Mission X: filmari din avion ale obiectivelor de infrastructura

Started by Ionut, July 02, 2012, 10:59:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Daca tine vremea cu noi va fi sigur zilele astea. Pana atnci sa mai lucreze baietii  :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Ionut fa un update te rog. Gilau-Nadasel va fi totusi 200 RON pentru ca e mai bine de jumatate de ora zborul cu toata invarteala. Intre timp au mau intrat 100, deci la total ai de scazut doar 100 RON.

alecu26

da...ne-ar trebui un update.

S-au terminat cencediile....deci nu mai avem pe ce cheltui bani.

Plus ca, avem contul cam gol....si ar fi de filmat in curand unele chestii....mai ales Nadlac-Arad.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

Propun ca in perioada 20-30 septembrie sa se faca o ultima campanie pe anul acesta. Probabil se va dori sa filmam pe langa Arad-Nadlac si Lugoj-Deva si Sebes-Turda + Impregilo prin octombrie.

alecu26

Nu prea as zice.

Eu as zice doar Lot 3 (impregilo) si Nadlac-Arad....cat mai tarziu in an posibil din cauza vremii...ca sa fie cat mai aproape de deschidere.

In rest nu se mai merita.

Daca tot ne mai raman bani, intr-o mica fereastra de timp si bani mai bine filmezi la Gilau-Nadasel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Stimati colegi,

Ideile urmatoare sint deja de ceva vreme in pregatire, pentru ca, asa cum ziceau si alti colegi, "CNADNR ne ia drept prosti".
Acelasi lucru este valabil si pentru MT si AMPOST.

Oare ce vor MT, CNADNR si AMPOST sa ne transmita prin faptul ca ne dau raspunsuri cu intirziere, ne dau raspunsuri generice sau pe linga subiect, "uita" sa ne dea raspunsuri sau pur si simplu incearca sa ne induca in eroare?

Poate ca MT, CNADNR si AMPOST vor de fapt sa ne transmita ca nu au bani acum pentru filmari din avion, dar ca au bani pentru procese pentru refuzul de a oferi informatii de interes public, conform Legii 544/2001, si ca poate vor sa devina sponsorii principali si sa sponsorizeze filmarile din avion si din drone din acesti bani pentru procese:p

Propun ca banii care vor fi cistigati din procesele intentate conform Legii 544/2001 sa fie donati in totalitate si folositi exclusiv pentru filmari din avion si achizitionarea de drone pentru "comandamente PUM" din teritoriu, astfel incit sa fie acoperit fiecare tronson de autostrada si eventual si drumuri nationale si centuri in lucru.

Deocamdata tin sa salut initiativa si sa multumesc MT, CNADNR si AMPOST ca ne dau multiple posibilitati sa ii includem intre sponsori.  :lol:


Quote from: SB76UFO on September 13, 2014, 10:41:45 PM
Am fost si eu azi la viaductul de la Aciliu. In incercarea de a trece de unul din paznici pentru a poza, acesta mi-a spus si aratat, notat intr-un caiet (un fel de regulament interior) ca din 11.09.2014 este interzis accesul presei si massmediei (nu mai au voie sa filmeze si sa fotografieze) decat cu aprobare de la Bucuresti (probabil de la CNADNR)

Aici puteti gasi informatii direct de la CNADNR despre cum se poate obtine acel permis de vizitat santiere. Spor la pozat si filmat!

alecu26

care e bilantul? ce ar fi interesant sa mai filmam pana la sfasritul anului? (pana se strica vremea de fapt)? Momentan cea mai interesanta zona par cei 6 km spre Topolovat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

CAMPANIA #6 - toamna 2014:
Buget total: 990 RON (840 RON campanie precedenta, 150 RON contributii noi)

Filmare #1 - 4 septembrie 2014 - 200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A3 Gilau-Nadaselu

Filmare #2 - 17 septembrie 2014 - 800 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Saliste-Cunta

Buget disponibil campanie #6: -10 RON

cutter

Eu aș zice să filmăm cîndva în toamna aceasta și Lugoj-Deva. E totuși cel mai complex proiect de autostradă în execuție în prezent și ar trebui teoretic să meargă cu motoarele în plin. Dacă cumva nu-i așa, ar avea un impact mediatic puternic să arătăm că lucrările la prima trecere a Carpaților (chiar dacă-s mai mici în zona aia) pe autostradă sunt blocate...

Dragos Sebastian

Ieri am venit de la Timisoara si se lucra doar pe lotul 3 si 4 . Pe lotul 3 oricum slaba miscare doar in zona nodului de la iesirea din Dobra se lucra mai sustinut , in schimb pe lotul Umb am vazut multe utilaje.

dr4qul4

Adica teloxim chiar lucreaza? cu "patronul" la racoare?
Poate ne fac si astia o surpriza placuta desi cand vad Tehnologica Radion imi vine sa trec peste ei (stau in sectorul 3  8)  )
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dragos Sebastian

Lucreaza , dar nu cine stie ce .. Pana la nodul de la Dobra am vazut sa zic vreo 5-6 utilaje :))

dr4qul4

5-6 utilaje inseamna deja enorm in comparatie cu vecinii de pe lotul 2   :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

CAMPANIA #6 - toamna 2014:
Buget total: 990 RON (840 RON campanie precedenta, 150 RON contributii noi)

Filmare #1 - 4 septembrie 2014 - 200 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A3 Gilau-Nadaselu

Filmare #2 - 17 septembrie 2014 - 800 RON (filmare HD Eurocopter avion):
Autostrada A1 Saliste-Cunta

Filmare #3 - 19 septembrie 2014 - 0 RON (filmare HD sebba avion, sponsorizare HTM.ro):
Autostrada A1 Arad-Nadlac

Buget disponibil campanie #6: -10 RON

alecu26

Teloxim nu mai lucreaza acolo. |Cota lor era demult redusa in proiect....acum cred ca se apropie de zero.

Comsa a trimis oamenii in somaj tehnic.

Proiectul este deja pe un puternic MINUS. (podul peste mures a fost evaluat ca pod de beton...acum si-au dat seama ca trebuie metal mai ales in zona peste albia minor....adica vreo 150 metri...ca nu pot ei sa devieze chiar asa usor Muresul).

Deasemenea cica nodul Ilia nu a fost prins in oferta...crezandu-se ca e in lotul UMB. :)))

In zona Campuri-Surduc s-au descoperit vestigii arheologice importante...si e cam totul blocat. Sincer....acele firme nici nu au citit cred contractul ...si au crezut ca obligatiile sunt cam la fel ca in spania lor natala...sau ca autostrada cu CNADNR se face ca asfaltarile din Bucuresti. (cazul lui Berna).

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).