[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu iti recomand direct sa o iei pe Strada George Constantinescu  si dupa pe Dimitrie Pompei.
Poate e mai liber asa ca deja e cunoscut ca pe FDG va fi dezastru.

Hef

Nu este o solutie. De regula aglometatia de la bariera blocheaza dimitrie pompeiu.
Daca nodul de la moara vlasiei ar fi deschis ar face A3 o alternativa la sos pipera. Cum nu e deschis, sos pipera va ramane super aglomerata. Si ... bolcata. A3 deschis fara nodul de la moara vlasiei nu ajuta zona de nord (balotesti and co).

Tavi

Efectele semaforului de la Petricani x A3 x FdG: azi dimineata la 7.15 coada de masini dinspre oras catre A3, Pipera, FdGera de la palatul Doamna Ghica!!!
Desi in mediul public au fost nenumarate iesiri publice care incercau sa previna astfel de situatii si s-a vorbit de coordonarea investitiilor intre MT si PMB astfel incat sa se asigure o fluenta decenta a traficului nimic nu s-a intamplat!
Efectele? Lipsa acces catre A3! Aglomeratie inutila!

voicul

Ghici intrebarea mea:
Care semafor, blocheaza tot Petricani-ul?
Sper ca se va deranja cineva sa modifice timpii. Chiar trebuie sa fie inteligent samaforul ala !!!
Crede cineva ca un giratoriu (si cu 3 benzi) ar face fata? (matematic daca se poate sa duca flux asa mare de masini).

Efectul bun al A3 - Popasului e gol (pentru ca se intra pe A3 spre Petricani)

In harta se vede si Gherghitei - inca lejer sa fie blocata pana la Fabrica de Gheata.






Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Nu pot sa nu remarc ca atat D Pompeiu cat si FdG sunt mai aglomerate pe sensul Petricani- B Vacarescu. Si D Pompeiu este aglomerat doar pana la metrou.
Petricaniul este aglomerat, dar doar pentru ca s-a mutat aglomeratia de pe Popasului, Pipera si Colentina direct in intersectia FdG X Petricani.
Din poza ta pare ca aglomeratia este produsa de lipsa parcarilor si de trecerile de pietoni din zona birourilor. Si nici un bulevard nu va rezolva acest lucru. Situatia este inrautatita de lucrarile de largire a FdG, deoarece pe acele terenuri se parcau masinile, iar acum, pur si simplu nu mai ai unde sa o lasi.
Poate cei care construiesc birouri vor face si parcari subterane pe 2-3 nivele. 20 de locuri pt o cladire de 1000 de persoane, nu au cum sa ajunga.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cosminn

Câteva impresii și de la mine referitor la A3 (DNCB-Petricani):
1) banda construită în ultimele luni (rond DNCB-A3 – sensul spre Ploiești) nu a fost dată în folosință; nu are încă marcaje și parapeți. Probabil la primăvară o vor face.
2) pe la 8:40, ajuns dinspre DNCB la Petricani, am asteptat 2 minute să pot face dreapta (spre Dimitrie Pompeiu) fiindcă se făcuse coadă de mașini care vroiau să intre pe FDG și aveau roșu. Nu am avut loc să intru în breteaua de făcut dreapta spre Petricani.
3) De la DNCB până în Petricani s-a circulat bine chit că a fost destul de circulat.
4) marcajele sunt foarte aproape de parapeți.

Cristi N

@dr4qul4
Trecerea de pietoni de la metrou e principalul "vinovat" si trebuie obligatoriu semaforizata, ideal ar fi sa puna semafoare si la cea de la Connect respectiv cele de la intersectia cu str. G Constantinescu sincronizare intre ele. Din pacate treaba asta intra la categoria vise erotice. Daca ar fi sa plusez si mai mult, avem nevoie de a doua iesire de la metrou pe partea opusa a bulevardului.
Aglomeratia din zona mai are o cauza, microbuzele de Voluntari si imprejurimi care intorc pe unde apuca si opresc in strada sa ia calatori.

In principiu mai toate cladirile de birouri construite in zona au parcari destul de mari dar bineinteles nu sunt pentru toti angajatii. La UP-Ground exista un subsol general sub aproape toata curtea care este parcare (1 sau 2 nivele) plus locurile de la suprafata 1-200, la NovoPark cladirile inalte(E si F) au parcare pe 3 nivele plus inca vreo 300 de locuri la nivelul solului, la Hermes din nou subsol general sub ambele cladiri cu vreo 2 nivele de parcare, cladirea de vis-a-vis de metrou tot asa 2-3 nivele de parcare, cladirea proaspat construita in spatele statiei de metrou are si ea parcare subterana dar nu stiu cate nivele.
Pe George Constantinescu este parcare publica administrata de InterParking, au inclusiv oferte de abonamente, pe Dimitrie Pompeiu aproximativ vis-a-vis de Starbucks sunt 2 curti unde se parcheaza cu 5 lei/zi. Problema e ca nu suntem obisnuiti sa platim pentru parcare si primariile tolereaza parcarea asta haotica.

miahi

Quote from: Cristi N on December 17, 2018, 12:24:24 PM

Trecerea de pietoni de la metrou e principalul "vinovat" si trebuie obligatoriu semaforizata, ideal ar fi sa puna semafoare si la cea de la Connect respectiv cele de la intersectia cu str. G Constantinescu sincronizare intre ele. Din pacate treaba asta intra la categoria vise erotice. Daca ar fi sa plusez si mai mult, avem nevoie de a doua iesire de la metrou pe partea opusa a bulevardului.

