd....
Desi, daca are numar de B, il claxonez sa-i sara ochii !!!....

Si, recunosc, m-am simtit si eu cumva "protejat" de ceilalti soferi in calatoriile prin tara in care era evident ca nu sunt localnic si ca fiecare manevra imi ia ceva mai mult timp, desi nu am incalcat niciodata legislatia rutiera... "pe teren necunoscut"! :)

PS
Insa astea cu dreapta de pe 3 si stanga de pe 1 mi se par nesimtiri maxime si, pe cat posibil - fara sa produc "evenimente rutiere" - nu le permit. Mai ales ca astea le fac "localnicii".
Daca "prind" unul din asta nu il las. Sa stea ca prostu' pana o putea sa treaca... Pentru ca astia sunt fix aia care, daca au mai mult de 5 masini in fata, nu se aseaza la coada de la semafor, ci ocolesc prin stanga refugiul de tramvai, trec pe rosu daca "rosu s-a pus de cel mult doua secunde" samd samd samd...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

medicul de garda

Ma trezesc si eu dupa o luna sa distribui interviul pe care l-am avut in numele Asociatiei Metrou Usor cu cei de la Libertatea. Nu stiu de ce am uitat pana acum...



Si dupa ce am vazut videoclipul postat mai devreme, cu cei doi consilieri generali, ma bucur nespus sa vad ca cel putin la nivel declarativ, o mare parte din ideile noastre sunt studiate sau cel putin sunt reamintite (caci o mare parte din ele exista de ani de zile si zaceau prin sertare). Sa speram ca urmeaza si ceva schimbari. Felicitari celor din grupul Ringier pentru campania lor #salvatipipera care incepe sa dea roade incet incet.
Trust me, I'm an east-european doctor!

panzer

In interviul din Libertatea apare prima data spusa de un oficial ceeace "cant" eu pe aici de cativa ani si nu ma crede nimeni: multe din cladirile de birouri au parcarile ocupate sub 60% (dar pazite!)

In aceeasi ordine de idei, pt cei care vorbiti public. Ar trebui schimbat un pic modul in care noile cladiri de birouri si mall-uri isi fac parcarile. Este clar ca sunt foarte multe servicii publice la care chiriasii din birouri apeleaza: taxiuri, curieri de toate felurile, ambulante. Ar trebui ca din proiect sa aiba un numar minim de locuri de parcare cu timp limitat. Cel mai rau dpmdv sunt cladirile direct pe bulevard gen Skanska pe Gara Herastrau.

zuma80

Quote from: zuma80 on May 02, 2018, 08:00:59 PM
Cateva poze de ieri 01.05.20018 Pasaj CF Gherghitei


Si eu imi doresc deschiderea acestui segment de autostrada, chiar daca realizez "omorarea" Colentinei cu tot traficul adus acolo fara sa aiba niciun suport, si anume, pasaj la Doamna Ghica cu Colentina si continuarea soselei Fundeni in Gherghitei. Cred ca astepta sa vada efectul dezastros ca mai apoi sa demareze ceva!
Pentru A6!

dr4qul4

iar incepeti?
Eu voi folosi A3 si pentru intrare si pentru iesire. Si nu anticipez cine stie ce cozi. Motivul e simplu. In weekend Pipera e goala.
Am fost luni pe acolo si batea vantul.Am fost weekendul de dinainte si la fel. Am mers fara probleme. Am fost vineri (adica intre cele 2 zile libere) si am stat 20 de minute numai la bariera la Petricani. In total, am facut 1:15 de la Studio 80 si pana in Titan, plecat in jur de ora 3 din Pipera.
In week-days, o vor folosi doar cei care au treaba in Pipera, Herastrau sau Tei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on May 02, 2018, 08:44:08 PM
nu anticipez cine stie ce cozi. Motivul e simplu. In weekend Pipera e goala.
Am fost luni pe acolo si batea vantul.Am fost weekendul de dinainte si la fel. Am mers fara probleme.
Deci intrarea A3 in Bucuresti este fix potrivita pentru A3, botezata de unii "autostrada de week-end"...

In week-days nici nu te gandesti sa o iei pe acolo, caci este ocupata de corporatisti...
In week-end, da-i bataie !...
Mama, ce autrostrada (aproape) facuram...
Una de 2+1/2 zile pe saptamana.

Si cand te gandesti ca il injura unii de dom'doctor... El a largit Ghergitei la 2+2... (Actualul primar are in schimb pasajul rutier de la Dna.Ghica si cele peste CF M800 de la Petricani si Andronache... in plan! Great!!!!...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@TibiV, orice ai face acolo tot va fi mai bine de evitat zona. Pana dubleaza astia FdG (care va creste capacitatea de trafic cu cel mult 20%) numarul de angajati si locuitori din zona va creste cu 30-50%.
E si normal sa ocolesti cea mai aglomerata zona din Bucuresti. Asta daca nu ai treaba acolo. Ca daca lucrezi acolo devine interesanta o casa la Snagov.
Si oricate strazi ai largi in zona, nu rezolvi nimic pana nu largesti Barbu Vacarescu si tragi pasaj la Stefan cel Mare.
Cei care vin acum pe DN2 vor iesi la Gherghitei. Sper doar sa nu fie coada de la Petricani pana acolo.



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

zuma80

@panzer
Stau in zona (Parc Motodrom).
De la an la an am schimbat plecarea de acasa cu 5 minute mai devreme dimineata pentru ca se aglomereaza foarte mult zona in special Fundeni - Andronache.
Deduc doua directii catre Centura sau Pipera. Sunt foarte multe masini care de pe Fundeni aleg traseul Delfinului - pod Baicului - Dna Ghica - Pipera, unde se stie ca la rodul cu Colentina se sta foarte mult datorita timpului scurt de la semafor.
Cand oferi aceasta scurtatura Fundeni - Gherghitei - Pipera oare mai alegi Petricani?
In momentul asta daca esti pe Barbu Vacarescu si vrei sa iesi catre Ploiesti categoric alegi DN1.
La momentul deschiderii A3 pana la DNCB eu zic ca toate calculele se schimba si tot ce inseamna sector 2 + sector 3 vor ajunge aici.
Fara Pasaj la Fundeni cu Colentina si Dna Ghica cu Colentina inclusiv Lukoil Lacul Tei (Petricani) o sa fie greu in zona.
Inca un aspect defavorabil este lipsa conexiunilor intre Fundeni si Dna Ghica de la Sos Pantelimon pana in Sos Colentina.
Tot ce am descris aici se intersecteaza cu traseul Bucuresti - Urziceni (Moldova).
Pentru A6!

Telvanni

Legat de interviul cu doamna consultant de la Primarie:
Locuiesc foarte aproape de strada Maica Domnul.
Doamna vorbeste de largirea strazii Lizeanu si Maica Domnului? Ineptie mai mare nu am auzit.
1. Nu este loc pentru largirea acestor strazi.
2. Nimeni nu isi doreste aceasta largire, daca ea ar fi posibila.

Tot ce ne dorim este reabilitatea strazilor Maica Domnului si Lizeanu astfel incat sa putem merge pe ele ca pietoni (acum este imposibil, trotuarele sunt impracticabile sau pline de masini), ca biciclisti, ca utilizator RATB si in ultimul rand ca soferi.


Sorin62

^
1. Se pot lărgi amândouă străzile. Pe Maica Domnului, toate blocurile sunt mult retrase, iar în ceea ce privește casele de la stradă de pe Maica Domnului, Lizeanu și Viitorului sper că nu începem iar discuția cu ,,monumentele de arhitectură"...
2. Parafrazând cele spuse mai sus, și eu pot afirma cu tărie că toată lumea dorește străzi largi pe care să poată circula civilizat și pietonii și tramvaiele, și bicicliștii (pe piste dedicate, cum e pe Calea Victoriei, nu improvizații cu o dungă de vopsea pe șosea sau pe trotuar) și, nu în ultimul rând, și autovehiculele (mai ales dacă vorbim de ambulanțe, pompieri, etc).

AdrianB1

Corect, Lizeanu se poate demola fara probleme, sunt doar niste maghernite de pe vremea dacilor, iar pe Maica Domnului e suficient spatiu pe majoritatea strazii, dar pentru o largire pana in Barbu Vacarescu portiunea dupa Lacul Tei e foarte delicata, aia e parcare in cea mai mare parte si nu cred ca nesimtitii care parcheaza acum pe-acolo aiurea o sa isi schimbe naravurile.

TibiV

Quote from: Telvanni on May 06, 2018, 12:56:38 PM
Doamna vorbeste de largirea strazii Lizeanu si Maica Domnului? Ineptie mai mare nu am auzit.
1. Nu este loc pentru largirea acestor strazi.
2. Nimeni nu isi doreste aceasta largire, daca ea ar fi posibila.

1. Este loc berehet, prin demolarea "primei linii de cladiri".
2. Poate nimeni dintre cei care stau acolo, desi largirea este posibila, daca primaria isi permite sa plateasca exproprierile (asta este unul dintre putinele cazuri in care as fi preferat demolarile comuniste, "la hectar" si cu despagubiri spre zero...)

NEW ENTRY:
3. Strada Lizeanu este o RUSINE urbanistica. Este doar o ulita pastrata din secolul XIX, dar una pe care boierii nu si-au construit conace...
Cladiri cu valoare arhitecturala negativa, mult sub zero.... Shaormerii si depozite de materiale de constructii...
4. Maica Domnului este "decenta" (ca si speranta...) doar in zona in care "impuscatul" a facut blocuri mult retrase...
5. Cat timp tramvaiele si masinile vor imparti aceeasi "trama stradala", ambele vor fi la fel de nefericite.
Mai bine demolam, facem "tramvai plus doua benzi rutiere, separate complet de tramvai" si abia apoi discutam despre "sexul ingerilor"...

Abia din momentul asta veti putea circula pe strada aia "ca pietoni, ca biciclisti sau ca utilizatori RATB"...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul


TibiV

Păstrează harta asta pentru "referință".
Va fi mult mai rău când va fi gata A3...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)