Acum multi ani au fost depuse la Primaria Sector 2 si Metrorex proiecte pentru iesiri noi de la metrou - finantate din banii firmelor din zona.
Raspunsul Primariei a fost negativ si au construit gheretele care sunt acum pe partea opusa a iesirii de la metrou in loc sa aloce spatiu catre iesirile noi de la Metrorex.
Daca vreti sa injurati, injurati Primaria Sector 2.


dr4qul4

Eu pe acolo am treaba doar la Unicredit si e foarte greu sa gasesc parcare. De obicei dau 10 lei paznicului ca sa imi ridice bariera. Si nu am stat niciodata mai mult de 30 min.
Or fi parcari, dar nu sunt destule si sunt doar pentru angajati.
Este nevoie de park&ride gratis pe Petricani, intre A3 si CF si facut un circuit de microbuz dimineata si seara, pe traseul Petricani- FdG-George Constantinescu - D. Pompeiu- Petricani.
As mai adauga:
-Pasaj peste CF pe Petricani
- o strada pe langa CF, intre Gherghitei si Sos Pipera (care sa treaca pe sub cele 3 pasaje). Eventual prelungita pana in Soseaua Nordului daca nu e nevoie de daramat case/hale/nlocuri (acum 10 ani sigur nu era)
- cel putin 2 stradute intre Sos Pipera si D Pompeiu si inca una intre strada noua (de langa CF) si D Pompeiu.

Park&Ride-ul nu trebuie sa fie exact pe Petricani, poate fi si in randul 2, dar este important sa aiba intrare din A3 si iesire in noua strada pe langa CF in capatul Gherghitei si intrare iesire in Petricani, dar sub viitorul pasaj.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Cristi N

@dr4qul4 Daca e vorba de Unicredit-ul de pe FdG din NovoPark atunci paznicul e un mare magar. Exista locuri de parcare pentru atat pentru vizitatori cat si pentru curieri. Acolo locurile de vizitatori sunt la intrarea dinspre muzeul aviatiei si cred ca erau pe ambele parti ale aleii. Cand mai ai treaba prin zona intreaba un angajat al bancii sau la receptia cladirii care sunt locurile de vizitatori.

@miahi Povestea e mai lunga de atat si daca nu ma insel este descrisa situatia in topicul Magistralei 2, nu mai stiu exact unde. Pe scurt daca era vorba doar de un pasaj pe sub strada il facea firma de vis-a-vis asa cum a vrut initial. Problema e ca pe dedesubt mai e un ditamai colectorul care trebuie deviat sau ocolit. Ambele variante costa si depasesc bugetul dezvoltatorului. Primaria si Metrorex nu sunt dispusi sa contribuie la proiect. In plus in acte gheretele alea si barul de deasupra sunt o piata agroalimentara.

miahi

@Cristi N - proiectul despre care stiu eu se intampla parca prin 2007 - tot asa era finantat de mai multi devoltatori de birouri din zona si era vorba de un pasaj cu access la metrou.

Oricum e clar ca zona e batjocorita de Primarie si Metrorex. Cum zicea si altcineva pe acest topic, in zona nici macar o "borduriada" nu s-a facut in ultimii 10 ani, pe cand in orice alta zona a orasului s-au schimbat de cel putin 3 ori.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

Azi am vorbit de A3 si zona Petricani la RFI și Adevărul. Și Antena 1 va face reportaj.

Hef

zona e tulbure rau.

dar poate fi limpezita cu bunavointa, viziune si ceva investitii.

pe langa transportul in comun care trebuie pus la punct urgent, disciplinarea soferilor parcati pe orice colt de pamant disponibil si cateva parcari acolo trebuie redat pietonilor o zona cat mai mare si cat mai bine pusa la punct.

dupa mine, acel muzeu al aviatiei, trebuie sa isi deschida portile (a se citi "darma gardurile) si amenajat un parc de mai mare frumusetea.

e bine si pentru muzeu si pentru zona si pentru noi, care lucram in zona.

dar, primul pas, transportul in comun. nu e obligatoriu sa mergi cu masina sa o rezemi de gardul corporatiei.

voicul

Am remarcat ca au pus un politist la intersectie FDG cu Barbu Vacarescu. Asta era pe la 12.30 si cred ca era de ceva vreme prezent.
Cred ca era pus pentru intrarea pe FDG, ca sa nu blocheze intersectia.

--

In alta ordine de idei, curand cam intr-o ora, statul pe Gherghitei probabil va ajunge pana la A3.
Dar se poate evita asta mergand pe stradutele de prin Andronache cu iesire prin Strada Petre Negulescu sau Oituz.